gecsa2014-10-08 18:30:03 // 73638
ma megkotlott az akksim.. ki milyet javasol?
gecsa2014-10-08 10:48:04 // 73637
milyen szép kis sufnituningos autót tudnánk mi összerakni! :)
Andy2014-10-08 08:29:28 // 73636
Igazad van ez jól is mutatna a tetőn! ;))))


gecsa2014-10-08 08:07:52 // 73635
amint látod, megelőztek! :)
de most legalább látni fogod, hogy mennyivel egyszerűbb, és tartósabb megoldás egy új lámpatest! :)
de most legalább látni fogod, hogy mennyivel egyszerűbb, és tartósabb megoldás egy új lámpatest! :)
kalo166TB2014-10-07 20:41:17 // 73634
erre nem is gondoltam, ott a két pont :DDDDD
ma este mindenki sziporkázik, ezt szeretem :DDD
ma este mindenki sziporkázik, ezt szeretem :DDD
vm2014-10-07 20:37:20 // 73633
Mert az övében van... ;-)
kalo166TB2014-10-07 20:34:09 // 73632
a másik tippem te lettél volna, illetve csodálom, hogy Grando még nem szólalt meg:DDDDD
Andy2014-10-07 20:29:53 // 73631
Hát én most elmentem a garázsba és töviről hegyire átnéztem az autót.
De az enyémben nincs
búra.
A tiéd biztos női kivitel! ;) :)
De az enyémben nincs

A tiéd biztos női kivitel! ;) :)
kalo166TB2014-10-07 20:24:15 // 73630
amikor leírtam már tudtam hogy valaki lecsapja a magas labdát....és volt egy sejtésem, hogy te leszel az :DDDD de nyugi, én is megtettem volna :DDD
szóval akkor korrigálok: az üvegesnél, csiszolás közben elrepedt a búra.
ui: kb fél órát nézegettem ezt a mondatot, hogy félreérthető vagy sem, de nem találtam hibát, de ha van benne, hát hajrá:DDDDD
szóval akkor korrigálok: az üvegesnél, csiszolás közben elrepedt a búra.
ui: kb fél órát nézegettem ezt a mondatot, hogy félreérthető vagy sem, de nem találtam hibát, de ha van benne, hát hajrá:DDDDD
FRC2014-10-07 12:44:27 // 73628
Valakinek elfekvőben egy V6 hátsó dob? Igazábol csak az öszekötő csőre lenne szükségem, dob az jó.
Fangio2014-10-07 12:32:51 // 73627
Hibák törlése után sem indult. Ugyanaz a hiba jött vissza. Ki is cseréltük, de még mindig nem indul. A hiba ugyanúgy megvan.
gecsa2014-10-07 09:54:49 // 73626
elrepedt a csiszoló? :D
kalo166TB2014-10-06 22:21:18 // 73625
az üvegcsiszoló meg......áááá, elrepedt, benyaltam :(((((
kalo166TB2014-10-06 22:20:05 // 73624
úgy úgy, Gyömrőn kenik-vágják ezt olcsón....
gecsa2014-10-06 18:02:28 // 73623
hiák törlése után sem indult? melyikeket adta vissza? üzemanyag mennyiség indítózáskor? fordulat indítózáskor? szikra?
vologya[kendács mester]2014-10-06 16:01:07 // 73622
3.0 V6 -ban nincs ez a kód alapban (bár gondolom ez nem mérvadó segítség).
Fangio2014-10-05 17:31:22 // 73621
Sziasztok!
Az egyik ismerősöm 166-osa leállt (2,5 V6), nem lehet elindítani. Hibakód olvasásnál vezérmű tengely jeladót írta ki (P0340), de a leírásban azt is írja hogy egyes típusokban állandóan meg van a hibakód, amíg nem jár a motor. Esetleg tudja valaki hogy a 166-os mindig küldi-e ezt a hibakódot?
Előre is köszönöm!


