mesa2006-06-25 13:53:20 // 11834
Nem is említettem a Renaultot azok között, akiknek nincs távtartójuk.
Mondjuk az furcsa, hogy akiknek Kanadára lett, azoknak mind 2 db/ párhuzamos merevítő - kivéve a Dácsiát.
De hát a Dácsiáról azt sem tudjuk, miért minden aerodinamikai logikát mellőzve középen a legkeskenyebb a hátsó szárny - itt Kanadában nem látszik annyira, nem kell sok leszorítóerő.
Én viszont biztos vagyok benne, hogy trükközik a francia csapat! Mint ahogy az ki is derült a múltkor az első terelőszárny nem az orrkúphoz képest hajlik el - amit mérni is tudnának, hanem az egész orrkúp hajlik a szárnnyal...
Szerintem a hátsó merevítés együtt süpped a kocsi hátuljával együtt, amihez fogatva van.
Magyarán a távolság megmarad a rúd teljes hosszán, csak a talpa a rúdnak, ami rá van fogatva a hajlékony kocsiszerkényre, az együtt megsüpped nagy sebességnél.
Jó ötlet, nem ? :)))
Inner Circle2006-06-25 10:19:08 // 11833
Valaki tegyen már be egy linket, legyen szíves, erről az új szabályról, mert nem találtam róla semmit. Hol írják elő ezeket a merevítőket? (Lehetőleg ne magyarul... valami olyasmire gondolok, ami úgy kezdődik hogy "Today the FIA announced...")
Inner Circle2006-06-25 10:09:49 // 11832
A Renault ilyen autóval megy, még mielőtt úgy járnánk, mint a 2003-as hungororingi esettel.
Inner Circle2006-06-25 09:57:19 // 11831
Én se tudom, hogy hol áll a Ferrari a mezőnyhöz képest, csak abból indulok ki, hogy a Ferrari nem véletlenül használt kopott gumikat. Ha ez tényleg előnyhöz juttatja őket a futamon, akkor valószínűleg arra játszanak, hogy MS elég meggyőző volt abban a két körben, amíg megelőzte Raikkönent Silverstone-ban. Ezt a képességet akarják ide is átmenteni és itt a boxon kívül is lehet előzni.
Vagy k.rva nagy szarban vannak, mert az új gumik nem tapadnak be jól... ezt a lehetőséget is említettem, csak nem tartom valószínűnek :)
mesa2006-06-25 09:24:00 // 11830
mesa2006-06-25 09:23:00 // 11829
Xixo2006-06-25 01:17:55 // 11828
Xixo2006-06-25 01:10:34 // 11827
Ők se túl bizakodóak:
Ferrari
Michael Schumacher: (5) "Nyilvánvaló, hogy nem lehetünk elégedettek ezzel az eredménnyel, különösen a világbajnokság állására való tekintettel. A tegnapi naphoz képest valamelyest fejlődünk, de még mindig szenvedünk amiatt, hogy nincs elég tapadás. Ez visszavezethető az autóra, a gumikra vagy a beállításokra, és jelen pillanatban még nem tudjuk, mi is okozza. Az biztos, hogy az ötödik helyről indulva nehéz versenyre kell számítanunk. Hetven kör nagyon sok, és igen, bármi megtörténhet. Ami minket illet, minden amit tehetünk, az az, hogy megtesszük, amit csak lehet, és megragadunk minden kínálkozó lehetőséget.."
Felipe Massa: (10) "Nehéz volt ez a nap. Nem találtuk meg az ideális egyensúlyt, és különösen az első gyors körön továbbra is küszködtünk a kis tapadással. Ennek eredményeképpen az ötödik sorban találtam magam, így elég nehéz verseny elé nézek. A taktikának és az előzési lehetőségnek köszönhetően remélhetőleg előrébb fogunk tudni lépni. Hosszú lesz a verseny, és bármi megtörténhet."
mesa2006-06-25 00:53:24 // 11825
Távtartó pöcökre kötelezték a csapatokat ... akkor a McLarennek miért nincs olyanja ???
Xixo2006-06-24 23:45:44 // 11824
Rilex, csak csigavér, már kezdődik!!!! :-)))
GEORGE2006-06-24 23:45:05 // 11823
Szakadjon dió nagyságú jégeső arra aki a reklámot kitalálta....
