Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Dévid2012-05-26 12:35:49 // 39222
Olvastam. Itt is azt írják, hogy ha kevés az eszed, akkor szívó motoros járművet üzemeltess inkább.
Imyx2012-05-26 12:30:46 // 39221
Akkor van a gáz, ha lehúzva is ugyanezt produkálja :).
Zolika1552012-05-26 12:30:16 // 39220
eléggé korrekten le írja az egészet.
GTPeti2012-05-26 12:23:47 // 39219
RoliQ42012-05-26 10:23:37 // 39218
nos annyi az új dolog... hogy most próbálgattam az autót. "hidegen" nem csinálja, mikor bemelegszik akkor csinálja és szar úton jobban. Nah most amikor volt szerelőnél akkor a folytószelep szögállásán állítottak... sztem attól lett jobb a helyzet, de nem oldódott meg a probléma. a folytószelep meg az apotméter ami ott van az tud ilyet csinálni?
GTPeti2012-05-25 22:09:19 // 39217
Micsoda mesteri átkötéssel jutottunk el a kuplugszettektől a keletnémet gitárig!! B)
Grando2012-05-25 21:55:03 // 39216
Ugye? Nem csoda... DDR. :DD
GTPeti2012-05-25 21:16:21 // 39215
Azannyukat, ez milyen jó név! :)))
Grando2012-05-25 21:10:55 // 39214
Szuper! Anno volt egy Musima gitárom. Annak még szebb neve volt: Musikinstrumentenbau Markneukirchen. :DDD
GTPeti2012-05-25 20:35:40 // 39213
Tudtátok, hogy a LuK "Lamellen- und Kupplungsbau"-t jelent? :)
Hari2012-05-25 20:12:26 // 39212
Azt tudom és már sokszor tapasztaltam is! ... de Reinzt még soha nem találtam benne!
Inkább Goetze tömítést! :) ... de azért nem haragudtam! ... kicsit sem! :)
Amilkor pedig eredeti japó tömítés van benne az is korrekt minőségű! - amíg nem gagyit raknak a csomagolásba addig engem ez nem izgat! -
Így aztán összességében nagyon jó a véleményem róla!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:45:20 // 39211
az a baj hogy sajnos "csomagolják" mert pl a szelepfedél tömítésben sincs bele írva hogy reinz :((
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:44:19 // 39210
a payen sokszor csomagol és reinz lakik benne :)
Hari2012-05-25 19:13:42 // 39209
Nekem nem pont ilyen cuccosom van,( Carbon Cliner ) de a működési elve nagyon hasonló! Az biztos, hogy a tisztítás után halhatóan, mérhetően szebben, tisztábban jár a motor!
GabCsi2012-05-25 19:02:16 // 39208
Még a 45be tettem egyet, 4500ig forgott a motor utána csak :D
Jack2012-05-25 18:32:54 // 39207
Ezt most jó, hogy mondod. A múltkor kiszedtük és denszesszel megpucoltuk. Azóta néha hülyén veszi fel a gázt, ha elengedem akkor meg alacsony fordulaton így rángatózik. Most már biztos lehúzom róla!
.......................2012-05-25 18:21:50 // 39206
Mi a véleményetek a Facet holtpont jeladókról?
èrdemes megvenni?
Imyx2012-05-25 16:32:33 // 39205
Semmi különös, rángatni fog, és nem lesz olyan erős :)).
Jack2012-05-25 16:20:53 // 39204
Sose húztam még le, de 1x kipróbálom.;) Már komolyan érdekel mi fog történni! :)
Imyx2012-05-25 14:30:42 // 39203
Azt, hogy az autó úgy működik vele, mint amikor lehúzod az lmm-ről a csatlakozót :-).
Egyébként tegnap érkezett meg a Bosch-tól a csere lmm, ma berakom, nagy reményeket fűzök hozzá).
Diny2012-05-25 14:30:04 // 39202
sziasztok!
mennyire megbízhatóak a JTD motorok a TS-hez képest? évjárat 1999-2001
szervízigényt figyelembe véve JTD vagy TS motort vennétek (156-os)
Jack2012-05-25 14:07:16 // 39201
Ez mit jelent, hogy szar? Visszatérő téma az LMM...
Buksi2012-05-25 13:21:06 // 39200
Én most a Reinz mellett döntöttem az Elring-el szemben! :)
Hari2012-05-25 13:09:43 // 39199
hoppá - hoppá! Kimaradt egy "u" ! Guarnitauto ... Így már jó!
Hari2012-05-25 12:56:58 // 39198
:) Az lehet! ... viszont a V. Reinz és a Goetze a leginkább hamisított tömítés!