Az egyik ismerősöm 166-osa leállt (2,5 V6), nem lehet elindítani. Hibakód olvasásnál vezérmű tengely jeladót írta ki (P0340), de a leírásban azt is írja hogy egyes típusokban állandóan meg van a hibakód, amíg nem jár a motor. Esetleg tudja valaki hogy a 166-os mindig küldi-e ezt a hibakódot?
Előre is köszönöm!


Smith2014-10-05 16:14:45 // 73620
GT Reflect Bt. Gyömrő. Nekem itt csinálták, postán intéztem, 3 nap alatt visszajött készre foncsorozva.
Alfa166JTD2014-10-04 22:24:23 // 73619
Sziasztok!
Foncsoroztatnom kellene, valaki tudna megbízható munkát végző cég címet adni?
Foncsoroztatnom kellene, valaki tudna megbízható munkát végző cég címet adni?
Imyx2014-10-03 20:36:28 // 73618
Hm, köszönöm az ötletet, illetve az információt!
atis_166jtd2014-10-03 15:50:38 // 73617
Óvatosan horgászd ki a karikát. Az enyémben sincs, nekem is össze volt törve. Nem olyan feltünö higy nincs benne. A lököst nem nehéz levenni ha nincsenek berohadva a csavarok. 3-3 csavar a sárvédő élében aluról 4 elöl és ha jól emlékszem alul 2vagy 4. De ha a sárvédöbe bele van rohadva akkor nagy szívás.
vologya[kendács mester]2014-10-03 15:32:33 // 73616
A piros a szerelőm 166 -osa (motor nélkül). 156 -os kombija volt (még megvan) kiváló állapotban, de annyira megtetszett neki a 166 -osom, hogy vett magának egy olcsó TS-t hibás sebváltóval. A sebváltót 4-5 óra alatt kiszedte, megjavította és visszaszerelte (valami pár eurós költséggel), de mint kiderült a vezérműtengellyel is volt egy kis bibi, azt is kicserélte, most megint valami probléma van vele. Most 2 kocsi javítás között szerelgeti :-)
Remélem lesz annyi kitartása, mint az enyémmel volt (felesége szerint életében nem káromkodott ennyit). A kipufogó rendszer elemei, melyeket VIN szám alapján rendeltem, egyike sem passzolt. Sem a csatlakozások, sem a méretek.
Remélem lesz annyi kitartása, mint az enyémmel volt (felesége szerint életében nem káromkodott ennyit). A kipufogó rendszer elemei, melyeket VIN szám alapján rendeltem, egyike sem passzolt. Sem a csatlakozások, sem a méretek.
Grando2014-10-03 13:28:58 // 73615
Vagy valami nagyszabású fogyasztáscsökkentő downsizing-projekt keretében egy mókuskerékre cserélték az eredeti motort. :D
Trumpf (NagyVad)2014-10-03 13:16:24 // 73614
Tippem: nincs motor benne. Amúgy, rosszul megválasztott rugó csere után is tud így kinézni.
Smith2014-10-03 10:38:15 // 73613
És a terelőlemez SEM szimmetrikus, nem megfordítható, tehát ami angol az angol.
Smith2014-10-03 10:35:52 // 73612
forrasr:
egyáltalán nem ugyanaz a foncsor!!! Más a hossza, és más az íve is a parabolának! Természetsen az izzó felfogatás is más, de a foncsor fizikai méretei is. Egyedül az eleje ugyanaz, simán betehető egyik a másik helyett.
egyáltalán nem ugyanaz a foncsor!!! Más a hossza, és más az íve is a parabolának! Természetsen az izzó felfogatás is más, de a foncsor fizikai méretei is. Egyedül az eleje ugyanaz, simán betehető egyik a másik helyett.
vologya[kendács mester]2014-10-03 10:24:10 // 73611
Kipufogó rendszer felújítva. Szegény kocsi most úgy szól mint egy herélt bika :D A morgós V10 -es hangot valami 4 hengeres honda motor nyávogása váltotta fel. Lehet befúrok 2 jól irányzott lyukat a flexi csövekbe :-) De ami meglepett, hogy teljesen más a motor dinamikája. Kicsit harapósabb lett. Bár ez valószínű az új lambda szondáknak is köszönhető.
Mindegy megszokjuk.
A mai találós kérdésünk:
Miért sokkal magasabb (nagyobb kerékjárat) a piros Alfa mint a fekete?

Mindegy megszokjuk.
A mai találós kérdésünk:
Miért sokkal magasabb (nagyobb kerékjárat) a piros Alfa mint a fekete?

Imyx2014-10-03 10:06:03 // 73610
atis_166jtd2014-10-03 09:59:31 // 73609
Don Gombóc2014-10-03 09:17:42 // 73608

Itt a terelő lemez.

Itt egy gagyi foncsor.

És ilyen az új.
Hát ég és föld a különbség közöttük. :-)
Ha jó szerintem nem érzi az ember a xenon hiányát. Szerintem.
A lámpa beállítása viszont nagyon fontos. a vízszintes beállítás az ami gáz, maga a lámpatest felfogatása miatt, leginkább akkor ha már volt valami gond a kocsi elejével.
atis_166jtd2014-10-02 19:34:46 // 73607
A projektorosban is van terelő lemez. Az határozza meg a vetítési képet. Most néztem egy skodrit ott pl állítható a lemezen a vetítési szög.
forrasr2014-10-02 19:33:17 // 73606
Szétszedtem már 166 Gyári xenonos és Halogén lencséjét, teljesen egyforma még a foncsor is, csak az égőtartó más, de át lehet cserélni. A vetítési képet egy árnyékoló lemez befolyásolja ami megfordítható, így angolból való lámpa is átalakítható balkormányos kivitelüvé
vm2014-10-02 19:05:39 // 73605
Akkor örülünk Vincente ;-)
mreni2014-10-02 18:58:54 // 73604
állitottam egymás mellé gyári xenonos és utolagos xnonos a4-et falon full ugyanaz a kép,nekem marea is projis utolagos xenonos és nincs különbség vetitési kpben ha hiszed ha nem..
nagyon nem mindegy ilyen minőségú az utólagos szett
nagyon nem mindegy ilyen minőségú az utólagos szett
Cro1662014-10-02 18:58:22 // 73603
Én semmit sem változtattam, csak annyit, hogy kicseréltem az izzót, xenonra. Hibátlan volt.Mivel keveset használom már este az autót, így feleslegesen nem kockáztatok, h meg.... ak a zsaruk. műszaki után nem tettem vissza. Osram cool blue izzó van benne most..elég jó végül is..ha meg nem elég, akkor refizek..aztan pislogjanak csak nyugodtan a szembejövök :(
vm2014-10-02 18:50:13 // 73602
Azt is írtam. Tegyél egymás mellé bármilyen H1, H7, H4, stb... halogént, és utólagos xenont. Nem ugyanott izzanak, és ettől a pillanattól nincs miről beszélni.
mreni2014-10-02 18:42:53 // 73601
projis halogén vs projis xenonról beszltem
vm2014-10-02 18:28:29 // 73600
Ja. Foncsoroztatás, leporolás, izzócsere, üvegpolírozás, fóliaeltávolítás ;-). Effélék...
vm2014-10-02 18:26:23 // 73599
Már hogyne lenne. Hagyományos fényszórókban a képet a tükör alakja, és/vagy az üveg mintázata befolyásolja.
Projektoros fényszórókban a lencse(rendszer), aminek az izzó, és annak térbeli helyzete is a része. A LED izzónak nem ott van a max. fénysűrűsége mint a halogénnek (izzószál), ezért a lencse nem azt a képet hozza létre, mint amit kéne. Xenon dettó, és ezért van hogy hiába állítgatod lefelé (hogy ne hisztizzen a szembejövő), akkor is összevissza fog világítani...
Ha pl. szemüveges vagy, és a szemüveget előrébb tartod a helyétől akár egy centire, nem fogsz vele élesen látni.
Projektoros fényszórókban a lencse(rendszer), aminek az izzó, és annak térbeli helyzete is a része. A LED izzónak nem ott van a max. fénysűrűsége mint a halogénnek (izzószál), ezért a lencse nem azt a képet hozza létre, mint amit kéne. Xenon dettó, és ezért van hogy hiába állítgatod lefelé (hogy ne hisztizzen a szembejövő), akkor is összevissza fog világítani...
