Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

11 db csevegős hozzászólás elrejtve
Satti2009-07-21 21:20:34 // 14784
Ja, ez az off verdák topic, nem itt kell fényezni a MiTo-t! :-))
Satti2009-07-21 21:17:18 // 14783
Te jó ég, ez a hsz majdnem olyan hosszú, mint egy Tolsztoj regény! :-))
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Satti2009-07-21 17:35:44 // 14780
Ez azért lehet csak mert te is olyan jófej srác vagy mint én is! :-))
Ferko2009-07-21 17:13:57 // 14779
Hmmm....inkább csak vélemény csere. De nem kellene úgy kezdenie Vikknek, hogy ejnye bejnye, miért nem tetszik nekünk a MiTo. Hadd döntsük már mi el.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Ferko2009-07-21 17:10:44 // 14777
A segge okés. De egy autó legyen már egészen rendben Vikk.

állandóan baszogatni sem kell.
Az agyam eldobom rajtad Vikk. NAgyon csíplek mert a haverom vagy, de néha olyan vagy mint egy hisztis picsa. Ki mkezde el Ateszt basztatni, mert véleményt írt az autóról? Ki kezdte el úgy ánblokk basztatni az "antiMiTosokat"?

A többi Alfa orról akkor tényleg csak annyi, hogy az említett esetekben mindig nagyot változtattak a facelift során az orron... Biztos nem véletlenül.
Nos a véleményem az, hogy az olaszok amilyen szép autókat tudnak csinálni, úgy el is tudjáb buszni őket. Pl Fiat Punto II. A facelift abból hányás.

Egyébként erre szokás azt mondani, hogy a saját autódban ha benne ülsz, akkor nehezen látod kívülről :DDD
Ezt arra érted, hogy Moninak Bravoja van? Nos, nem véletlenül vettünk azt és nem MiTo-t.

mindig azt olvasom egy egyébként jó ALFÁRÓL egy Alfás rajongói honlapon, hogy trágya szar okádék rusnya fos...
Nem mindig. Van akinek tetszik. Olvasd azt.:-))) De túlozni sem kell. DE nehogymár vakok legyünk csak mert Alfások vagyunk.

Ezt az 1430 kilót nem értem.
Nos, Te írtad, hogy palioba veri a Mjet-et a MiTo. OKé, legyen. De ha 1430 kilósra feldúzzasztanánk a MiTo-t (amennyi egyébként a 156 önsúlya), akkor is paliban lenne? Ennyi erővel isteníthetted volna az 1.6 Swift 1-et is, ami 800 kiló. Persze, hogy lenyomja a Mito a 156-ot, mivel 1145 kg az önsúlya.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Satti2009-07-21 16:32:08 // 14773
Ez pl. nagyon teccik, főleg a színe a király! :-) spider
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Satti2009-07-21 16:20:44 // 14771
Az valóban igaz, hogy hiába jók a tulajdonságai, meg minden egyéb, ha egyébként meg a megjelenés nem a legszebb. Olyan Alfában ülni, amit vezetni jó, de kívűlről semmi extra, az nem akkora élmény, mint egy olyanban, ami talán kicsit gyengébb, vagy pattogósabb, de nagyot mutat és szép. Még most is ezerszer jobban ülnék egy 10 éves Spider-ben, mint egy MiTo-ban, jobban mondva, csak a Spider-ben ülnék.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Ferko2009-07-21 15:51:02 // 14769
De Vikk.

Nekem a kinézetével van bajom, nem a merevséggel meg a mittoménmivel. Nem is tudom, hogy milyen? De a külseje randa.

Csak annyi, hogy a 45-46-on és a Brera vonalon kívül mindnek elbaszták az orrát Areseben...
Kinek a pap, kinek a papné.

A gyalogosvédelemről meg csk annyit, hogy oké, kell, így kell építani minden autót. De nézzük már meg a Fiat Bravot. Arra midnent lehet mondani, de azt pont nem, hogy csúnya.

Arról van szó, hogy amíg bele nem teszi a seggét mindenki, addig ne fikázzuk már FOLYAMATOSAN.

Vikk! Te komolyan nem vágos, hogy miről van szó ugye? A külső nem föggvénye annak, hogy beleülsz vagy sem. Neked ha nem tetszik egy autó, de beleülsz és jó, akkor hipp hopp elkezd tetszeni? A külső megitéléséhez nem kell az, hogy belelülj. Épp kívülről kell látni. Ennyi.

