Blog
Sajnos gyárilag ebben a szériában még nem volt tempomat. Már régóta szerettem volna, többen beépítették előttem, így én is neki álltam. Kábelt kellett behúzni az elektronikától a kapcsolóig. Szereztem gyári kábelt, csatlakozót. A beépítés nem volt egyszerű, de sikerült. A középkonzolba egyedile Tovább »
Minimális mennyiségű víz fogyott a tartályból. Csöpögés nem látszott sehol. Úgyis eredeti volt még a hűtő, ezért kicseréltük. Nem volt kár érte, mert látszottak már a szivárgás nyomai. Mivel a lökhárítót le kellett szerelni, így a gyári, új lámpák is bekerültek. A hűtőventilátor szétszedve, takarít Tovább »
Beszereztem néhány, már nehezen beszerezhető gyári új alkatrészt. Tovább »
Ausztriában két évente tartanak olasz autó találkozót, Graz alatt, festői környezetben, a dombok között. Idén több, mint 400 autó volt a találkozón. Ennyi szép autót ritkán látni együtt. Többségében régebbi, és ritka típusok, de újabb típusok is szép számban voltak. Mindegyik autó nagyon jó, gondozo Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 156 SW Selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:világos metálzöld
- Extrák:
Szokásos felszereltség
Bőr belső
F1-es technológia - Egyéb:
Szerintem a legszebb nagy sorozatban készített autó. Király sebességváltó, aki nem próbálta, nem tudhatja.
Fotóalbum
2
354
Fórum
Friss topicok
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
Néha mindha szü...
Javítjuk a hián...
Lehet, hogy egy...
Kézimunka.
Kézimunka.