155 1.7 TS - főkép

Blog

2009-03-05
Eladva

November végén meghirdettem az autót eladásra itt az amorén és a használtautón is. Az eladás okai: - szelepek és a motor rendbetétele (kb. 350 ezer km volt már benne) - hátsó lengéscsillapító csere - fékek cseréje - kellett egy olyan autó, amivel a szüleim telkére fel tudunk menni és ki is t Tovább »

2008-10-20
Aksi dolgok és ismét hűtési gondok...

Idén már a 3. aksi adta meg magát a gépben, abból kettő zárlatos volt...az utolsó 2, 82 V-ra lemerült A gond remélem megvan, sajnos nem csukom le rendesen a csomagtartó fedelét és ez a nem kívánatos fogyasztó... Könnyezik a hűtőm alja ezért sürgősen cserére szorul, de addigis van bent a kocsiban io Tovább »

2008-06-24
Hűtés kéne, de nagyon...

Június 21-én mentünk fel Szentendrére a céges bulira, de Érdnél lévő új csomópontnál való várakozás közben felforrt a hűtővizem 130 fokra és elfolyt nagyobb része. Egy kisebb várakozás és utántöltés után kb. 11.40-re (és még kétszeri kényszerszünetre) elértük Szentendrét. A hazaúton csak Bp-en forrt Tovább »

2008-03-21
Szag van babám!

Erős olajszag terjengett a kocsi körül, majd kissé gyorsan fogyott a benzin -kb. 14 l/100 km! Ma (2008.03.21.) elvittem a helyi renault szervízbe -elvileg zárva voltak, de segítettek! - felfedték a hibát a benzincső erősen spiccelt a homlokfal felé (ha a motorra megy akkor bummm!). A csövet kicserél Tovább »

2008-03-21
Megállt!!!

Február elején a paksi körforgalomban megállt az autó és el sem akart indulni! Behúzott a parkolóba egy jó lelkű peugeotos srác, majd délután Csocsi felvontatott a Pirihez - izgalmas móka volt szervofék és kormány meg lemerülő aksival az esőben nagy sebességgel menni! Két nap múlva jött a diagnózi Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:155 1.7 TS
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1995
  • Színe:601 Nero B/B (fekete)
  • Jellemzők:
    1.7 TS 8V motor 116 LE, amely elegendő minden közlekedési helyzetben. Átlagos fogyasztás 6,33-11,6/100 km, ami barátságosnak mondható még nagy sebességnél is. A váltó áttételezése miatt, a gyorsulási élmény élvezettesebb, mint a 2.0 16V-nél. Ezt a Piri személyesen is megtapasztalta :)))

    Elegáns, az olasz piacra készített alapváltozat extrákkal megspékelve, újonan behozva.

    - vezérműláncos motor!!!
    - sport kiegészítők (spoilerek),
    - félbőr belső,
    - digit klíma,
    - gyári sport kipufogó rendszer,
    - japán profi hátsó futómű (igencsak stabil tőle a járgány, egyéb infót erről a Piri tud mondani),
    - ültetett első rész,
    - elektromos első ablakok és tükrök,
    - ködlámpa elöl is,
    - kék fóliázott ablakok (márcsak félig, mert nem voltak meg a papírjai).
  • Extrák:
    -Ronnietől megvettem 2005-ben a hozzávaló Speedline felniket - sajnos a felnik helyrepofozása kissé sokáig tartott (nem rajtam múlott), de csak augusztusra lettek készen,
    -Sony cd-s rádió,
    -fűthető ülésem is van - igaz csak egy fűthető párna, de ez télen nagyon jó:-))
    - J1-en a kedves feleségem lelkendezése a kocsinkról :))
  • Egyéb:
    1998-ban Veszprémben láttam meg a házunktól nem messze kutyasétáltatás közben. Hosszú idő után sikerült megszerznem Budapesten egy autókereskedésben parkolt 2 hónapig. Élmény vele menni!!!
    A klíma javítása közben megtudtam az előéletét a kocsinak. Egy gondos gazdája volt az első tulaja, majd váltott 156-osra -most 166-ossal közlekedik. Eztuán egy katona tiszthelyettes jött a sorban (el lehet képzelni hogyan bánt a kocsival, az elektromos szerelő rémálmává tette és kilyukasztotta melák lábával a padlókárpitot is...) és én lennék a 3. Három a magyar igazság nem?
    Visszahozom a virágkort neki ismét!

    Eddig az alábbiak kerültek cserére:
    -féktárcsák és pofák mind a 4 keréken
    -minden év elején olaj- és levegőszűrő (11-14 000km-ként)
    -4 db új nyárigumi + alufelni
    -2 db új téligumi
    -első szélvédő (kissé köves volt)
    -első lökhárító (vásárlás előtt el volt törve a merevítő borda)
    -hűtőmaszk
    -hűtő és hűtőventillátor (egy kontakt miatt besült a motorja)
    -jobb első féltengely
    -jobb első lámpa (eloxált és kő által kagylósan volt repedve)
    -gyertyakábel (kissé elöregedett)
    -kormányon lévő bajusz kapcsolók
    -padlókárpit csere megtörtént
    -feszítőgörgők cseréje(vízpumpánál és a generátornál) + a vízpuma szíj csere
    -jobb első gumiharang cseréje
    -mindkét hátsó szilent cserélve lett
    -generátor felújítás
    -első kilincsek cseréje

    Terv:
    - talán xenon -ha nyerek valamelyik találkozón a tombolán:)
    - kipufogórendszer rendbetétele tavasszal

Fotóalbum