Ha már tömítésekről esik szó! Igen a Reninz is a nagyon jó kategóriába sorolható, de szerintem egy csöppet jobb a Goetze il. a Payen és nem utolsó sorban az Elring!
Az Alfáknak gyári beszállítója a Goetze.
Nagyon sokat használtam Garnitauto tömítéseket is (Olasz gyártmány!Sok autónak csak ez volt precizen, pontosan illeszedő tömítése!!! A HF integrálákhoz - Q4 - CSAK ezt szabad ! ... vagy Goetze!) teljesen korrekt ár! .. kiváló minőség! Sajnos megszűnt a behozatala! :(
Alfa GT-Csaba2012-05-25 11:15:07 // 39197
Valószínű azért nem találtál mert nem bonyolult!!A lényeg az amikor leszedted a féknyerget a tárcsáról lazítsd meg a légtelenítő csavart és a fékmunkahengert óra járásával egy irányba nyomva vissza kell tekerni !
Wickey2012-05-25 11:12:45 // 39196
nos, a CSOMAGOLÁSA az volt és bontatlan. :D
Selmak2012-05-25 09:47:03 // 39195
Okozhat rezonanciát a JTD motoron a bordásszíj tárcsája? Gyári tönkrement, kicseréltük egy bontottra. 1-2 napig gyönyörű csendes volt a motor, most meg alapjáraton van egy műanyag hangú rezonáló hang, ami pici fordulatra elmegy. Szíjat levettük, akkor elmúlt. Megnéztünk mindent, semmi nem lóg.
Attis2012-05-25 09:04:50 // 39194
Sziasztok!

A hátsó fékbetétet szeretném kicserélni a 147-esemen, mert jó áron tudtam venni gyárit. Végig nyálaztam több oldalt itt a fórumon, de sajnos nem találtam leírást hozzá. Van esetleg valaki, aki nagyjából a főbb lépéseket le tudná írni (akár emailben is)?
Előre is köszönöm.

Üdv.:
Attis
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 06:56:32 // 39193
ha egyáltalán reinz-et kaptál......
Buksi2012-05-25 06:33:09 // 39192
A dolog ezen részét majd Schulek Bélára bízom! ;-)
Buksi2012-05-25 06:31:44 // 39191
Urak, köszi mindenkinek a segítséget! :)
Kau2012-05-24 21:29:41 // 39190
Akkor nem cseréltük :D
mreni2012-05-24 21:08:29 // 39189
előfordul ilyen minden terméknél,de egyébként még hasonlót sem hallottam
Wickey2012-05-24 21:07:15 // 39188
meséltem már hogy a 3.0 12V V6-hoz a Reinz hengerfejtömítésnek (asszem a jobbos) el volt ütve egy lukja, és úgy kellett helyére reszelni? Csak pislogtunk, hogy miért nem fekszik fel rendesen, miért púposodik, vakaróztunk felette fél órát, de tény, az egyik tőcsavar lukja odább volt ütve rajta nem is keveset, legalább 2-3 mm-t.
[k i z z o]2012-05-24 19:35:54 // 39187
Gyújtáskimaradást alapesetben gázelemzéssel ki lehet mutatni. A kimaradás egy oxigénben dúsabb gázelegyet hoz magával (pl. AFR felmegy 13.0 -ról 13.7 -re), miközben más paraméter tipikusan nem változik (konstans gázpedál szöghelyzet, befecskendezési idők, MAP, hőmérséklet paraméterek.)

