Blog >> dobfék
Eredetileg a fékhatást keveselltem, ezért mentünk szerelőhöz. Csak ellenőrzésként, hogy vegye le a dobot, nézzünk bele mi van ott.
Persze láttam én, hogy kicsit terpeszt a hátsó futómű, de azt álmomban nem gondoltam, hogy ekkorát lóg. Nagyon szét volt esve mindkét oldalon a lengőkar csapágy. A hiba persze orvosolva, bár a szerelőm megküzdött vele. 19 éve ehhez nem nyúlt senki.
A fék is tartogatott meglepetést, valaki elszórta belőle az automata utánállító kis lemezkéjét, ami a fogaskereket tekeri, vagyis az utánállítást végzi. Ezért nem volt fékhatás, egyébként a dobok, a munkahengerek, és a fékbetétek rendben voltak.
Egyelőre Sanyi kézzel beállította, hogy tudjuk használni az autót. Kerítek majd ilyen automatát, aztán egyszer belerakjuk.
Következő projekt az első futómű lesz.
Tavaj elvileg a műszakira megcsináltak mindent még a hátsó dobféket is rendben találták. Nos valószínűleg rá sem néztek. Február végén elszólta magát aztán a jobb oldalon hátul elment a fékhatás és cserébe ronda hangja is lett. Nem csoda hiszen az egész fékbetét elkopott majdnem a fémig. A Dobba így sajna kicsit beleért és fel kelett szabájoztatni. Újj fékbetétek, dobszabájzás, és némi munkadíj. Remélhetőleg így most kibir egy kicsit...
1
459
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Stelvio
- Szerelőműhely
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas