Cravero: felfüggesztették a MiTo GTA projektet

2009-07-27  Teddy
Ideiglenesen felfüggesztette az Alfa Romeo a MiTo GTA változatának kivitelezését - erről Sergio Cravero, az Alfa Romeo elnöke beszélt a 8C Spider bemutatóján Baloccóban újságíróknak.
Hírek >> 2009  

Úgy fogalmazott: bár a projektet egyelőre leállították, a nemzetközi piaci hangulat és trendek változásával folytathatják majd a munkát.

A MiTo GTA mellett ugyanezen okok miatt a 8C GTA változatát is a fiókba tették egy időre. A 100 darabos limitált szériájú, mégerősebb ottocsivel gyűjtóknek kedveskedtek volna, jóval borsosabb árral.

Arról Cravero nem beszélt, hogy mikor indíthatják újra a MiTo GTA projektet, az elmúlt héten egy magát megnevezni nem kívánó szóvivő azt mondta: lehet, hogy örökre a fiók mélyén marad a projekt a gazdasági válság miatt.

A MiTo GTA-t az Alfa Romeo az idei genfi autókiállításon leplezte le és az akkori tervek szerint ez év végén, legkésőbb 2010 első negyedévében elkészültek volna a széria modellel is. A GTA-t az új fejlesztésű, 1750 köbcentis turbós benzinmotor 230 lóerős változata hajtotta volna, a futómben és a karosszéria-elemeknél is több helyen szénszálas anyagot használtak súlycsökkentés miatt.

 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.