Ha pl. szemüveges vagy, és a szemüveget előrébb tartod a helyétől akár egy centire, nem fogsz vele élesen látni.
atis_166jtd2014-10-02 17:21:42 // 73598
Én megcsináltattam itt gyömrőn 3000 pénz volt darabja a foncsorozásnak. Azóta teljesen hibátlan. Csinálnak műanyagot is nem csak fémet.
mreni2014-10-02 17:00:54 // 73597
proji estén nincs vetitési kép különbség és a búrát sem bántja,egyébként ...
gecsa2014-10-02 16:22:42 // 73596
én nem is panaszkodom, nekem mindkettő új... :D :P
Trumpf (NagyVad)2014-10-02 14:05:12 // 73594
Szépen összegezted Cartárs! Akkor a foncsoroztatás lehet megoldás a problémára? Mert ezek a rovarlámpák újkorukban nagyon jól világítottak ám!
vm2014-10-02 12:48:56 // 73593
Szerintem meg gyorsan felejtsd el ;-) Nem akarom itt osztani az észt, de kezdődik megint...
Gyári xenon o.k.
Utólagos xenon nem o.k. - lift, mosó, tükör, üveg, mind buktat, Ráadásként a vetítési kép szar, a műanyag búrákat kinyírja, a szembejövő anyázik.
LED még inkább nem o.k. - vetítési kép kula, hullámhossz dettó. Belenézve leüti a retinád, de nem fogsz vele látni semmit.
A sufnixenon és a LED nem oldja meg a problémákat. Aki úgy érzi, annál:
1. szar volt a lámpa/izzó
2. placebo
Gyári xenon o.k.
Utólagos xenon nem o.k. - lift, mosó, tükör, üveg, mind buktat, Ráadásként a vetítési kép szar, a műanyag búrákat kinyírja, a szembejövő anyázik.
LED még inkább nem o.k. - vetítési kép kula, hullámhossz dettó. Belenézve leüti a retinád, de nem fogsz vele látni semmit.
A sufnixenon és a LED nem oldja meg a problémákat. Aki úgy érzi, annál:
1. szar volt a lámpa/izzó
2. placebo
F&G2014-10-02 12:48:29 // 73592
Halló!
A hosszú ujjasból kellene a részemre egy megfelelő méretű. Nem tudom milyen a méretezésed. Én 181cm és 83kg vagyok.
Üdv: F&G
A hosszú ujjasból kellene a részemre egy megfelelő méretű. Nem tudom milyen a méretezésed. Én 181cm és 83kg vagyok.
Üdv: F&G
atis_166jtd2014-10-02 10:16:27 // 73591
Viszont mielött megveszed a ledet nézz meg valakinél. Hát szép fehér, de gyertyafény ahogy világít. Az az egy led meg hát a mérete miatt nem egy erögép. Nagyon koncentrált a fénycsóva még ha 120 fokos is.
mreni2014-10-02 09:03:42 // 73590
Erdekes,de jópár új autóban is van5- 6000k-es izzó 😊
Ettol fuggetlenul nekem is szimpatikusabb a 4300k
Ettol fuggetlenul nekem is szimpatikusabb a 4300k
Smith2014-10-02 09:01:34 // 73589
Ez már jobban tetszik mint az eddigiek, azokon volt egy ventillátor az izzón. Gondolhatod hogy a motortérben mennyi ideig bírná egy ilyen kis "picsaventi". Ez már passzív hűtéssel van.
De azt továbbra sem értem hogy mi a francért kell 6000K-sat gyártani, miért nem tudnak a normál gyári xenonokhoz hasonló színhőmérsékletűt csinálni? 4300-4500K körül. Nem az a cél hogy kékeslila legyen hanem hogy faszán világítson.
De azt továbbra sem értem hogy mi a francért kell 6000K-sat gyártani, miért nem tudnak a normál gyári xenonokhoz hasonló színhőmérsékletűt csinálni? 4300-4500K körül. Nem az a cél hogy kékeslila legyen hanem hogy faszán világítson.