Persze ez egy eléggé nagy felbontású AFR logot igényel. Ha egyenletlen úton van hibád akkor az valamilyen kontakthibára utal, amely pl. open lesz rezgés hatására.
mreni2012-05-24 19:31:30 // 39186
nem tudom,nem lehetetlen,de jó minőség az biztos(ha nem a legjobb)
Grando2012-05-24 19:30:08 // 39185
Itt-ott láttam felbukkanni a V6-hoz, Dayco meg SNR cuccok társaságában, hengerfej meg szelepfedél tömítésnél. A Reinz lenne a gyári beszállító?
[k i z z o]2012-05-24 19:22:16 // 39184
Mindkettő jó, csak jól is rakják fel.
mreni2012-05-24 19:08:13 // 39183
nem csak a dizelbe ;)
DieselManiaco(NagyVad)2012-05-24 16:22:13 // 39182
dízelbe a reinzet szokták javasolni,valószínű oka van:)
Ferke2012-05-24 14:52:45 // 39181
Mindkettő jó, de legyen viktor:)
gstup2012-05-24 11:30:13 // 39180
Sziasztok!

Ilyen üzemanyagrendszer tisztításról tud valaki?Hol csinálnak ilyet és mennyiért,stb.?

http://www.autodiagnosztika.abbcenter.com/?id=57663&cim=1#
Imyx2012-05-24 10:51:37 // 39179
Háát, nem tudom, de ciki, hogy egy 40k-s Bosch termék kalap sz@rt nem ér, gyárilag hibás, nem értem, hogy fordulhat elő. Lehet, Neked van igazad :)). Ennyit a Bosch-ról.
Buksi2012-05-24 10:36:09 // 39178
Urak, szerelő mágusok! :)

155 2.0 TS-be kellene hengerfej tömítés! Két lehetőség lenne, Elring ill. Reinz márkájúak! Van esetleg valakinek tapasztalata valamelyikkel? Melyiket ajánlanátok leginkább a kettő közül?
Előre is köszi! :)
Tentacle2012-05-24 10:24:07 // 39177
Ugyanaz, ugyanaz a kínai rabszolga csinálja azt is, csak más logót nyomnak rá :) Persze van ahol ez nem igaz, és másik kínai csinálja :)
Imyx2012-05-24 10:18:54 // 39176
Bosch-t, de ezzel is gond lehet, nekem a zsír új Bosch egy fabatkát sem ér, csere alatt van.. ha a bosch-nál ilyen van, mi lehet az utángyártottnál..
mreni2012-05-24 07:27:53 // 39175
én ezt kizárnám
RoliQ42012-05-23 22:50:18 // 39174
ezt olvastam most
"A mechanikai hibák, és a hajtásláncban pl. egyenetlen úttest miatt létrejövő lengések szintén okozhatnak változásokat a főtengely fordulatszámában. Ezek miatt a valós gyújtáshibák kiszűrése nehezebb feladat. Az ilyen állapotok felismerésére két megoldást alkalmaznak: a karosszéria egy megadott pontján elhelyezett lengésgyorsulás-jeladó folyamatosan figyeli a függőleges és a hosszirányú mozgás jellemzőit. Ha a szenzor által szolgáltatott adatok túllépik a megadott határértékeket, a rendszer ideiglenesen letiltja a gyújtásrendszer felügyeletét. A másik megoldás esetén az út egyenetlenségét az ABS jeladók segítségével állapítják meg. Az eredmény itt is ugyanaz, a megadott határérték túllépése esetén az égéskimaradás felügyelet szünetel."
amikor rádugtuk gépre a kocsit akkor az 1ik ABS jeladó rossz volt (meg az is) lehetséges hogy ezért tilt le a gyújtás? mert szar úton jobban jelentkezik a hiba.. ??! vagy ilyen nincs is az Alfákban?
Fairlane2012-05-23 22:45:40 // 39173
Fénysebességgel :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak