A mai nap reggel sikeresen levizsgázott a vas. Ugyan már tavaly december 10.-én lejárt a műszaki, de a lent említett okok miatt ez kitolodott a mai napra.:)
Az új vizsga érvényesség 2010.03.14.

Eljött a szokásos téli leállítás ideje. Alul-felül lemosva, bőr leápolva, ponyva alá betéve. Várjuk a tavaszt.:)
Az autó azóta is hibamentesen működik, 10.000 km után kapja a friss olajat (Selenia Racing), és 20.000 km-ként pedig levegőszürő, pollenszürő kombót.
33.000 km-nél fékbetét cseréltünk, gyári került a gyári helyére.:)
35.000 km-nél került sor a hűtőfolyadék (Paraflu Up), fékfolyadék cseréjére. (Tutela DOT 5)
Luigiék jó munkát végeztek a hátsó féknyergeken, ugyanis a piros helyett szép bordóra sikerült a színkeverés. Így azok újra fényezésre kerültek, és most sikerült a rosso.:)


Rövid együttlét után minket is utolért a GTA-k típushibája. A váltó 26.615 km után felmondta a szolgálatot, a diferenciálmű hibája miatt, és jókora lyukat ütött a váltóházon. Természtesen a garancia működött, rövid trélerezés után a győri Riegler szervíze 4 nap alatt megoldotta, kapott a gép fincsi új váltót ami azóta is probléma mentes. Kopp-kopp

Hosszas vívodás után sikerült hozzájutnom a gyönyörűséghez. A győri Rieglernél vásároltam, és hagytam ott náluk cserébe a fekete 147-est és némi készpénzt.:)))

2
1831
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- Tonale
- Coffee - Minden ami kávé
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Adok-veszek
- Zenebutik
- Találkozások
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
