pb_2008-07-18 13:32:16 // 47071
	Én írtam utoljára a témában, amire nem igazán reagáltál.)
	
pb_2008-07-18 13:31:05 // 47070
	Sztem nem sokáig lesz így.) Ha valaki ezen agyal, azt csak sajnálni tudom.)) De azt, még mindig nem írtad le, hogy miért jó ez így?)
	
szegecs2008-07-18 13:26:12 // 47069
	Egyszerű, a strobi vezérlő kábelét nem az 1. hengerre, hanem a 2.-ra kapcsolod.
	
szegecs2008-07-18 13:24:56 // 47068
	Ez nem adhoc módon cserélgetés, hanem tudományosan megalapozott tény. Egyszer már ezt kifejtettem szerintem.
	
szegecs2008-07-18 13:23:28 // 47067
	Miért, befejeztük? :)
	
szegecs2008-07-18 13:22:45 // 47066
	Na, akkor ezek szerin megint csatlakozott két Alfa a 2-4-1-3 táborához , na alakul :) (pedig velük nem is találkoztam még). A furcsaság csak ott van, hogy míg egy 8V-t könnyebb elrakni így, de egy 16V-nél azért már agyalni kell, hogy 4 veztengelyt így elrakjon az ember.
Bubu, amit a vinyón találtál az is 2-4-1-3
	
Bubu, amit a vinyón találtál az is 2-4-1-3
pb_2008-07-18 13:19:42 // 47065
	1, max 2 fogat nem fogsz észrevenni. Én is csak akkor vettem észre, mikor szíjakat cseréltem.
	
pb_2008-07-18 13:18:33 // 47064
	
	
BuBu.2008-07-18 13:08:59 // 47063
	simán lehet bár rosznak nem mondanám mert mondom ezzel a vezérléssel jöt haza kanizsárol ésgyönyörüen huzott
	
BuBu.2008-07-18 13:07:47 // 47062
	értem :DDDDDDDDD
de akkor az amit mondok a talpakon egy picike kis rézcsonk???
mert a 8v n egycsavarlyuk van mint az üzemasgya csavar ijen lyukas közepü
	
de akkor az amit mondok a talpakon egy picike kis rézcsonk???
mert a 8v n egycsavarlyuk van mint az üzemasgya csavar ijen lyukas közepü
pb_2008-07-18 13:07:25 // 47061
	Annál is inkább, mert könnyen Lképzelhető, hogy 1-2 foggal L van rakva a vezérlés.
	
pb_2008-07-18 13:06:12 // 47060
	A 4es hengertől(ami, most nálad a 3as), kapja a vákuumot.
	
BuBu.2008-07-18 13:03:07 // 47059
	igenn valami szaskbarbárcsinálta:))))
z lessz ugyis kell szjatcseréni mert ugye amikorvettem nem cseréltem le ugyhogy ideje lessz elmegy igya vizsgára asztán csere szij:)
	
z lessz ugyis kell szjatcseréni mert ugye amikorvettem nem cseréltem le ugyhogy ideje lessz elmegy igya vizsgára asztán csere szij:)
BuBu.2008-07-18 13:01:37 // 47058
	mégeg kérdés 
a 16 v hova csatlakozik a szerföfék vákumcsöve a 8 v n megtaláltam de ezen a szaron nem találom vagyis van egy sejtésem de az nem ugy néz ki mint a 8v n
ha jól gondolom akkor a menet irány szerinti bal oldalon a pillangó szelep talpain van hátra felé nézö kis csonk de nem vagyok biztos benne
	
a 16 v hova csatlakozik a szerföfék vákumcsöve a 8 v n megtaláltam de ezen a szaron nem találom vagyis van egy sejtésem de az nem ugy néz ki mint a 8v n
ha jól gondolom akkor a menet irány szerinti bal oldalon a pillangó szelep talpain van hátra felé nézö kis csonk de nem vagyok biztos benne
pb_2008-07-18 13:01:20 // 47057
	Magyarul, valaki kontár munkát végzett. Sztem az legyen a következő, hogy mindent jelre teszel.
	
