Új kuplung (Valeo), főtengely és balansztengely szimeringek.
Új első felső lengőkarok (bal gyári, jobb TRW).
Új hátsó féktárcsa (Brembo) és fékbetét.
Légzsák lámpa világított, első övfeszítőket írta hibának. Kontakt hiba javítva, hibakód kiütve.
Ismét maximális elégedettség a Csörgő Autószervizzel.
Km: 179570

Végre sikerült vennem működő fényszórómosó relét :)
Ez nem Bosch, hanem Valeo. Lehet, hogy ez a titka? :)
A régi Exide akksi 9,5 év után feladta a harcot. Egy Optima Red Top 50 Ah vette át a helyét 815 A indítóárammal.
Km: 177.480




El volt repedve a teteje. Elaforgtól rendeltem gyári újat.




A régi szívócső elrepedt a harmónikás résznél. Csöri rendelt gyári újat. Ha már szétszedtem, kitisztítottam a fojtószelepet is és géppel reseteltem is.





Ezt meg csak úgy kicseréltem, mert nem szeretem ha csíkoz és nem látok ki. Ez is gyári az Elaforgtól.



Nálam így néz ki egy 18 éves autó belseje.

Száműztem a szivargyújtót. Meguntam, hogy állandóan kiesik belőle az átalakító.

Ki lett cserélve a légszűrőházam. Az enyém el volt törve a csavarozási pontoknál, ahol a tetejét csavarozom rá a házra. Sajnos újat már nem lehet kapni, így maradt a bontott. Elég sok dolgot le kellett szerelnem, hogy fentről ki tudjam bújtatni, de sikerült. Kapott új légszűrőt is, gyárit.
Km: 172.004