A szentélybe ma letrélereztük az autót, felújítása a motor-váltó kombónak és a motortérnek megkezdve.
Persze, hogy szakadó eső, mikor máskor?.....
Megvolt a nagyszervíz ( Bartos Motorsport, Nógrádkövesd )
Cserélve : komplett vezérlés szíjakkal, görgőkkel, balanszszíjak stb. ( Gates )
Összes folyadék fék - szervo ( Agip ) fagyálló ( Agip ) váltó ( Agip ) és e-hátsó diffiolaj ( Agip ) motorolaj - Agip Racing 10w60
Összes fékbetét : Ferrodo Premium
E.féktárcsák felszabályozva
Cserélve ( állítólag...) : klímakompresszornál tömítés ,és
motortömítések ( paszta nélkül!!! ) osztómű szimering, főtengely szimering
A Q4 alatt porszárazság, semmi pötty, semmi egyéb izzadás, stb. ezáltal már nincs.
Nagyon nagy dolog...Viszont: kértem, hogy mindent fotózzon és majd 1 CD-n átadja, na ezt még ma sem kaptam meg...(2013-10-10)
Határidőt nem ismeri, fél éve nem képes a kért CD-t átadni, állítólag nem találja....ha-ha.....nem ajánlom senkinek!!!!
A gyári rugókat visszatesszük ( majd ) még ezáltal feljebb kerül a gép mert sajnos ezen az utakon ez a kombó ami alatta van nem műx...
0
421
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...