>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24v // 2012-07-21
A nyári kánikulában, bekapcsolt klímával a motorhőmérséklet sokszor 105°C néha 110°C is volt, akármilyen óvatosan nyomtam a gázt. A gyári réz hűtő volt még benne amiből ki lehetett seperni a bordákat, úgy el volt rohadva. 2 nap múlva már tettem is bele az új alumínium Hella hűtőt. Kicseréltem a kiegyenlítő tartályt is egy bontott, de hibátlan darabra mert az enyém elöregedett és akkora repedések voltak rajta, hogy a nyomást sem tartotta. Végül a termosztátházban lévő motorhőmérséklet jeladót is kicseréltem, bár utólag kiderült, hogy ez hibátlan volt. Feltöltéskor az addigi zöld fagyálló helyett pirosat használtam ami elvileg jobb az alumínium alkatrészeknek. Km állás: 158600
Online tag
1
Vendég1
380
Fórum
Friss topicok
- 159
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Forma-1
- Giulietta
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
