Kapott a kocsi egy új Bosch izzítórelét, mert nemrég hiába kapott gyertyákat csak villogott a visszajelző. Persze a vicc kedvéért még ezzel is villogott, így Zolira bíztam a dolgot, úgy néz ki megoldódott a dolog, végre nem villog a visszajelző. Ezen kívül visszakerült a télen tönkrement eredeti generátorom is, miután rendbe rakattam.
Relé: 12e
Generátor rendbetétele: 26e
Munkadíj: 12e
A korábbi akkum cellazárlatos lett, élt 3 évet és 8 hónapot, egy ZAP Silver 80ah 700A volt. Mivel jó áron kaptam megint ZAP-ot ezért megpróbálom újra, Silver Premium 80ah 760A.
Elmentünk pár napra Szlovéniába síelni haverokkal, 830 km került az autóba minden gond nélkül. A BMW és a VW is kibírta az utat. :D
Már öt év telt el a vásárlás óta. Idén 14000 km került az autóba. Egy füstölő generátoron kívül nem rémlik semmi komolyabb hiba, ezt is szerencsére a ház előtt produkálta, így nem ragadtunk sehol sem félúton.
Ismét beleszaladt 12e km az autóba, így ideje volt egy olajcserének.
Selénia 5W40 WR diesel
UFI gázolajszűrő
Man olajszűrő
Champion levegőszűrő
Plusz kapott még Bosch albaktörlő lapátokat.
Óraállás: 160200 km
Elég kopott volt a hátásó emblémám, úgyhogy rendeltem egyet a mostanában népszerű ragasztható jelvényből, és kicseréltem.
Ha valaki nekiállna én így csináltam:
- egy éles szikével végigvágtam az emblémát
- csavarhúzóval széthajtottam
- harapofogóval óvatosan lehúztam
Ha így csinálod, akkor fent fog maradni a régi embléma műanyag alja, amire tökéletesen illeszkedik az új ragasztható embléma. Az alján vagy egy pöcök, ami segít a pozicionálásban.
Karácsony előtt egy nappal, az autó meglepett egy búgó majd füstölő generátorral. Sikerült két ünnep között orvosolni a problémát. Régi generátor meg fel lesz újítva.
Jobb hátsó kerékcsapágy ismét cserélve lett, az utóbbi alig bírt ki két évet. Most FAG-ot vettem bele, hátha ez tartósabb lesz. Izzítógyertyákból Bosch került bele.
Végre meglett a gyári turbócső, gyorsan ki is cseréltük. A Kamaz feeling eltűnt, de majd az alsót is ellenőrizni fogom.
Tegnap észrevettem, hogy nagyobb gázadásra úgy kormol a kocsi, mint egy Kamaz. Hamar meglett a bűnös, a felső turbócsövön, talátam egy 3 centis szakadást, meg egy kis kormot a környékén. Vasárnap lévén kapott "kacsaszalagot", holnap pedig, ha meglesz az új cső, akkor cserélem.
2
319
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer
- A jövő Alfái
- Szerelőműhely