Az fog úgy menni seggre mint egy 2.5 szerintem... A 155 lovas megy úgy mint a Te JTD-d...
És? Ki nem szarja le???????? MAjd ha 1430 kilóval is úgy megy, akkor fejet hajtok, de tetszeni akkor sem fog.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Ferko2009-07-21 14:36:07 // 14767
Na akkor vedd észre DrágaBarátom, hogy a legtöbb MiTo-t fikázó (köztük én is) nem a menetteljesítmény és a vezethetőséget fikázza, hanem azt, hogy az autó ronda. Ezen nincs mit szépíteni. Olyan az eleje, mint egy szomorú kutya, de bagolyból is jutott bőven neki.:-)

5 csillag? Tudjuk mire jó az 5 csillag. Lehúzták a korábbi Alfák töréstesztjét, de mégis nem egy ember kiszállt élve az autóból. Pl első Mátra tali, vagy Scold esete.

Vegyük már észre, hogy elmúlt 10-15-20 év............................
És akkor mivan? Ez egyenesen arányos azzal, hogy ronda autókat kell csinálni?


Ja és megsúgom: aki eddig kipróbálta azt az autót (a Mitot), nagyjából mindenki megváltoztatta a véleményét.
Én ha beülnék egy MiTo-ba és mennék vele x kört még nem találnám szépen. Lehet, hogy azt mondanám, hogy bazz, ez tényleg megy, de a kinézet nem fog megváltozni ettől. Tutkó nem csak én gondolom így.


Nem lehet minden új alfa olyan mint a mittudomén 145, vagy 33, vagy 75, vagy 155, vagy akármi...

Miért nem? Miárt kell elbaszott orrot csinálni az Alfának. Miért nem lehet olyan agresszív mint a 159, Brera, 146 és még sorolhatnám.

És végezetül Barátom:
Fogadd el kérlek, hogy van akiknek nem tetszik a MiTo. Attól még, hogy neked bejön, nem kell, hogy másnak is bejöjjön. ettől még Alfás marad egy Alfás; csupán van kritikája.:-))
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2009-07-21 10:35:41 // 14764
hétvégén az alpokban voltam és azt hittem nem látok jól, annyi suzuki volt kint osztrák rendszámos mint a fene....4X Ignis, SX4, új Swift....azt hittem magyarországon vagyok...
Ferko2009-07-21 08:02:21 // 14763
Ez is ronda meg a MiTo is.
Kazes☻2009-07-20 23:49:47 // 14762
Én viszont ki tudtam próbálni a Mito-t Budaőrsön egy 155 pacis személyében és mondhatom pompás élmény volt nekem is és az asszonykámnak is, pedig Ő csak utas volt hátul, de arra jutottunk, hogy kéne.:)))
Egy autónak szerintem nem úgy kell kinéznie mint egy tigris tanknak és ezt hál' Istennek az Alfánál tudják. :) (még)
Atesz19872009-07-20 20:15:17 // 14761
Odáig nem jutottam el... Én odaállítottam Encsivel Alfás cuccokban a 145-össel Pécsen, ránk 4-5 percre meg jött egy autónyi suhanc, és Ők fontosabb ügyfeleknek tűntek, és leszartak minket, nekik adták a mito kulcsát. Igaz, Ők márkás ruhában, meg napszemcsiben voltak, biztos ezért tűntek komolyabb vevőnek (átlag életkor, kb 17 év).

De ha már ott voltunk, megnéztem kicsit... Centire akkora mint a 145, de a hely kisebb benne. A csomagtartónak meg van vagy 40 cm-es pereme, és kisebb is, mint a 145-é volt. Jah, és az első szélvédő is egy lőréssel vetekszik, és még azt a kevés kilátást is kitakarja a tükör... Egyszóval, nem jutottunk addig, hogy kipróbáljuk, pedig szerettem volna...
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Atesz19872009-07-20 13:08:04 // 14758
Nem tudom... Nekem a MiTo egyáltalán nem Alfás. Autónak szép, de egy Alfához túl böszme. Egyáltalán nem vad, és főleg nem kecses, amilyennek egy Alfának lennie kell.

