Kínában mutatkozott be a 2020-as Giulia és Stelvio

2019-11-12  Tedi
Kínában mutatkozott be az Alfa romeo Giulia és Stelvio jövő évre felfrissített változata.
Hírek >> 2019  

A Club Alfa oldalán jelentek meg a fotók a kínai bemutatóról, e szerint a várakozásoknak megfelelően a külsőn első látásra semmi sem változott, bár semmi szükség nem is volt rá. Amire viszont annál nagyobb igény volt, az a szolgáltatási színvonal emelése olyan technológia beépítésével, amely eddig is nagyon hiányzott.

A 2020-as modellekben kisebb átalakításon esett át a sebességváltó körüli rész, emellett végre érintőképernyős lett az Alfa Connect, amely most már támogatja a Wi-Fi hotspot létrehozását is, mérete nem változott, továbbra is 8,8 coll. Arról a fotók alapján nem tudtunk meggyőződni, hogy a felbontás javult-e.

Az infotainment rendszer javítása mellett most már mobiltelefonról is lehet egyes funkciókat vezérelni, például az autó távvezérléssel nyitható/zárható.

Arról egyelőre nem derült ki semmi, hogy kerültek-e új vezetéstámogató rendszerek az autóba, de pár nap múlva, november 18-án indul a Los Angeles-i Autókiállítás, ahol remélhetőleg többet is megtudunk majd. Korábbi hírünk szerint ezek a fejlesztések kerülnek/kerültek az autókba.

Frissítés: eddig erről nem szóltak hírek, de indukciós töltő is került a könyöklő alá, ráadásul a kép alapján ezt nagyon praktikusan oldották meg.

Nagyobb frissítés az Alfa Romeo legújabb tervei szerint jövő évben várható majd a Stelviohoz és a Giuliához.

Egy pillanatra látszik működés közben az érintőképernyős kijelző ebben a videóban:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.
Liquid2025-07-01 12:25:49 // 39484
+1, a TI ülés csak fekve volt jó :)
érdekes módon az Alfatex-ben lehetett értelmesebben ülni.
SD2025-07-01 12:07:17 // 39483
amire rászoktam még hogy szinte az oldalán fekszik a lábfejem a gázpedálon, és szerintem ez nem helyes élettanilag, mert hiába egy picit csavaritás és már helyén s van a féken.. de mégis jobb ha felfele áll a lábfejem és úgy lépek át.. mert a térd izület és a boka izület nem csavarodik, ami hosszabb úton lehet már gond.

ez most saját felfedezés mert simán tud panaszokat okozni egy ilyen izületi terhelés