>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24v // 2012-07-21
A nyári kánikulában, bekapcsolt klímával a motorhőmérséklet sokszor 105°C néha 110°C is volt, akármilyen óvatosan nyomtam a gázt. A gyári réz hűtő volt még benne amiből ki lehetett seperni a bordákat, úgy el volt rohadva. 2 nap múlva már tettem is bele az új alumínium Hella hűtőt. Kicseréltem a kiegyenlítő tartályt is egy bontott, de hibátlan darabra mert az enyém elöregedett és akkora repedések voltak rajta, hogy a nyomást sem tartotta. Végül a termosztátházban lévő motorhőmérséklet jeladót is kicseréltem, bár utólag kiderült, hogy ez hibátlan volt. Feltöltéskor az addigi zöld fagyálló helyett pirosat használtam ami elvileg jobb az alumínium alkatrészeknek. Km állás: 158600
Online tag
1
Vendég1
464
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV