A váltógombon kezdte elengedni magát a bőrnek a varrása, meg egyébként is kissé viseltesnek tűnt, így rendeltem egy újat. Előre nem nézegettem a váltógomb rögzítését, valahogy fejben adott volt, hogy nagy erővel lerántom, majd az újat rányomom, és kész. Jött a meglepetés, hernyó csavarokkal volt rögzítve a gomb, és még volt némi szövetes ragasztószalag tekerve a rúdra. Így az is kiderült, hogy az elvékonyodó részét a rúdnak levágták. Mind ettől függetlenül, az új váltógombot fel lehetett tolni passzosan, de szerintem lényegesen stabilabb érzetet adna, ha meg lenne végig a rúd.
A szivargyújtóból a töltő rendszerint kirázkódott menet közben, és nem volt túl hatékony róla a telefon töltése. Vettem egy vízhatlan, USB csatis aljzatot a helyére, még az akku feszültséget is tudja mutatni. Bekötése nagyon egyszerű, a gyári stekkerben meg kell csaréni a +12V, és a világításnak a vezetékét, és mehet is rá a gyári stekker.










0
367
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05