Nincs főkép feltöltve!
Blog
Borzasztó állapotban voltak a bakok. 1 volt itthon bontva, kiváló állapotban, meg vettem hozzá egy másik bontottat amit lekezelgettem brunox-szal aztán matt feketével. Bogarásztam hozzá szép csavarokat a vödörből, ledrótkorongoztam, majd kék loctite-tal bekenve raktam a helyére, gyári nyomatékkal me Tovább »
Bugyuta kialakitási módja a hatsó vonószem elhelyezésének, de ez van. Persze itt is ki volt rohadva a gyári lemez. Mondhatnám a 2 küszöb után sétagaloppnak is, de lehajtogatni a javitó lemezt hozzá nem volt annyira sima ügy. Azé megoldottam :D A hegesztésre csak annyit ügyeltem, h massziv és résmen Tovább »
A szervizkönyvet lapozgatva kiderült, hogy 10 éves a kocsiban a vezérműszij. Már be se mertem inditani, szóval ki kellett cserélnem. Egy szivó oldali vezműtengely szimeringet is cseréltem, plusz természetesen szelepfedél tömitést is. Jópár órát igénybe vett a művelet mivel a dekli csavarjai, de sajn Tovább »
Teljes mértékben gyári volt a hatsó futómű, azaz 17 éves. Megfáradt és tiszta rozsda. Fel volt bakolva a kocsi hátulja a küszöb javitása miatt ezért a futóművet is megcsináltam. A kereszt lengőkar alsó hosszú csavarja persze már össze volt érve amivel csak érintkezett, ezért fél óra próbálkozás után Tovább »
Autó adatlap
- Típus:GT 1.8 Ts Blackline
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Nero carbonio
- Jellemzők:
A küszöbök szét, a futómű alkatrészei pedig össze voltak rohadva mikor megvettem. - Extrák:
Piros-fekete szövet ülések és multikormány. Pioneer DEH 8400BT fejegység, Bose hifi meg majd utólag belekerül.