Seriff2009-06-20 19:13:40 //
3907
MiTo 2.0, de gondolom már volt :)
49

mesa2009-06-19 11:43:24 //
3906
Igen, ez lehetséges! De ha már cserélnek, akkor V6 dupla túróra!!! :))
BeeGee2009-06-19 11:33:56 //
3905
10%ot bárki tud, az a nem mindegy hogy hogyan élnek vele :)
Mondjuk gyanítom, hogy agyontompított motor lesz, fele olyan élvezetes mint a TSek, hiába a szép számok.
Azt is elhinném, hogy azért tettek a 159esbe idegen motorokat, mert inkább ezen és a turbóson dolgoztak, nem akarták összecsapni. Végre kész, és lecserélik a holdenblokkokat gyorsba.
BeeGee2009-06-19 11:29:28 //
3904
Most hogy kicsit kikupálódtam benne, fogékonyabb lettem a témára :)
mesa2009-06-19 11:24:39 //
3903
Persze, nyilvánvalóan mindig "okosabb" a szoftveres a hardware-es megoldásnál :)
Azért is írtam, hogy +10% is plusz erő, ami sosem jön rosszul ;)
Szerintem a következő lépcsőfok, hogy szelepenként külön lehet majd befolyásolni a kiemelést, és azzal az égéstérben a gázreakciókat tudják befolyásolni, ami megint nyomatéknövekedéssel és károsanyag-kibocsájtás csökkenéssel, valamint eygszerűbb dugattyútető kiképzéssel jár.
Szerintem már dolgoznak rajta, de egyelőre nem akarják lelőni azt a poént is! :))
Seriff2009-06-19 11:23:33 //
3902
Nagyon rákattantál a szoftverekre mostanság :)) a sötét oldal, hiába :D
BeeGee2009-06-19 11:19:43 //
3901
Alapvetően igazad van, de a nagy különbség a vezérlő szoftverben van.
Amiket ez produkál (pl dupla szelepnyitás egy ütem alatt), olyat nem tudott a TS :)
Amit ott csak "hardweresen" tudtak megoldani, az itt "szoftveresen" is megvan már, ezért tetszik nekem annyira.
mesa2009-06-19 11:11:01 //
3900
Ha gonosz akarok lenni, akkor azt mondom ezt már a TS motorok is tudták! ;)
Csak ott ugye 1 hidraulikus szelep volt ami a hírhedt vezérlésmodosítót matatta, ami a vezérműtengelyt fokolta, ami pedig ezáltal a szelepek kiemelését végezte.
Itt pedig hengerenként működik külön-külön. Ennyi a nagy újítás!
Persze ez is +10%, mert kevesebb a károsanyag-kibocsájtás ami miatt magasabb lehet a kompresszió és így a hatásfok
Ha nem tévedek hasonlót más is csinált, csak nem adtak neki ilyen hangzatos nevet. Most úgy tűnik marketingben jók vagyunk! :)
mesa2009-06-19 11:05:00 //
3899
Igen! Végre látható a visszacsatolás! :)))
BeeGee2009-06-19 11:04:58 //
3898
Egyébként szerintem állat lesz ez a motor, fog olyan karriert futni, mint a jtd.
Felcsillan azért az olasz tehetség még a nagy elnyomásban :)
mesa2009-06-19 11:02:40 //
3897
Végül nem, mert feleszméltem, hogy nincs hozzá Alfás tetőcsomim! :))
De így is vittünk Gorenjés ajándékcsomagot, mert a 3 fődíj egyike hozzánk került. Mondjuk akkora kétrétegű esernyőt adtak, hogy nincs az a 156, aminek a csomagtartójába beférne :))
BeeGee2009-06-19 11:02:02 //
3896
És örülsz, hogy valaki olvassa a véleményeket is? :)
Seriff2009-06-19 10:57:16 //
3895
Stréber :DDDD
No, végül vettetek rosso proteo hűtőt? :))
mesa2009-06-19 10:53:15 //
3894
Örültök, hogy van végre valaki, aki olvassa a cikkeket, igaz?! :))
Megyek és nézem a videot ... ;)
Köszi, javítottuk a fordítási hibát!
+ egy videó a működésről!
mesa2009-06-19 10:31:48 //
3892
"a szelepeket ugyanis egy elektro-hidraulikus rendszer vezérli a pillangószelep helyett"
Na most ez tök értelmetlen! A pillangószelep soha nem vezérelt semmilyen (kipufogó/szívó) szelepet sem :))
A szelepeket a himbákon keresztül a vezérműtengely vezérli, ezért is vezérműtengely a neve. A himbák meg a szelepek közé szoktak még rakni mondjuk hidrotőkét, ami hidraulikus, úgy tűnik ezt fejelték meg egy elektromos szeleppel, ami a folyadék mennyiséget szabályozza és ezáltal a szelepek kiemelését, az ECU által.
mesa2009-06-16 21:27:23 //
3891
Papírod is van róla ? :) Scanneld és mutasd! ;)
Tedi2009-06-16 11:39:30 //
3890
Chiptuning meg húzott turbó nem ér! :D
Phon2009-06-16 10:11:01 //
3889
nekem már msot is több mint 170ló:)
Azért majd kiváncsi leszek ezekre a MultiAir motorokra...
Tedi2009-06-15 16:37:31 //
3887
Ezt így nem emelték ki a közleményben, szóval passzolok, beleírtam úgy, hogy döntse el mindneki maga :))
raga2009-06-15 16:30:48 //
3886
szelepvezérlás=szelepvezérlés
A 105 lóerős verzió nem turbós.
Buksi2009-06-15 16:15:42 //
3884
Igazából nekem is ez jutott először eszembe! :-)
A másik meg az, hogy így akkor már nem is lehet egy jóízűt versenyezni a lámpa zöldre váltásakor! :-DD
Tedi2009-06-15 16:13:49 //
3883
Az nekem sem. Volt már úgy, hogy álltam a pirosnál, hátulról meg csak jöttek és jöttek, ha nem jár a motor és nem lövök ki előre vagy 10 métert, simán belémjönnek. Nem tudom mennyi a reakcióideje ennek a rendszernek, de szerintem Start&Stoppal biztos, hogy ezt nem tudtam volna megcsinálni.
Buksi2009-06-15 16:11:04 //
3882
Ez egy nagyon jó "találmány" sztem, de a Start&Stop nekem valahogy nincs ínyemre! :-)
Tedi2009-06-15 13:53:17 //
3880
147Smz2009-06-12 21:56:06 //
3879
Ez már odabaszósabb fajta :-)
Buksi2009-06-12 20:31:23 //
3878
Bakker, átlátszik? Akkor már nem is kell! :-D
Seriff2009-06-12 14:03:57 //
3876
Hehe

