Blog >> evaporátor >> gumi

Ez a nyár rettenetesen sz.r volt minden szempontból - az autófelújítás (vö: kész nincs, de le van vizsgáztatva) sem kivétel, most kell belehúznom...

A RONAL-okból kettő már esztétikailag kihívásokkal küzdött, az egyiknek a vegytisztítás nem tett jót (denszesztől foltos lett) , a másik le lett padkázva. Ezek hátul voltak eredetileg, végül úgy oldottam meg, hogy a hibátlan elsők hátra kerültek , elöl fennmaradt a vazsfelni téli gumival
sajnos ez nem volt jó húzás biztonságtechnikailag, részben ennek is köszönhető a júliusi kis "garambol"-om :-p
Így az elsőket el tudtam vinni lefújatni, majd vissza már újszerű (DUNLOP SportBluResponse) és főleg váltóméretű (195/50 R15) gumik mentek rá a felnikkel együtt kapott, de mind széltében, mind átmérőben túlméretes (205/50) , öregek/elhasználtak helyett.
a JE pereme elkopott a kerékbéléstől és a kilóméteróra is csal...na , ha működne!!! :-p - egyébként volt időszak jó műszerrel és ezzel a kerékkel, 100 km méréshez 103 km tényleges út tartozott
Így végre október első hetében :-p felkerültek előre is a nyári kerekek, sokkal komfortosabb lett, pedig 1 cm-rel keskenyebb csak.

Miután a klíma-projektet a kompresszor felől indítva elakadtam (majd később beszámolok róla) úgy döntöttem, a másik végéről kezdem: felújítom a klímaboxot és akkor egyrészt végre befejezhető az utastér, másrészt a motortérből folytatható a klímaszerelés is...Mivel a radiátorból és a szellőzőmotorból a mostanival együtt lesz 1-1 csere-/donordarab, az evaporátor (utastéri elpárologtató) volt a szűk keresztmetszet, elvittem hát nyomáspróbára.... Tegnap kaptam vissza, a klímások szerint jó viselte a "nyomatást" - kapott két dugót egyelőre - így felcsillant végre némi reménysugár, talán jövőre lehet már klímánk...