Ez az audi viszont vaddisznó. Nem kecses, nem finomkodó, de Audinak elég brutális a nevetséges méretei ellenére.
Satti2009-07-20 10:22:30 // 14757
Persze, ízlések és pofonok, de ezeken a képeken lényegesen jobban mutat, mint egy MiTo.
Kazes☻2009-07-19 22:00:38 // 14756
Csúf. Akiben csak egy kicsi művészet is szorult biztos Mito.t vesz! :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Zsolt1552009-07-18 07:45:16 // 14753
Nagyon komoly! :-))) Kiváncsi vagyok mennyire sikerül majd restaurálni!

"... Az autó (egy T22 Brescia Modifiée) komolyabb összegre rugó import-vámját pedig nem fizette meg a kereskedő. Sokéves várakozás után a szigorú (ám lassú) Svájci hatóság úgy döntött, hogy példát statuál… az autót lefoglalták, és a Maggiore tóba taszították. ..."

Kiváncsi lennék, ha a "szigorú" APEH a Balatonba taszítaná azokat az autókat, amelyik után nem fizették meg az ÁFÁ-t, vagy regisztrációs adót, milyen visszhangja lenne. :-)))
Buksi2009-07-17 21:08:41 // 14752
Sztem megérte felhozni a mélyből! :-))
Satti2009-07-17 13:32:50 // 14751
Tóba zuhant Bugatti mentése… 70 év után. klikk
ystuc2009-07-17 06:56:54 // 14750
Ááááá, ez nagyon jó lesz...! Azért az ajtók nagyot dobnának a dolgon, ha mégis átkerülnének. Nagyon kíváncsi leszek a végeredményre! :-)
Tom122009-07-17 05:44:43 // 14749
The new BMW Gina Light Visionary concept car
...mintha élne, érdekes...:-)
Zsolt1552009-07-17 05:12:04 // 14748
Nagyon jól alakul, és egyedi kis gép lesz! :-)))
Buksi2009-07-17 03:59:34 // 14747
Nagyon szépen alakul! MOst már nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre! :-))
Marklar1552009-07-17 00:11:26 // 14746
Mível nem míndenki olvassa a 155 topicot:
Kicsit elkezdtem LEGO-zni az SW Temprám:)
Ügye mégse egy 155 be pakoljak:) De a 155 forma azért velem is legyen:)
1,6 75 pacis EFI motor gyenge volt, kapott egy 2,0 ie Dedra motort, hajtásláncal.
Ez ügye az emblémán kívűl uaz, mint a Fiat 2,0 8Vmoci.
Ügye a motortérbe tekintvén lerí róla, hogy FIAT. A AR mocikról meg nem. Pedíg olyanom meg volt bőven:)
A projekt kivitelezése közben lett volna egy Croma 2,0 16V moci is. De ez már benne volt "félig" közben:( (70 e ftért a komplett autó)
Bp-i 8 fél-9 és fél lityis fogyi 1l-t megnőtt. De legalább megy is:)
Elől sima tárcsafék kevés, így hűtőtt lett egy 155 ből. Belső küszöbök snasszok, így 155 é kerűétek fel. Hátsó ülés csak egyben dönthető volt. Ezért alcantra 1/3 2/3 os dönthetőre cserélve.
Szőnyeg kopott volt, de az egyik 155 ösömé nem...
Első ülések "gagyik" ezért egy 155 Superé lett belerakva.
A lényeg, hogy elkezdődött a "nagy" átalakulás is.
Gyárilag ügye csak prototipus 155SW van. Az is a Dedrából.
Nem akarom elkiabálni, még csak provizor vannak fent a sárvédők, de a héten (lakatos, már második napja szüttyög) már lesz egy nem gyári 155 SW forma is:)
Majd a fényező vakolásán ,múlik, hogy szépen illeszkedjen az övvonal is...
De nekem már így is teccik:)

Ami még hátra van:
Tárcsafékes hátsó híd. Természetessen 155 ből.
Lancia Delta2 es műszerfal. "Sajna" ez a legszebb, a Tipo/Tempra/Dedra/155 csapatban.
Egyébként az ajtók is cakk-pakk átmehetnének. De sajna nincs akkora keretem, hogy + 4 elemet fényeztessek+ a műanyag hátsó sárvédők illesztése talán macerásabb.
S nem elhanyagolható, hogy a 155 balos kilincs és tükrök még nálam is hiánycikk:/ :)

Szóval nem unatkozom:)


Szóval, ha ezentúl valaki villant egy "furcsa" Temprából, az én leszek:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak