Itt van:


HaNGyA2019-07-24 15:28:46 //
6364
Akkor ezért kígyózik hátra a spárga...
A kérdéskör meg csak műszakilag vetődött fel bennem.
Adott esetben hiába pattan fel hiper gyorsan egy bukókeret az ember mögött, ha a fejéhez meg pont a szalagkorlát illeszkedik...
Persze, a "valószínűség" meg "a fém tető fixen véd" is érvek, de a túlélés a gyakorlatban nem követi az észszerűséget meg a logikát.
Én is azért betűzök még itt, mert anno kiestem egy zárt autóból. A helyszínelők azt mondták, ha bent maradok, nem sok esélyem lett volna...
Ahogy a szlogen is mondja: "Az élethez kell egy kis Szerencsi!" 😁
Engem jobban zavarnak a levegőben röpködő dolgok. Mondjuk egy kavics az út szélén füvet nyírótól. Már volt rá példa hogy 10 cm-re kerülte el a fejemet. (Nem is hordok sisakot emiatt.)
Szerinted hány csillagos lehetne a töréstesztje?
Innentől tökmindegy.
Mondjuk én nem azért vettem hogy fejre álljak vele :-)
Az simán lehet a légzsák vezetéke. A vezérlője a rekeszben van a mélynyomó alatt.
HaNGyA2019-07-24 12:18:11 //
6360
Hááát...
Ha nincs semmi más védelem a szélvédőkereten kívül, az azért elég necces...
Megjegyzem, a hétvégén riasztóbekötésből kifolyólag benéztem a bal küszöb borítása alá, ahol ment hátra egy olyan sárga kabátba burkolt kábelköteg, amilyenekbe a légzsák madzagokat szokták csomagolni. Hétvégén utánanézek, hová kígyózik a lelkem... :-)
Azt az utólagos keretet én is vizslattam anno. Nagyon pávás, főleg a krómozott verzió, de szerintem csak látványelem a cucc. Az a pár 6-os csavar, amivel fel van fogatva a rekeszre, borulás esetén nem tart többet mint a gyári szélfogó háló. Maximum arra jó, hogy átfordulásnal még jól fejbe is vágjon az alsó holtponton. :-)
Létezik egyébként utólagos bukókeret 2”-ős króm csőből. A gondom vele az hogy a rekeszre támaszkodik ami sima lemez (nem teherviselő elem) és a tároló rekesz használhatatlan miatta.
Akkor megoldódott :-)
Szerintem a csomagtartóra.
HaNGyA2019-07-23 22:27:05 //
6357
A klíma kondenzvize volt a bűnös.
Jobban átnézve a kazánházat, a tűzfal középvonalában kellene kifolynia, de a rajta lévő alufóliás szigetelés miatt nem látszik a lyuk. Gyaníthatóan megszűnt a dugulásom, mert azóta nem volt lábmosó, de amint lesz időm, aknáról alálesek a vasnak!
Más...
Ha ne adj Isten borul az emberfia a géppel, akkor a fordított állás pillanatában mire támaszkodik a súly?
Az egyik pont gondolom a szélvédő kerete, de mi a másik?
Bukókeretet nem látok, a fejtámla meg ehhez elég ergyának látszik... 😕
Kiderült hogy honnan volt a víz?
A burkolatra gondoltam. :)
Köszi szépen, megpróbálom!
Jobban magam sem írhattam volna le :-)
A kullisszát nem szedtem még.
A burkolatnál csak arra kell figyelni hogy ne törje el az ember.
HaNGyA2019-07-22 11:45:12 //
6351
Jut eszembe!
Valaki már szedte le a fészliftes középkonzoljának a keret részét (a fekete bőrzserű felületű cucc, amiben felül a 3 szellőző is van)?
Az oké, hogy szedem ki a rádiót és a műszereket tartalmazó ezüst panelt, de a maradék hogy van felfogatva?
HaNGyA2019-07-22 11:41:25 //
6350
Forsberg!
Én úgy szoktam, hogy egyik kézzel benyúlva a váltózsákba megfogom a szivargyújtó felé eső részét és húzom hátrafelé, miközben óvandó a gyári kályhaezüst festést, a túloldalon egy régi bankkártyával óvatosan szétfeszítem a középkozoltól (rádió felőli oldal). Itt két kis 2-3 mm-es pöcök van beakasztva. Ha így kiakasztottad, a váltózsák tetején kikapcsolod a patentet és az egész hóbelevancot áthúzva a váltógombon szabad a pálya.
Ja, azt hittem ez a Te képed.
Passz, még sose szedtem ki.
Köszi, majd megnézem.
Gondolom az az idomot 4 ponton fogja, figyelni kell valamire a kiszedésnél?
Nem szeretném eltörni.
Ha kiveszed a váltószoknyát tartó idomot látni a forgáspontot, lehet csak meg kell kenni.

Gondoltam arra. Azt lehet valahogy ellenőrizni? A kulissza felől jön a hang, mintha kiszáradt volna. Sajnos nem volt időm még foglalkozni vele, de valamelyik nap megnézem.
Zselé2019-07-21 22:17:44 //
6344
Tán kevés az olaj a váltóban? Vagy echte a kulisszából jön?
Lehet. :) Bár én meg pont fordítva érzem. Használnám de így meg nem lehet.
Tiszafüredet bevizsgáltam ebben az èvben is az út csodás semmi gödör ès van egy kèt kellemes hosszú szakasz is ahol meg lehet ereszteni a mènest.Kb 280 km alatt minden rendben volt egy kèt nyári zápor kivètelèvel.
Szegény azért nyöszörög mert nagyon furcsa neki hogy használod :-)
Én idén nem nagyon használtam a kocsit, nem ment bele 500 kilométer sem. Csak a kötelező szerviz, vizsga és egy-két rövid út volt.
Viszont egyik este mentem egy karikát a városban, minden csodás volt, de amikor jöttem haza a váltókarnál elkezdett nyöszörögni egyesben és kettesben. Az egyest nehezebben is vette. Rükvercnél is nyöszörog, nem tudom mi lehet. Majd meg kell néznem, nézetem.
Remélem mindenki ki tudja használni a jó időt. Mi ma is gurultunk 350 km-t.
(MOndjuk a 34 fok miatt inkább nagyrészt klímáztunk.)



Kazes☻2019-07-13 22:36:54 //
6337
Az biza jó lenne... mer' én meg a '46-okat kutatgattam... :)
AlfaCity-n ma elég gyér volt a Spider felhozatal :-(
Szinte mindenkivel sikerült beszélgetni. Milyen klassz is lenne ha egy helyre állhatnánk.
Sziasztok! Ismertek valakit akinek Edizione Sportiva felszereltségű Spiderje van?
Mint az előbb láttad, igen :-)
Zselé2019-07-12 23:26:00 //
6333
Jössz holnap Zánkára? Nem Spiderrel megyek, de lógok egy kávéval :))
Három hete voltam itt 😀😀😀
Mindenki lobogtatja a haját? :-)


HaNGyA2019-07-01 21:02:25 //
6330
A benzinkútnál szóban lájkoltuk egymás masináit, majd mi koffeinbevitel miatt később indultunk tovább, mint ő, úgyhogy pár kilométer múlva még kölcsönös dudálás és villogás volt a műsor... :-)
De nagyon strasszos a verda!
Még ledes lámpákból a scudetto-t is kirakta a traktor elejére!
HaNGyA2019-07-01 20:52:27 //
6328
Nekem Marklar adott a 155-ről. Aztán egy másik bontott se lett jó. A vége az lett hogy elmentem egy
klímáshoz és rendeltem egy új kompresszort. Mint kiderült elég sok helyen használják csak a szíjtárcsát kellett áttenni rá. Azóta üzemel.
Zselé2019-06-27 20:31:20 //
6326
Szerintem a GTV-jé is jó hozzá, hátha abbol tobb van
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék,hogy esetleg van-e valakinek 97-es 2.0 twin spark (zar91600006035471) alvázszámú Spideremhez való működőképes klíma kompresszora ? :) Sajnos nem túl gyakori a bontósok szerint. Köszi a segítséget ! Szép napot!
HaNGyA2019-06-26 20:25:51 //
6324
Azért van remény Jürgenékkel kapcsolatban:

A szálloda parkolójában két übervágen között két Alfa, és a másik német... 😁
Zselé2019-06-26 18:32:46 //
6323
Mondhatni világbajnok vagyok ebben a versenyszámban, na meg alatta áztatott immo csatiban! :D
HaNGyA2019-06-25 23:19:26 //
6322
Zselé!
Pánikszerűen az volt az első reakcióm, hogy téptem fel a kazánházat és vallatóra fogtam a tágulási tartályt!
Főleg annak a tudatában, hogy indulás előtt tisztitottam és mostam át az egész hűtőrendszert. Volt egy kis röss bennem, hogy a kosz eddig tömített valami lyukat a fűtő radiátoron, ami most szabadon fellélegezhetett.
De hál'Isten, a vízszint tuti, de köszönöm a tippet! 😉
Tudjuk Te fűtőradiátorban jó vagy😉😆
Zselé2019-06-25 20:04:24 //
6319
3. Verzio: fűtőradiátor. Hűtővíz nem csökken?
HaNGyA2019-06-25 19:43:33 //
6318
Akkor tényleg azonos a tűzfal a 145-ével. Azon is ott van.
Pisa volt az egyetlen olyan hely ahol nem tudtam képet csinálni a Spiderrel. Egyszerűen nem találtam olyan helyet ahonnan látszott a torony és kocsival is oda lehet menni. Talán még mögé lehetett volna menni a szállodához de ott éppen ezer rendőrautó volt :-(
A másodikra tippelnék :-)
Valahol van egy kifolyó hozzá, emlékeim szerint valahol a kormánymű felett van a vége.