Seriff2009-06-12 14:00:02 //
3875
És ez? :)

147Smz2009-06-10 00:52:56 //
3874
Ez határozottan csúnya.
mesa2009-06-09 20:26:59 //
3873
Tedi2009-06-03 17:20:28 //
3872
A probléma közben megoldódott, újra olvasható a cikk.
á pedig pont most akartam elolvasni :((( :)
viccet félre téve engem a video meggyözött amin jobb idöt ment a MITO mint az r8 DDD :)))
Tedi2009-06-03 14:09:06 //
3870
Hát mindent én sem tudhatok :)))
Ellenben a cikk valahova eltűnt az éterben, szóval most ne nagyon keressétek :) A hiba kijavítása folyamatban.
ajaj Teddy nem tudtad hogy elköltöztek ? :))))
Tedi2009-06-03 14:04:53 //
3868
Javítottam, köszi. Én úgy tudtam svájci, de megnéztem a honlapjukat, dojcslandban vannak.
Seriff2009-06-03 13:55:43 //
3867
Nyamm:

igen :) ha megáll majd kap kártyát is :))
Seriff2009-06-03 13:44:47 //
3865
Megtanítottad Neki? :)
amugy itt mikloson már van kb két honapja egy szöke hölgy járkál vele és most már int is :))) de vajon miért ? :))))
Seriff2009-06-03 13:43:34 //
3863
Azt kitűnő! :)) De akkor azt is látod, hogy fényezésre szorulnak a toldatok! :D
én látom :)) ez azt jelenti hogy jo a szemem ? :)
Seriff2009-06-03 13:37:46 //
3861
147Smz2009-06-03 11:43:10 //
3860
És nem pont az érzet a lényeg? :-)
Itt látszik, hogy ha kisebbre tervezték volna a lámpáit jobban nézne ki.
mesa2009-06-03 09:33:30 //
3858
Mert te jól tudtad.