BuBu.2008-07-18 12:59:28 // 47056
	megnéztem a vezrlést hát rohadtul nem ugy van ahogy a szervízköny szrint kellene lennie majd megigaztom a vezérlést és akkor tuti hogy ujra az eredeti gyujtás kell neki
köszönet mindenkinek a segitségér
	
köszönet mindenkinek a segitségér
BuBu.2008-07-18 12:58:09 // 47055
	nahh uraim beindult a vas
szegecs kolega javaslatát követve merthogy az volt esönek a egegyszerübb megcseréltem a gyujtássorendet 2-4-1-3 ra
hát mitt mondjak pöcre indult a vas....
azota kapot hutörendszer is
most még van néhány ezer dolog amit meg kell csinálni rajta de legalább beindult nem lessz bellöle hamu:D:D
	
szegecs kolega javaslatát követve merthogy az volt esönek a egegyszerübb megcseréltem a gyujtássorendet 2-4-1-3 ra
hát mitt mondjak pöcre indult a vas....
azota kapot hutörendszer is
most még van néhány ezer dolog amit meg kell csinálni rajta de legalább beindult nem lessz bellöle hamu:D:D
BuBu.2008-07-18 01:10:49 // 47053
	oksa megnézek mindent amiröl ma beszéltünk asztán majd holnap referálok:D
	
pb_2008-07-18 00:58:58 // 47052
	Először nézd +, amikről szó volt, aztán +létjuk mi lesz, és +dumál6juk.
	
pb_2008-07-18 00:58:06 // 47051
	Érdekesen néz ki, az biztos, de az olajsapka is.))
	
pb_2008-07-18 00:51:53 // 47050
	Ez, nem jó módszer.)
	
pb_2008-07-18 00:50:24 // 47049
	Ahogy nézem, 2db van most fent.
	
pb_2008-07-18 00:46:58 // 47048
	Csak, annyi kérdésem van, hogy így, hogyan állítasz gyújtást?D
	
pb_2008-07-18 00:44:53 // 47047
	Nem, mindent jelre kell tenni, nem pedig adhoc módon cserélgetni mindent.)
	
pb_2008-07-18 00:43:48 // 47046
	Kezdjük Lőről?) Felőlem kezdhetjük.))
	
pb_2008-07-18 00:42:30 // 47045
	Nem sokról maradtál le.)
	
pb_2008-07-18 00:41:33 // 47044
	Te írtad, hogy van hozzá dögível alkatrész.))
	
pb_2008-07-18 00:39:54 // 47043
	Ezért erőltettem a gyújtás témát.)
	
BuBu.2008-07-18 00:21:48 // 47042
	
	
BuBu.2008-07-18 00:03:10 // 47041
	:D:D:D:D AZ JAHHH
OKSA MA MAJD BESZÁMOLOK:d
	
OKSA MA MAJD BESZÁMOLOK:d
szegecs2008-07-18 00:02:15 // 47040
	Ja, hogy 16 voltos :) Ez elkerülte a figyelemet.
Na én tiplizek, akkor holnap, vagyis ma kíváncsian várom a fejleményeket :)
	
Na én tiplizek, akkor holnap, vagyis ma kíváncsian várom a fejleményeket :)
BuBu.2008-07-17 23:58:36 // 47039
	nekem ennél azért egy picit egyszerübnek tünik a szijnál megnézni hogy mijen a vezérlés:D:D:Degyrész ahoz nem kell szelepfedél tömcsi másrész egy helyén lévö 16 v melett sok hely nincs én ma nagyon jót szoptam csak a gyertya ki be rakással:D:D
	
szegecs2008-07-17 23:45:37 // 47038
	Még egy tipp: nem kell szétszedni az egész vezérlést, csak egy kicsit:)
Az 1. (2.) hengert felső holtpontra állítod, leszeded a szelepfedeleket és az 1-2 es hengernél megsasolod, hogy hogy állnak a bütykök. Amelyiknel felfelé állnak (a másiknál lefelé) abban kell lenni a gyújtásnak.
	
Az 1. (2.) hengert felső holtpontra állítod, leszeded a szelepfedeleket és az 1-2 es hengernél megsasolod, hogy hogy állnak a bütykök. Amelyiknel felfelé állnak (a másiknál lefelé) abban kell lenni a gyújtásnak.
Dévid2008-07-17 23:40:14 // 47037
	Ott, de még lóg nekem egy 1.0 Swift árával, szóval idén még nem lesz kocsija...
	
BuBu.2008-07-17 23:37:11 // 47036
	igen miota mondtad a dolgot ezen filozok énis és tény hogy simán megvaloosithato csak felcserélem az oldalakat 
igen ha igy van nekem akkor majd a szij cserénél vissza alakitom a rendes beálitásokra de most éppenséggel leszarnám csak induljon be mert ezer meg egy dolog várat még magára és lassan mennie kell a vizsgára ami igyis ugyfest hogy tolodni fog emiatt a szopás miatt
	
igen ha igy van nekem akkor majd a szij cserénél vissza alakitom a rendes beálitásokra de most éppenséggel leszarnám csak induljon be mert ezer meg egy dolog várat még magára és lassan mennie kell a vizsgára ami igyis ugyfest hogy tolodni fog emiatt a szopás miatt
szegecs2008-07-17 23:34:57 // 47035
	Az igaz, hogy nem így van gyárilag, de ha logikusan végig gondolja az ember, akkor rájön hogy az égadta világon nem változik semmi csak annyi, hogy nem az 1. hengerrel kezdődik a gyújtássorrend, hanem a 2.-kal. Én is így jártam egyébkén, mikor először szembesültem ezzel az esettel, de épp most lesz esedékes a fogasszíj csere és visszaállítom, ahogy "gyárilag" kéne, hogy legyen. Majd beszámolok, hogy mennyi változás lesz.
	
BuBu.2008-07-17 23:27:35 // 47034
	mondtam reggel ezzel kezdek asztán ha nem a kkor letépm a vezérlést
mondjuk azt igyis ugyis:D
	
mondjuk azt igyis ugyis:D
BuBu.2008-07-17 23:26:18 // 47033
	egyébként köszi hogy rámutattl a régi képen a forditótt gyujtásra 
s szerintem simán lehetséges amit mondasz de pb_nek meg igaza van abban hogy ha igy be is oindul és müxik akkor sem normállisan van összerakva ahogy a gyárban kitalálták:D:D
	
s szerintem simán lehetséges amit mondasz de pb_nek meg igaza van abban hogy ha igy be is oindul és müxik akkor sem normállisan van összerakva ahogy a gyárban kitalálták:D:D
szegecs2008-07-17 23:25:39 // 47032
	Ha minden kötél szakad: gyergyakábel csere 1-est a 2-essel, 3-ast a 4-essel. Nem vesztesz vele semmit.
	
BuBu.2008-07-17 23:22:21 // 47031
	holnap mindenre fény derül remélem:D:D:D
	
HátvédRomeo2008-07-17 23:15:31 // 47029
	Aha valahogy ugy csinálták. Szívesen megnéztem volna, de sajna nem tudtam ott lenni.
	
pb_2008-07-17 23:10:19 // 47028
	Jobb, azt járó motornál mérni.))
	
pb_2008-07-17 23:08:52 // 47027
	2,8-3,2 bar a szivattyú nyomása. Alapjárat vákuum nélkül: 1,5+-0,2 bar, alapjárat vákuumal 2,1+-0,2 bar. Beépítesz a rendszerbe 1 nyomásmérőt, monjuk az üzemanyag-lengéscsillapító Lé, vagy után.
	
HátvédRomeo2008-07-17 23:08:30 // 47026
	Nekem mondod?! :)) Há persze, hogy kulizni kell utánna.
	
BuBu.2008-07-17 23:04:54 // 47025
	figyu akkor ha holnap megnézem a vezérlést meg a gyujtást
és ha nem hajlando ezek után sem beindulni akkor megkérhetlek é??? hogy elgyünnél ide s megnéznéd személyessen te is??? kifizetem a benyádat meg az idödet is persze csak ha nem vagy tul drága:D:D
	
és ha nem hajlando ezek után sem beindulni akkor megkérhetlek é??? hogy elgyünnél ide s megnéznéd személyessen te is??? kifizetem a benyádat meg az idödet is persze csak ha nem vagy tul drága:D:D
pb_2008-07-17 23:02:57 // 47023
	Azért a normális cucckat fel kell ám kutatni.)
	
BuBu.2008-07-17 23:02:51 // 47022
	ezel tök egyet értek mivel kajakra visszagyujt a torokba
	

