Sajnos, az ismétlődő motorcontroll lámpa- bejelzések miatt computeres vizsgálatot csináltunk az autómon. Az első lambdaszondát írta ki hibának. Egy idő után kialudt a kód, de újra jelentkezett. 
Sajnos, egyszer előjött már az, hogy tlejesen visszaesett az autóm teljesítménye, füstölt, ahol azelőtt 5- ösben felszáguldott minden gond nélkül, ott kettesben kellett jönnöm. Rángtatott is, alapjáraton előjött egy rángatózás időnként. A motorhang is elég ingadozó volt, a kormányon és az ajtón is lehetett látni a rángatózást. 
Megérkezett az Unixból a Magnetti lambdaszonda. Beleraktuka kaposújlaki találkozó napjának délelőttjén itthon.
Jól kezdett működni az autóm, kb. 4. újraindítás után kitörlődött a motorcontroll lámpa hibakódja mindkét helyről. Elmentünk vele Kaposújlakra délután, hazafelé is minden rendben volt. 
Az első képen látható a régi lambdaszondám. A közepén látszik az a kis fehéres porcelándarab,ami le volt törve belülről.

1
376
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05