Újabb várpalotai vendégszereplésen van túl a jó digó. Most az volt a hisztije, hogy a pillangószelep nem nagyon követte a gázpedált. Volt, hogy idegtépően hosszú hatásszünetet tartott, mielőtt kinyílt, volt, hogy a motorfék és a padlógáz között nem volt átmenet. Mondhatni, nem volt gáz. Egyik se vicces.
Mint Dr. Csöri kiderítette, a fojtószelep motorja adta be a kulcsot. Természetesen csak kompletten árulják, és az új ára vetekszik egy lepukkantabb 156-éval. Bontott darab váltotta a döglöttet, az új ár töredékéért. Sose örültem még ennyire annak, hogy lett gáz.
Szegény alfistát az ág is húzza: Várpalotára menet összeszedtem egy csavart is a bal hátsóval. Amíg odaértem, nem okozott érezhető változást, másnap reggelre viszont leeresztett a gumi, ahogy kell. Öröm az ürömben, hogy épp jó helyen történt. Csöri ezt is befoltozta.
Kilométeróra állása: 203 100
PS.: Épp ma van 5 éve, hogy V6-tal járok. Meló után bontok is egy sört a következő 50-re. :)
1
214
Fórum
Friss topicok
- Selénia Rally - 2024. m...
- Junior (Milano)
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Szerelőműhely
- AlfaCity 2024 - június ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer