Közönségdíjas lett a Giulia és a Stelvio

2020-02-21  Alfa Amore
Az Autó Magazin és a Vezess.hu Best Cars 2020 közönségszavazásán két kategóriában is első helyezést ért el az Alfa Romeo.
Hírek >> 2020  

Az Autó Magazin és a Vezess közös, Best Cars 2020 elnevezésű közönségszavazáson alapján két kategóriában is első helyezést értek az Alfa Romeók.

A legjobb középkategóriás modell győztese Giulia lett, a közép-és nagy kategóriás SUV-k között pedig Stelvio kapta meg az első díjat. Ugyancsak olasz márka győzedelmeskedett a miniautók kategóriájában, ahol az Abarth 595/95 nyert.
 
 
A tíz országban zajló, az olvasók kedvenc autóit kereső szavazás során vizsgálták az autóvásárlási és -használati szokásokat is. Magyarországon a Vezess és az Autó Magazin által szervezett hazai közvéleménykutatás nyerteseit 11 kategóriában díjazták.
 
Az olvasók az Autó Magazin októberi és novemberi számában, illetve a Vezess-en megjelenő katalógus alapján szavazhattak 11 kategóriában 387 típusra. Több mint 5000 ember adta le voksát kedvenc modelljeire, a szavazók 91 százaléka férfi volt. A szavazatokat Stuttgartban összesítették, és csak a végeredményt küldték vissza a magyar kollégáknak.
 
A Best Cars 2020-as díjazottjai:
 
MINIK
 
1. hely (megosztott): Toyota Aygo és Abarth 595/695
2. hely: Suzuki Ignis
 
KISAUTÓK
 
1. hely: Volkswagen Polo
2. hely: Peugeot 208
3. hely: Toyota Yaris
 
ALSÓ-KÖZÉPKATEGÓRIA
 
1. hely: Skoda Octavia
2. hely: Toyota Corolla
3. hely: Mazda 3
 
KÖZÉPKATEGÓRIA
 
1. hely: Alfa Romeo Giulia
2. hely: Skoda Superb
3. hely: Toyota Camry
 
NAGYAUTÓK
 
1. hely: Porsche Taycan
2. hely: Volvo S90/V90
3. hely: Kia Stinger
 
LUXUSAUTÓK
 
1. hely: Tesla Model S
2. hely: Mercedes AMG GT
3. hely (megosztott): Maserati Quattroporte és Lexus LS
 
SPORTAUTÓK
 
1. hely: Ford Mustang
2. hely: Porsche 911
3. hely: Nissan GT-R
 
KABRIÓK
 
1. hely: Mazda MX-5/RF
2. hely: Ferrari Portofino
3. hely: Ford Mustang kabrió
 
SUV/ALSÓ-KÖZÉPKATEGÓRIA
 
1. hely: Audi Q3 Sportback
2. hely: Toyota RAV 4
3. hely: Suzuki Vitara
 
SUV/FELSŐ-KÖZÉPKATEGÓRIA
 
1. hely: Alfa Romeo Stelvio
2. hely: Merceges G-osztály
3. hely: Toyota Land Cruiser
 
EGYTERŰEK
 
1. hely: Volkswagen Multivan
2. hely: Mercedes V-osztály
3. hely: Toyota Prius Plus
 
KÜLÖNDÍJ: Honda e
 
 
A két modell 2020-as változatának konfigurátora és árlistája már az Alfa Romeo magyarországi oldalán is elérhető!
 
Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-01 18:38:41 // 39487
Nem mondom, hogy nem ülök kényelmesebben a Veloce ülésekben, mint anno a Ti-ben, de a Giu-ban még nem találtam meg azt a pozíciót, ami kényelmes is, ill. értelme lenne a combtámasznak, azért próbálkoztam a magasítással, viszont miután ez sikerült és értelmet is nyert a combtámasz állíthatósága, addigra pont átment a Ti fekvős pozijába ami meg nem volt kényelmes itt még rövid távon sem. :-)
Shadin2025-07-01 18:35:44 // 39486
Eskü nem vagyok nepper, de van egy AAWirteless (ONE) és egy friss ropogós AAWireless TWO+ AA adapterem, ha valakit érdekel :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.