Blog >> ts >> 8v

Cserélve a fűtő radiátor csappal együtt. Még a gyári volt benne (rajta volt a dátum). Valamint kipucoltam a fura szagú lerakódást a radiátor alatt (a házában ill a radiátor alján volt, ld. a képeken, valsz vízkő vagy a klíma radiátorról a kondenzvíz), mert az áraszotta azt e kellemetlen szagot szellőztetéskor. Megpucoltam még a hőmérséklet szenzort, szellőztető ventillátort, a járatokat amennyire elértem (volt kosz benne), csap aktuátorának kis zsírzás, valamint a borításokat megpucoltam ill. 1-2 helyre vékony szivacs is kerül zajcsillapítás céljából.

Gyertyák cserélve (BOSCH Super 4)

A radiátor mégsem volt annyira jó... Tele volt vízkővel. Ki lett tisztítva. Először otthon probálkoztunk vízkőoldóval (jó pár littyó) + keringetés a radiátorban vízkeringetővel, de nem lett eredményes, mert túl sok volt benne a vízkő lerakódás, így elvittem egy szakihoz, aki teljesen kipucolta.
Határozottan jobb a hűtés, a ventillátor óraműpontosággal kapcsolgat álló helyzetű autónál, és fixen tartja a vízhőmérsékletet, de ez a fix érték az óra szerint 100C körül van, szal a köv. gyanús elem az óra hőmérséklet érzékelője + csati + kábel.

>> Tuning és extramesa // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-05-15

Az első esztergom Alfa Amore találkozónkon, 2002-ben

>> Tuning és extramesa // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-05-15

Szülőföldjén, Itáliában igazán jól érezte magát !

>> Tuning és extramesa // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-05-15

Az esküvői autóm sem lehetett más -közös megegyezéssel-, mint az Alfám! :)

>> Tuning és extramesa // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-05-15

Az Alfa és a lényeg :)

>> Tuning és extramesa // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-05-15

Alfa falu, 2002 környékén

>> Tuning és extramesa // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-05-15

Visszatekintő, mivel ez a blog 2007 májusában keletkezett az AA3 eljöttével!