Xixo2006-06-24 23:36:41 // 11822
Csak kár, hogy egy sorozat miatt nem adják le élőben...
FoToS2006-06-24 23:34:05 // 11820
Még szerencse,hogy 11 nem lett :-)
GEORGE2006-06-24 23:23:28 // 11819
Csak kár, hogy a hosszabítás miatt késik az F1 :-((
FoToS2006-06-24 22:36:23 // 11818
Tök jó ez a ma este,jó meccs a tvben utánna Forma 1 :-)
Vikk752006-06-24 21:11:24 // 11815
Értem persze, csak egyet nem :)
RB2006-06-24 21:10:50 // 11814
Hát nem tudom, én nem látok akkora átütőerőt ezen konstrukciójú autóban hogy ezzel Schumi csak úgy átszáguldjon Kimin meg Fischikellán, de legyen igazad, mert nincs annál jobb (legalábbis a forma -1-ben) mint egy Ferrarit az élen látni !:-))
Sanyi2006-06-24 21:10:17 // 11813
Jólvan na!! A lényeget érted nem??
Vikk752006-06-24 21:09:33 // 11812
Szexi pasiknak ne is legyen faszuk, mert akkor több jut nekünk :D Mármint nőkből.
Sanyi2006-06-24 21:05:28 // 11810
Sztem igen mert a ferrari olyan Scumacher nélkül mint egy szexi pasi f@sz nélkül!!!
Vikk752006-06-24 21:04:04 // 11809
Erre ne vegyünk mérget, hogy több pénzért nem menne el. Vagy adnak neki többet, csak mennyen már haza :)
Másik csapatba való távozás sztem nem egyenlő a cserben hagyással.
Sanyi2006-06-24 21:03:10 // 11808
Mi a te véleményed??
Sanyi2006-06-24 21:01:18 // 11807
Schumi több pénzért cserében sem hagyná cserben a ferrarit!!
Sanyi2006-06-24 21:00:27 // 11806
Alonso még menetelhetett volna de elhagyja a biztost és egy bizonytalant választott!! Igaz több a zsé !!
Sanyi2006-06-24 20:58:48 // 11805
Senki!! SEnkiben nem látok annyit h valaha is utolérje Ms-t!!!
Inner Circle2006-06-24 20:55:55 // 11804
Nem, ez tény, a véleményemet még nem mondtam :-)
Szerinted ki lesz olyan pilóta, mint MS?
Sanyi2006-06-24 20:50:27 // 11803
Ok!! Ez a te véleményed de sztme Massa soha nem lesz olyan pilóta mint Schumacher ha van gumija ha nincs!!
Inner Circle2006-06-24 20:48:09 // 11802
Pl. Silverstone-ban Massa az edzéseken elhasználta az összes friss gumiját, hogy MS-nek több maradjon a futamra. Miután a két autó hasonló, beáldozták őt tesztelni Mihályért... a futam eredményén persze ez nem látszik, csak az, hogy MS jól bealázta Massát.
Sanyi2006-06-24 20:45:08 // 11801
Massa nem a ferrarihoz méltó kvalitású pilóta!!
Inner Circle2006-06-24 20:43:11 // 11800
Le is rajtolja majd Trullit, de ha nem, akkor is ott van a célegyenes előtti sikán, ott simán megelőzheti őt és talán Rajkót is. Nincs sok kétségem afelől, hogy MS bedarál mindenkit Fisichellával bezárólag (az olaszt alighanem a boxban); Alonso ellen is 50%-et adok neki.
A probléma az, hogy Alonso legyőzésével sem ér sokat. Már akkora a spanyol előnye, hogy két pont ide vagy oda nem sokat számít. Alonso ellenfele már nem Mihály, hanem a fal; időszerű hasonlattal élve, a második félidő kezdetén egy nagyon erős ellenféllel szemben van két gól előnye. Rá fog ülni a labdára... vagyis ha esze van, nem hajt túlságosan és vigyáz a falra meg a technikára. Nem áll le Mihállyal párbajt vívni, mert azon szinte csak bukhatna.
A Ferrari most akkor lenne elég gyors a VB-hez, ha Massa is megverné Alonsót, ettől meg olyan messze van, mint Makó Jeruzsálemtől.
