Manky956 - főkép
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-07-11

Sikerült Pisti barátomnak köszönhetően szert tennem egy nagyon jó állapotú Novitec állítható futóműre, ezért az ültető rugóknak búcsút mondtam , nagyon jó lett végre egy valami olyan amilyennek akartam és gondoltam hogy lehet ilyen jó, nem csalódtam.
Elkezdett az autó sípoló hangot adni , na mondom a hosszbordás , vettem egyet (bosch) , kicseréltem , ugyan úgy síkit ,( hm ennek másfajta hangja van ) , kipufogó sortömítés kifúj , legszélső jobb oldal.
Szétszedés: csavar el van törve , csere , tömítés csere , összerak, kb 2 óráig jó, ugyan az.Meg is untam a szerelést , elvittem Erdő Attila barátomhoz , ő ugyan ezt megcsinálta csak le síkoltatta a csonkot volt benne 1,7-1,8mm, meg a futóművet is berakta beállította , szuper lett minden köszönöm neki!!

km óra: 236.800km

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-06-11

Már sajnos vagy 1 éve volt valami zögrő hangom a legkisebb nyomatékra is ,leginkább nagyobb fokozatokba 4-5-6 ba. Sokan azt mondták váltó, szereztem egy váltót és 2 bontott féltengelyt 110.000km autó alól.Gondoltam féltengely cserével kezdjünk 1 órás dolog és hátha :) beraktuk , zörgő hang nincs de brutálisan ráz.
Ekkor már biztossá vált h nem váltó, ekkor úgy döntöttem küldöm fel BP re Lukács Miklóshoz a féltengelyeket, felküldtem visszajött , Dávid barátommal tegnap bedobtuk, hibátlan a gépezet !:))

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-05-03

233.425km
Még 42km lett volna az olajcseréig ,pontos voltam :)
Eneos 10w40

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-04-29

Jobb-Bal első felső lengőkarok (TRW)
Bal alsó lengőkar (TRW)
Bal első kerékagycsapágy
Jobb hátsó kerékagycsapágy
Kézifékkötelek
Jobb Bal Hátsó kereszt lengő(hátsó)
Bal első kormány összekötő

Munkálatokat Erdő Ati végezte (Szentbalázs)

km óra : 233.000kM

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-04-13

Meg lett végre mérve valóban mennyit tud.
Első mérésnél volt egy overboost valószínűleg ahogy feltatáztam Pestre kicsit geo ragadt , 249le 525nm , nem tetszett a görbe ,kép mellékelve, mértünk még egyet 238le 504nm ,és okés a görbe , gyári kuplung , gyári turbó 1,65 baron , csak egy cooler és program.
mérésről egy videó :

https://www.youtube.com/watch?v=UAVMAa94xEA&feature=youtu.be

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-03-03

Sajnos a gyári fék nagyon kevésnek bizonyult ,meg úgyis cserések voltak , így gondoltam fejlesztek is rajtuk , szerelésért köszönet ismét Erdő Attilának (Szentbalázs)
Első féktárcsát Kovács Adriánnak , többit pedig a Bardinak :))
166 Brembo féknyergek , 305mm tárcsa , hátul minden gyári maradt.
Előre kellett 15mm nyomtáv , adapter .

Km óra:230100km

Komoly hibalistát kaptam Attilától ,ahogy van hely nála máris rendbe rakjuk a kocsit teljesen :)

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2015-10-17

Fuchs olaj 10w40
Knecht lészűrő,olajszűrő,gázolajszűrő,
egy hosszbordás ,de télre nem rakom fel.
Pár hete elkezdett jönni ilyen fémes hang (alapjáraton) a kipufogó környékéről, lenéztem alá lógott az egész ekkor jöttem rá hogy kell kipufogó rezgéscsillapító csere is.Olajszűrő cserénél ismét megnéztem a turbó tengelyét , most is ugyan annyit lóg mint eddig kb fél mm-tert, KUL-on 1,6 baron mentünk.
Cooler rengeteg helyen leért ,az alja már be volt horpadva ezért vágtunk le belőlle 3-4cm-tert.

Km óra:223500km

Tél utáni tervek, mindenféle képen kell komplett új fék mert ezek már totálisan végük.
Meg jó lenne rájönni ,mi adja nyomatékkor a kis morgó hangot :( kénytelen leszek féltengelyeket cserélni ,hol ott lehet sokkal olcsóbban is meglehetne úszni.

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2015-09-14

Már mikor megvettem , az volt a jelenség ,hogy hideg szervó olajnál működik a szervó , bemelegszik elmegy a szervó állóhelyben meg sem lehet moccantani , max úgy ha gázt adtam neki. Mindenki mondta ,hogy szevópumpa . Mivel elég nagy művelet ezért inkább szakemberre bíztam az ügyet, Erdő Attila ,Szentbalázs.

Alkatrész:14.000Ft
Munkadíj:15.000Ft

Nagyon jó lett, végre úgy működik ahogy kell :)

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2015-06-23

Csapágyazás után , felraktam , el vittem feltöltetni .
Előzőleg 252g vettek le a rendszerről, feltöltés már nem igen ment sok idő kellett neki, feltöltődött, beülök elindítom semmi , ventilátor sem indul el alu csövek melegek.
Szereztem egy másik klíma kompresszort Kovács Adriántól, felraktam , feltöltés, elsőre jó minden jéghideg a klímám végre.

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2015-06-11

Klíma kuplung külső csapágya adta motorféken és visszaváltásnál a síró hangot , sokáig azt hittem váltó ,de semmi köze nem volt hozzá. Még Vezető görgő és Ékszíj feszítő csapágy csere.Végre hangtalan az autó (: