Az első fékek cseréje már időszerű volt. 8 évesek voltak a tárcsák, kiszolgálták az idejüket. Jól bevált Car Sport lyuggatott, mart tárcsák kerültek fel ismét, 305 mm-es méretben. Fékbetét ügyében pedig az ATE Ceramic típusra esett a választás. Bízom benne, hogy be fog válni.
Pár apróság lett még rendbe rakva. Egy kipufogó rögzítő eltört, iszonyat hangok jöttek az autóból alapjáraton. Cserélve lett a jobb oldali tükörháromszög, na meg a légzsák hiba újra meg lett keresve. Valamint a jobb oldali első ajtóban lévő csipogó leesett a helyéről... Ezeken kívül mindkét lámpamosó kupakja hiány volt (egyiket elhagytam, a másik meg a kezemben maradt), így azok is meg lettek rendelve. Fényezés után fognak felkerülni az autóra.
Kicseréltem az első Brembo féktárcsákat, mert válluk volt. FEBI Bilstein került a helyére az ATE betétekkel remélem jól kijönnek! Sajnos a fékfolyadék kupakot a biztosíték táblára tettem és mikor elmentem próba körre valószínű elhagytam. Csak egy óra múlva jöttem rá, de már nem találtam rá, csak egy másik sorstárs hűtővíz kupakjára. :D



0
501
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- 155
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV