Szép és ennyi pénzért nemhogy hiba nem lehet rajta, de még egy koszfolt se! :)
A kabrió GT-t meg csak azért javasoltam, mert az a nagy vágyam volt anno, csak én nem mertem belevágni. Mondjuk egy GT motoros Barchetta vagy egy Uno TIE-s X 1/9-es ma is elgondolkoztatna! :))
	Xixo2011-08-06 00:09:14 // 603
	
Marklar1552011-08-05 23:09:45 // 602
	Elévült az már... :)))
	
GTPeti2011-08-05 23:01:06 // 601
	Nem tudom ki tartja a Velencei főút sebességrekordját. Lehet, hogy te. ;)
	
Marklar1552011-08-05 22:51:49 // 600
	Zokniban lábat mosni??? :)))
	
GTPeti2011-08-05 22:35:01 // 599
	Ja, az alkoholmentestől fütyörésztem. :))
	
Tedi2011-08-05 22:34:42 // 597
	Shit :S Szegény...
A többi autódról tudsz valamit? Az Uno turbót már vagy négy éve, de láttam Fehérváron, szép állapotban volt. És mi van a Barcsival? :)
	
A többi autódról tudsz valamit? Az Uno turbót már vagy négy éve, de láttam Fehérváron, szép állapotban volt. És mi van a Barcsival? :)
Marklar1552011-08-05 22:28:15 // 596
	Kezedbe vettél egy sört és közben fütyürésztél a "sógorom" mellett? :)))
	
Marklar1552011-08-05 22:23:47 // 595
	A cabrioba nem raktak eredetileg GT motort. (tudtommal) 1,2 es és 1,6 os volt.
	
Marklar1552011-08-05 22:22:46 // 594
	Nem az a lényeg:) Valamikor 2004 ben írta a haverom a cikket:)
	
GTPeti2011-08-05 22:18:06 // 593
	
	
Marklar1552011-08-05 22:16:24 // 592
	áááh.
Kell egy donor hozzá:)
	
Kell egy donor hozzá:)
GTPeti2011-08-05 22:13:10 // 591
	A Liana reklám elég ütős... B)
	
Marklar1552011-08-05 22:12:22 // 590
	Van a nagylámpásbol is HGT???
áááá
A GT-t jobban lehet tuningolni is... :)
1,6 os blokkal 300Le felett... :)
	
áááá
A GT-t jobban lehet tuningolni is... :)
1,6 os blokkal 300Le felett... :)
Marklar1552011-08-05 22:07:49 // 589
	Nem is vagy rajta. Biztos ettél amíg a kép készült... :)))
	
GTPeti2011-08-05 21:59:26 // 587
	
	
Dévid2011-08-05 07:43:56 // 585
	Sajnos ezt a példányt már akkor is árulták, amikor Én a 156-ba belebotlottam, és azóta is folyamatosan fenn van hahu-n. :) Én speciel ezt a példányt nézegettem, de ehhez az kell, hogy valaki elvigye a 156-ot.
	
Xixo2011-08-05 03:28:31 // 584
	
	
Xixo2011-08-05 03:15:58 // 583
	Ő volt az enyém! Sajnos megölték szegényt. :(
	
Xixo2011-08-05 03:12:51 // 582
	Volt mind a kettő. A GT nagyobb élmény a turbó miatt, meg mert nyersebb is sokkal. A HGT pedig már inkább kényelmes, mint sportos. Persze jól megy az is, de egy picit már sok benne a kütyü. :) A GTbe azért legyen klíma meg ABS! :)
Pakolni jobb a GT, sokkal nagyobb a csomagtere. Mi a mai napig azzal járunk vásárolni...
Szervizbe én nem sokat jártam. A GTben a légtömegmérő koszolódott el másfél-két évente, az olyan 8 rongy volt alkalmanként, a HGTnél meg a gázbovden gumi takaró baszja akadt be egyszer és pörgött a motor míg rá nem jöttem, de ez inkább csak bosszantó volt. :)
A kopó alkatrészek árát meg meg tudod nézni pl az unixnál is, gyanítom olcsóbb lesz a GT. Biztosításban meg ugyi egy kategóriával lejjebb van és az átírás is kevesebb.)
Mondjuk azt se felejtsük el, hogy ezeket én 2-3 évesen vettem, amikor azért jóval kevesebb nyűgje van egy autónak. Most a legfiatalabb GT is 12 éves és HGTből se találsz 7-8 évesnél fiatalabbat (hacsak nem csúnya nagy lámpásat akarsz). Akkorra meg jó esélyjel mindegyiknek lesz már valami nyűgje.
Szerintem egy közép árkategóriás HGT áráért kapnál egy normális GT-t, amit érdemes lehet meggondolni...
	
Pakolni jobb a GT, sokkal nagyobb a csomagtere. Mi a mai napig azzal járunk vásárolni...
Szervizbe én nem sokat jártam. A GTben a légtömegmérő koszolódott el másfél-két évente, az olyan 8 rongy volt alkalmanként, a HGTnél meg a gázbovden gumi takaró baszja akadt be egyszer és pörgött a motor míg rá nem jöttem, de ez inkább csak bosszantó volt. :)
A kopó alkatrészek árát meg meg tudod nézni pl az unixnál is, gyanítom olcsóbb lesz a GT. Biztosításban meg ugyi egy kategóriával lejjebb van és az átírás is kevesebb.)
Mondjuk azt se felejtsük el, hogy ezeket én 2-3 évesen vettem, amikor azért jóval kevesebb nyűgje van egy autónak. Most a legfiatalabb GT is 12 éves és HGTből se találsz 7-8 évesnél fiatalabbat (hacsak nem csúnya nagy lámpásat akarsz). Akkorra meg jó esélyjel mindegyiknek lesz már valami nyűgje.
Szerintem egy közép árkategóriás HGT áráért kapnál egy normális GT-t, amit érdemes lehet meggondolni...
Poló2011-08-05 01:49:51 // 581
	Nagy részük szét van hajtva.
	
Dévid2011-08-05 01:02:35 // 580
	Szervusztok! 
Fiat Punto GT-vel vagy Punto II HGT-vel van valakinek személyes tapasztalata fenntartás, szerviz, vezetési élmény, csomagtér és rakodhatóság szempontjából?
	
Fiat Punto GT-vel vagy Punto II HGT-vel van valakinek személyes tapasztalata fenntartás, szerviz, vezetési élmény, csomagtér és rakodhatóság szempontjából?
Marklar1552011-08-02 10:59:11 // 579
	Azért másfél liter vízzel van már súlyod:)))
	
GTPeti2011-08-01 18:56:40 // 578
	Nem én jelentettem a pad számára a legnagyobb terhelést. :)
	
Marklar1552011-07-30 23:58:38 // 577
	Most is az vagyok. Csak +15kg :)
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-29 23:08:42 // 576
	Nahát! Voltál sovány is? :-DD
	
Liquid2011-07-22 08:13:54 // 575
	köszi, ilyen vélemyényekre voltam kíváncsi
	
Zselé2011-07-22 01:13:05 // 574
	Szia!
Nekem az Alfa előtt egy 120 lovas T-jet Bravom volt, szerintem a teljesítményére nem lenne panasz -bár 150 lovasban nem ültem.
Kb. 70 ezret tettem bele, kötelező dolgokon kívül egy-két gyerekbetegsége volt, amiket orvosoltak is gariba, ezeket valószínűleg már mindegyiken kijavították.
Ami negatívum volt: nagyon sokat evett... persze ez az én hülyeségem is, mert élveztem hogy jól megy, tehát nyomtam általában, ha vegyesben, "dinamikusan" közlekedtem vele 9,5-10,5 volt az átlaga, viszont 8 liter alá soha sem sikerült leszorítani -de lehet hogy én nem tudok vezetni :D
Összefoglalva: nagyon jól megy, nyomatékos , a váltó opel féle lassú de pontos, a futóműve átlagos, picit orrtolós, a kormány teljesen érzéketlen agyonszervózott valami, igényes a belseje (bár nem egy igazi olasz formaterv), jó anyagokkal, nem valami praktikus (nincsenek vagy nem túl használhatók a tárolóhelyek), megbízható, jól összerakott kis kocsi, én szerettem!
Azzal viszont tisztában kell lenni, hogy ez nem egy sportkocsi, csak egy átlagos alsó-középkategóriás szép ruhába, izmos motorral -Alfás kanyarvadászat és életérzés felejtős.. ;)
	
Nekem az Alfa előtt egy 120 lovas T-jet Bravom volt, szerintem a teljesítményére nem lenne panasz -bár 150 lovasban nem ültem.
Kb. 70 ezret tettem bele, kötelező dolgokon kívül egy-két gyerekbetegsége volt, amiket orvosoltak is gariba, ezeket valószínűleg már mindegyiken kijavították.
Ami negatívum volt: nagyon sokat evett... persze ez az én hülyeségem is, mert élveztem hogy jól megy, tehát nyomtam általában, ha vegyesben, "dinamikusan" közlekedtem vele 9,5-10,5 volt az átlaga, viszont 8 liter alá soha sem sikerült leszorítani -de lehet hogy én nem tudok vezetni :D
Összefoglalva: nagyon jól megy, nyomatékos , a váltó opel féle lassú de pontos, a futóműve átlagos, picit orrtolós, a kormány teljesen érzéketlen agyonszervózott valami, igényes a belseje (bár nem egy igazi olasz formaterv), jó anyagokkal, nem valami praktikus (nincsenek vagy nem túl használhatók a tárolóhelyek), megbízható, jól összerakott kis kocsi, én szerettem!
Azzal viszont tisztában kell lenni, hogy ez nem egy sportkocsi, csak egy átlagos alsó-középkategóriás szép ruhába, izmos motorral -Alfás kanyarvadászat és életérzés felejtős.. ;)
Xixo2011-07-16 23:15:22 // 572
	Ferkoéknál szolgál egy Tjet, ha jól emlékszem. Ott kopogtass! :)
	
Liquid2011-07-16 23:05:31 // 571
	kis tapasztalat-megosztás kérnék:
Hugomék agyalnak egy Bravo-n, kérdésem az hogy mennyire karbantartás-igényes, mennyire "jó" autó, illetve elegendő-e a 120 lovas TJet vagy inkább az erősebbik kell a kellő dinamikához, vagy inkább dízel?
Alapvetően benzinesben gondolkodnak, de mivel ha jól láttam 1300+ kg, így a sima szívó 1.4 kellően halovány, innen jött a TJet (évi max. 15-20e km-t mennek, így a dízel nem annyira játszik)
Szóval ha van valakinek tapasztalata etéren akkor ossza meg velem legyenszíves.
Köszönet!
	
Hugomék agyalnak egy Bravo-n, kérdésem az hogy mennyire karbantartás-igényes, mennyire "jó" autó, illetve elegendő-e a 120 lovas TJet vagy inkább az erősebbik kell a kellő dinamikához, vagy inkább dízel?
Alapvetően benzinesben gondolkodnak, de mivel ha jól láttam 1300+ kg, így a sima szívó 1.4 kellően halovány, innen jött a TJet (évi max. 15-20e km-t mennek, így a dízel nem annyira játszik)
Szóval ha van valakinek tapasztalata etéren akkor ossza meg velem legyenszíves.
Köszönet!
Marklar1552011-07-16 22:28:08 // 570
	Épített. Meg a V6 os Bravo is:)
	
Jorjie2011-07-16 14:21:36 // 569
	
	
Jorjie2011-07-02 20:48:19 // 568
	
	
Keri2011-07-01 17:00:01 // 566
	
	
Keri2011-07-01 16:53:55 // 565
	Hali! Gyárilag nem volt. Valószínűleg igen. :)))
	
Jorjie2011-07-01 16:21:58 // 564
	Vagy a Coupé turbómotorja lenne benne?
	
Jorjie2011-07-01 16:20:06 // 563
	Bravo hgt létezik turbósban is gyárilag? Mert itt nem ír olyat, de dzsatubén van olyan videó, hogy hgt turbó. Az épített lenne?
	
Longman2011-06-24 16:09:36 // 561
	Köszi, de csak automata érdekel..
	
Public Enemy2011-06-24 16:06:06 // 560
	Szia! Arról nincsen, de egy "sima" 5 gangos van nálunk eladó!!
	
Longman2011-06-24 09:56:33 // 559
	Sziasztok, van valakinek tapasztalata/véleménye a Grande Punto MTA váltós (szenkvenciális?) kiviteléről? Ilyeneket nézegetnék, de semmit nem tudok róla!
	
Tommi2011-06-13 17:31:56 // 558
	
	
SKrisz2011-05-31 20:11:12 // 557
	Esküszöm én megpróbáltam mindent, de valahogy nem tudtam megnyílni előtte... :))) Aztán a múzeumban elidőztem egy kicsit az F40-nél és akkor kicsit helyre állt a lelkivilágom :))))
	
Tommi2011-05-30 18:47:17 // 556
	egy mit jelent = ez mit jelent, na :)
	
Tommi2011-05-30 18:46:58 // 555
	Igen, múlt héten volt a dealereknek az FF-tréning, Pidap kolléga is kint volt két napot. Azt mondta, hogy műszakilag rendben van az autó, de úgy fogalmazott, hogy nyitottan kell hozzáállni, azt hiszem nem kell magyaráznom, hogy egy mit jelent diplomatikus nyelven :)))
	
SKrisz2011-05-30 13:58:57 // 554
	Az, hogy egy sohasem látott új modellt, a Ferrari-nál előjegyzésben eladnak évekre előre semmi meglepő nincs benne. A 400 - 500 darabos szériákról még képet sem látott soha senki, mégis egy nap alatt elkel az egész készlet, előjegyzésben. Szóval, ha az FF-ből bemutatás után 1 évnyi termelés kelt el, az nem egy hűde sikersztori...
	
Online tag
0
		Vendég0
393