Vikk752006-06-24 20:42:32 // 11799
Nyugi, nincs műsorváltozás, ugyan úgy megnézheted még :P
Sanyi2006-06-24 20:42:22 // 11798
HÁt látod!! Így jártál!!
mesa2006-06-24 20:40:50 // 11797
Vazze, kár volt benéznem ide :(
Én nem láttam még az időmérőt, csak este akartam megnézni :(((
Vikk752006-06-24 20:34:41 // 11796
Nem feltétlen hülye ha több pénzért ott hagyja őket. Több pénz - több spanyol viasz.
Xixo2006-06-24 20:25:25 // 11795
1 1 Fernando Alonso Renault 1:15.350 1:14.726 1:14.942
2 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:15.917 1:15.295 1:15.178
3 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:15.376 1:15.273 1:15.386
4 8 Jarno Trulli Toyota 1:16.455 1:15.506 1:15.968
5 5 Michael Schumacher Ferrari 1:15.716 1:15.139 1:15.986
6 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:16.404 1:15.269 1:16.012
7 4 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:16.251 1:15.253 1:16.228
8 12 Jenson Button Honda 1:16.594 1:15.814 1:16.608
9 11 Rubens Barrichello Honda 1:16.735 1:15.601 1:16.912
10 6 Felipe Massa Ferrari 1:16.259 1:15.555 1:17.209
11 17 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:16.493 1:15.832
12 15 Christian Klien RBR-Ferrari 1:16.585 1:15.833
13 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:15.906 1:15.885
14 7 Ralf Schumacher Toyota 1:16.702 1:15.888
15 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:16.581 1:16.116
16 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:16.514 1:16.301
17 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:16.985
18 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:17.016
19 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:17.121
20 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:17.140
21 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:19.088
22 23 Franck Montagny Super Aguri-Honda 1:19.152
RB2006-06-24 20:18:23 // 11794
Hát lehet, de szerintem csak Trullit tudja élesben lenyomni, mert Kimi már a rajtnál eldzsavel,Trulli meg feltartja majd a többieket!
Akkor van esélye suminak ha lerajtolja legalább Trullit!
Sanyi2006-06-24 20:16:44 // 11793
Legyen igazad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RB2006-06-24 20:14:41 // 11792
Amilyen mákja van jövörő tuti jó lesz a merdzsó is!
No de a gumik miatt a Ferrarinál lesz az előny!:-))
..remélhetőleg...
Inner Circle2006-06-24 20:14:39 // 11791
Alonso zsírúj gumikon ment a végén, a Ferrarik meg secondhand teszkógazdaságosokon. Három eset lehetséges: 1. ezeken gyorsabbak voltak (ki tudja? láttunk már ilyet) 2. eddig elhasználták a jókat és nem maradt új (nem hiszem, mert az elcseszett időmérőn marha nagy hendikep lenne) 3. a versenyre több csilivili új gumit tartogattak, mint a Renault (nem kizárt hogy megéri ez a taktika, hiszen Silverstone-ban is tudtak előzni vele egy szépet, és itt elég kényelmesen lehet a pályán előzni jobb gumikon és kicsit nagyobb top speed-del... de azért ez a hátrány, ez elég sok).
Én a 3.-at tartom valószínűnek. Látták hogy a konzervatív taktikával esélytelenek lennének, ezért megpróbáltak minden erőforrást a futamra áldozni, MS-re bízva hogy a maradék sz.rból hozzon ki egy jó időmérőt. Ha az autójuk pariban lenne a Renault-val, nem kockáztatnák meg, de jelen esetben nem nagyon van vesztenivalójuk. Így MS-nek sebességben alighanem lesz egy kis előnye a futamon, viszont előznie KELL.
Xixo2006-06-24 20:11:48 // 11790
Azért jó lesz majd nézni a nagyképű fejét jövőre, amikor mindig lerohad alatta a merga!! :-)))
Sanyi2006-06-24 20:11:33 // 11789
Akkora pofája volt a ferrarinak h milyen jó az autó meg végre a gumik is jók!!! Hát tessék ha nekik ez jó!!!
RB2006-06-24 20:10:37 // 11788
Ez mán úszott...?-(((
A Rönó nagyon egybe van, hülye is ez az Alonso hogy otthagyja őket!
Grando2006-06-24 20:09:30 // 11787
Na ja, ennek már valszeg reszeltek...
RB2006-06-24 20:09:08 // 11786
Végsebességben ők a legjobbak!:-))
...legalább...