vagy ha fokozni akarom akkor
lehet hogy az assetto corse motorja kerül bele az 500-as bol
de abbol is van 190 és 200Le
azt irják hogy a kiállitás után azonnal forgalmazni kezdik
ennyi info alapján ??
5 nap mulva a szalonokban lessz
akkor ezt jol beharangozták/reklámozták megint
nem értem nem akarnak eladni autot
csak titkolozni állandoan ??
nem itthon mutatták be hanem hollandiában
az is bemutatás
az összes elözetes csak találgatás még a motor erö is kétséges mert sok helyen 180Le irnak de máshol meg +35le meg milyen fék futomü változtatások, vagy felszereltség
vagy lessze hozzá duplakuplungos válto??
rengeteg a kérdés
április 1-11. van ugye a kiállitás ha ott mutatták be és hát bemutatták
akkor hol az infó ????
ha már a GTA olyan iszonyu drága lessz lehet ezt kellene vennem
és már honapok ota halasztom az auto vásárlást kezd fogyni a türelmem
"Az előzetes tervek szerint az amsterdami AutoRAI kiállításon kívánják bemutatni áprilisban a MiTo Veloce elnevezésű változatot, amely szinte teljesen megegyezik a a Fiat Grande Punto Abarth SS modell technikai paramétereivel. A külcsín feltűnő dekorációs csíkjai és a nagyobb alufelnik már messziről megkülönböztetik az autót a gyári változattól, a motorerőt pedig a szériánál tovább növelték. A már ismert 1,4 literes turbós aggregát eddigi legerősebb gyárilag tuningolt változata került a motortérbe, amellyel kereken 180 lóerős teljesítményt képes leadni a fürge kis olasz és előzetes adatok alapján a 100-as sprintet 7,5 mp alatt futja meg. A teljesítmény paramétereihez feszesebb futóműbeállítások és nagyobb fékerejű fékrendszer is társul a jobb úttartás és kezelhetőség érdekében."
krómkarikák nélkül sokkal jobban néz ki a MiTo! ;-)
Azonban a Veloce bőr(?) fejtámlájának varrása is épp oly igénytelen, pontatlan, mint bármelyik eddig látott verzióé :(
Ettől függetlenül, egy duplakuplungos Veloce egész csábító!
Nem tudom fejből, de legalább 1,5 millióval kevesebb csak a regadó. Az is biztos, hogy egy 1.8T motort olcsóbb előállítani, mint egy V6-ot.
A karbonárium-kompozítium viszont drága, ha egyedi a gyártás. Futószalagon olcsóbbodik kicsit.
Persze a piac is meghatározó ár tekintetében. Egy Alfa Puntoért nehéz 10millióFt-t elkérni, főleg, ha a nagyobb, 250-300ló közötti Hot Hatch-ek (Focus, STI nemtompontosan...) sem dárgábbak.