Mikor az ember épp készül a "szokásos" 1400 km-es körére (Gödöllő - Koper - Gödöllő, közben egy-egy Trieszt, Piran, Rovinj, ilyesmik), akkor igazán jó érzés az indulás előtti délután meglátni a féklámpahiba visszajelzőjét a műszerfalon. Főleg, hogy a szlovén rendőrök kevésbé tökölődnek...
Nézegettem az izzókat, de azok jók, hát akkor mi a fene lehet?! Nem is biztosíték volt, mivel egy bizonyos pontnál felvillant... Kontakthiba? Áá, az se.
Kiszedtem a féklámpakapcsolót, és úgy tűnt, hogy semmi fizikai baja nincs (tehát a rugó sem volt eltörve...), de valami mégsem volt vele rendben, kimérésnél csak egy ponton működött és ott be is szikrázgatott.
Jó, délután 5 óra, Unix nyitva van hétig. De ott nincs, csak holnapra lesz (reggel 5:30-kor indulás...). Bárdi: Van hát, 2500 ft, menjek érte, mert mindjárt zárnak.
Hát így... :)
10w60 155 156 166 1850km 2019 305mm 5w40 75 8v ajtókárpit alfa alfacity alfarium alfatex alkatrészek autóvásárlás autózás baloskilincs bél birth blaupunkt bolha brembo cabrio chip csicsamicsa csöri elosztó fakormány feelings fék fékcső féklámpa felni féltengely felújítás fiat firenze forzasportwagon fólia gumi gyertyák gyújtás gyújtókábel hifi immo index italia jtd kárpit kenwood kerékcsapágy kicker kilincs kilincsaminincs kipufogó kpardán kulcstartó kuplung lámpa lengőkar liquimoly manky mankychip matrica megintmegszívtam mélyláda michelin nardi nord olajcsere önindító patent pilot punto q4 quadriffoglio qv randi recaro sötétítés sport sportwagon stabilizátor szerviz szervízek téligumi transaxle ts túra twinspark ülés verde yatour zánka
>> SzervizAlfa 155 2.0 8V TS // 2014-01-17
