Liquid2017-06-02 14:41:47 // 95480
Az előző tulaj csináltatott egy olajcserélt a Rieglernél, mivel Győrben vette az autót használtan. Ez 2011 nyarán volt, és 95e ft volt a végösszeg, nincs fényévekre a 400EUR-tól
ivarro2017-06-02 13:33:17 // 95479
Nem tudom mikor lehetett az "anno", de lehet azóta más a helyzet.. Én csak Bécsben kértem árajánlatot a Motor Villagenél, lehet máshol olcsóbb, de azért gondolom Magyarországon olcsóbb. Erre az egészre azt hittem, hogy egy olyan 800-1000 euró körüli árat mondanak, de hát... ez van. Külőn csak az olajcsere majdnem 400 euró lenne. Hát kösz nem!
RomeoOne2017-06-02 13:33:15 // 95478
Nyilván kocsi kialakítástól is függ. Egy ferrariban szerintem a pedálok eleve úgy állnak, hogy kb. egy szintben vannak a comboddal, ahogy a képen is látszik. Ilyenkor, ha elkezded a féket taposni, annak nyilván a hátad fog ellentartani.
A személyautókban azonban a pedálok alacsonyabban vannak, mint az üléslap. Ha azt elkezded felülről nyomni, akkor elemelkedik a segged az üléstől ahogy a háttámlának feszülsz neki. De az ülésből kiemelkedés már nem egy biztonságos póz. Ettől függetlenül én sem úgy ülök a kocsiban, ahogy az iskolapadban kellett anno. Bevállalom a kockázatot :D
A személyautókban azonban a pedálok alacsonyabban vannak, mint az üléslap. Ha azt elkezded felülről nyomni, akkor elemelkedik a segged az üléstől ahogy a háttámlának feszülsz neki. De az ülésből kiemelkedés már nem egy biztonságos póz. Ettől függetlenül én sem úgy ülök a kocsiban, ahogy az iskolapadban kellett anno. Bevállalom a kockázatot :D
Invisible2017-06-02 12:24:03 // 95477
Látom megint A témánál vagyunk :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-02 12:12:21 // 95476
Piritu - 1.000.0002017-06-02 07:13:10 // 95475
Piritu - 1.000.0002017-06-02 07:11:37 // 95474
Anno a 147-el úgy hozta a sors, hogy Reidl-ben cseréltem kuplungot. Aztán hazajöttem és kértem egy árajánlatot a Riegler-től is erre a munkára. Szinte ezer Ft-ra ugyan az az összeg szerepelt rajta, mind amit kint fizettem. Amennyivel olcsóbb volt a munkadíj, annyival több volt a kuplung ára. Ennyi...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-02 06:36:57 // 95473
Annyiért itthon egy motorgenerál is belefèr még :)))
Bushmaster2017-06-01 22:42:17 // 95472
Azzal azért én se csutakolnam át :)) bár az életem első kocsija egy kis polák volt de azon már szinte repedezett a festék én szilikonnal töröltem át patika lett az is ,míg nem mentem vele egy kört. Utána a város összes pora raragadt :)))
Esetleg kersess valami autofenyezessel foglalkozó üzletet ott tudsz venni tuti pasztat biztos. Kézi illetve gépi polirhoz.
Most szabin leszek a héten úgyhogy ha lesz időm nekem is kell csinálnom egy polirt mert a rohadt nyest mikozben az antennát dézsmalta szépen megkaristolta a gépháztetot. Azt hiszem meg tomkodom az antennát egy kis patkanynak való finomsaggal
Esetleg kersess valami autofenyezessel foglalkozó üzletet ott tudsz venni tuti pasztat biztos. Kézi illetve gépi polirhoz.
Most szabin leszek a héten úgyhogy ha lesz időm nekem is kell csinálnom egy polirt mert a rohadt nyest mikozben az antennát dézsmalta szépen megkaristolta a gépháztetot. Azt hiszem meg tomkodom az antennát egy kis patkanynak való finomsaggal
Liquid2017-06-01 22:30:16 // 95471
ja neem, nem a "pedálerő" miatt, valahogy a combom nem találja a helyét
Liquid2017-06-01 22:29:25 // 95470
tisztában vagyok vele, nem véletlenül írtam :)
ivarro2017-06-01 22:25:14 // 95469
Rohadt drága... 1.700 euró lenne a vezérlés és olajcsere. Még most is elgyengülök ahogy leírom...
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 22:12:33 // 95468
Ez az érzés is megvolt, kizárólag a Fabiaban. Meg kellett állnom félúton Budapestig, mert begörcsölt a vádlim. Aki azt a puha pedált odatervezte.. ááá te jó ég :-S Annál már csak a futóműve volt borzasztóbb. Jajj de nem szerettem azt az autót.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 22:08:30 // 95467
Aha... nekem pont az az érzésem, hogy ezt valaki alaposan lepasztázta előttem. Én már a zöldnél megtanultam, hogy egy Prevent pasztázás után szép, aztán meg az a zsíros maszatos réteg alig akar elkopni róla. Ott legutóbb a TD-nél a filléres neppertrükk bevált, WD-40-nel áttöröltem egy sima vödörből 15p-es mosás után, eszméletlen gyönyörű lett. Eltűntek a hajszálkarcok, nem volt vízkőfolt, fényesen csillogott. Egy 21 éves fellelt állapotú autónál ez okés. De lehet nem esnék neki a 159-nek is WD-40-nel... :-)
Liquid2017-06-01 22:04:40 // 95466
Milyen egy dereka van kendnek? :)
Nekem a jobb lábam tud "elfáradni", de ez más autóban is megvan, szóval valószínűleg az én lábam erroros :)
Nekem a jobb lábam tud "elfáradni", de ez más autóban is megvan, szóval valószínűleg az én lábam erroros :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 22:00:29 // 95465
Csak ebben a fogorvosi székben fáj :-D Soha nem voltam derékfájós, egy elfeslett konyhaszéken ülök amikor számítógépen dolgozok. Soha semmi bajom nem volt még az Astra bicskában beeső ülésében sem, a Focusban sem, semmiben. Tavaly ilyenkor Starachowicét megjártuk egyik nap oda, másik nap vissza. 2x8 és fél órás út. Semmi baja nem volt a derekamnak.
A 159-ben is találtam egy fekvős pozíciót, ahol nem öli meg a derekam, de húú mit kaptam én azért a skacoktól :-D Egy felelőtlen tömeggyilkos vagyok, már tudom :-) Egy kanyart nem lehet így bevenni és fékezni sem lehet így. Szerencse, hogy az a szájbalökött M3-mas olyan rém egyenes és az a néhány autós aki arra lézeng, érzi hogy baj van és lehúzódik :-DD
A 159-ben is találtam egy fekvős pozíciót, ahol nem öli meg a derekam, de húú mit kaptam én azért a skacoktól :-D Egy felelőtlen tömeggyilkos vagyok, már tudom :-) Egy kanyart nem lehet így bevenni és fékezni sem lehet így. Szerencse, hogy az a szájbalökött M3-mas olyan rém egyenes és az a néhány autós aki arra lézeng, érzi hogy baj van és lehúzódik :-DD
Bushmaster2017-06-01 21:59:21 // 95464
Nekem egyszer azt mondta egy fényező, hogy a fekete az egyik legkenyesebb szín ,mind festés előkészítés mind polir szempontjából. Minden apró sérülést kiemel.
A polírozást is másként kell csinálni. Nem mindegy mivel csinálja az ember mert ha nem a megfelelő pasztat használja akkor olyan opálos vagy zsíros maszatos felületet ad. Szerintem vidd valami szakihoz ,de van itt valaki aki fényező talán Sanyijtd ő lehet tud valami okosságot.
A polírozást is másként kell csinálni. Nem mindegy mivel csinálja az ember mert ha nem a megfelelő pasztat használja akkor olyan opálos vagy zsíros maszatos felületet ad. Szerintem vidd valami szakihoz ,de van itt valaki aki fényező talán Sanyijtd ő lehet tud valami okosságot.
