Mutasd

>> Szerviz2014-05-18

Ez egy pótolt összegzett bejegyzés.
Vásárláskor nem tűnt fel a szivárgó vízhűtő, így csere.
A víz nem melegedett rendesen, termosztát csere.
Mint gyakorlott alfás vezmód csere összes szíj ,feszítők vezetők, vízpumpa,olaj és szűrők.
A szokott módon az olajleeresztő is meg volt szakadva.
A kipufogó eltört a kókányolt heggesztés miatt.
A vezetőülés el volt törve az is csere .
Akku 1 hétig se bírta , csere.
És állítólag karbantartott autó, megjegyzem nekem a halálom a sufnituningos ültetett futómű , nagy zene stb ... a többi meg le van tojva , hát ez ilyen volt.
Vízhűtő:27.000-
Mindenhova új bilincsek: kb. 4.500-
Vezérműszíj (Gates)
feszítő (ruvill)
vezető:25.000-
vezérlésmódosító:42.000-
hosszbordás feszítő:12.000- (dayco)
vezetőgörgő:6.500-
vízpumpa:12.000- (Dolz fémlapátos)
hosszbordás szíj 7.500- (gates)
2db stabpálca kb: 5.000- (melyle)
fagyálló
S Racing 10W-60 5L 14.000-
Szűrők kb : 4.000-
Váltóolajcsere (castrol) 7.000-
Termosztát 12.000-
Utasbelső: 20.000-
Akku: 17.000-
Kipufogó klinika (Kerepesi út) katalizátortól hátra minden kuka, sportdob gyönyörű dupla kerek vég: 65.000-
Ez amire egyenlőre emlékszem.