Liquid2017-06-01 21:52:11 // 95463
Gondolom nem véletlenül nem akarod Ausztriában márkaszervizeltetni :D
Liquid2017-06-01 21:51:25 // 95462
Piritu-t kérdezd, de szerintem mindent elmond az, hogy a gar lejárta után Csörihez vitte Ő is :)
Nem feltétlenül nagyon rossz, csak van sokkal jobb is...
Nem feltétlenül nagyon rossz, csak van sokkal jobb is...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-01 21:50:57 // 95461
igen rád van méretezve :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-01 21:50:17 // 95460
hopp nem ide oda :DDD pedig még nem is ittam na bontok egy sört :P
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-01 21:49:27 // 95459
NSU TT ... bakker pont Te akinek az 5 fajta beállítási lehetőség mellett is fáj a dereka :DDD
ivarro2017-06-01 21:47:51 // 95458
Annyira rossz Magyarországon a hivatalos szerviz? Például az Autófórum Riegler milyen? Van valakinek valamilyen tapasztalata?
Haddel2017-06-01 21:36:43 // 95457
Felejtsd el a hivatalos szervizeket,vidd el Csörihez. Csörgő autószerviz Várpalota.Győrtől csak egy köpésre van ,ráadásul egy fasza,élvezetes út vezet oda (82.főút)
RomeoOne2017-06-01 21:28:35 // 95456
Biztos, hogy nem akkora emberekre tervezték, mint te vagy :D Én lehet, hogy jól elférnék benne :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 21:26:39 // 95455
Nekem régen nagy vágyam volt egy NSU RO80. Igazából a mai napig elfogadnám. Nem tudnám megindokolni miért. Annyira khm.. különc járgány, hogy kéne :-) Gondolom Prinz-t vezettél? Azért irigy vagyok kicsit :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 21:20:14 // 95454
A lakktisztító gyurmához is ablaktisztítót ajánlanak előnedvesíteni, gondolom biztonságos. 5% felületaktív anyag, mint a tisztítószerek nagy többsége. Semmi sav vagy lúg.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-01 21:12:27 // 95453
ma vezettem egy NSU-t, bakker mennyit változott az autózás 50 év alatt :DDD a kb 1cm átmérőjű kormányt hogyan tudták megmarkolni, a váltónál megtalálni az egyest eléggé barkóba játék a fék is elég harmatos ...
RomeoOne2017-06-01 20:48:52 // 95452
Sztem az ablaktisztító egyáltalán nem ajánlott a kocsi fényezésére. Az üvegre bármi rámehet, mert az mindent kibír, savat, lúgot, stb. De ha azt a fényezésre teszed... Annak szerintem nem lesz jó vége.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-01 20:28:37 // 95451
így van a kopó alkatrészek benne vannak a pakliban azokra legalább félre kell rakni az autó árának 10-20%-át
Zselé2017-06-01 19:20:29 // 95450
Igény kérdése, van aki eljár nyiszogó szilentekkel meg dörömbölő lendkerékkel is... De Zolibácsi költségei tényeg nem extrák.
A lényeg: a 156 és a 159 esetében is egy újonnan 8-10 milliós autót veszel meg, a hozzá kapcsolódó igényes műszaki megoldásokkal és szervizigénnyel.
Azért olcsóbb használtan, mert ezzel áraztad be az extra kockázatot ami a korából fakad. Ez a kockázat a kopó alkatrészek időszakos cseréjét is jelentheti, nem feltétlen meghibásodás.
Én pl. tudom, hogy a télen 167 ezerrel vett 6 éves autóm, melybe most 186 ezer van, hamarosan vezérlés, turbó, kettőstömegű és kuplung, valamint futómű problémákkal fog találkozni, és a fékbetétek, meg olajak cseréjével mindez 6-700 ezer Ft lesz. De ezek nem hibák, ez karbantartás.
A lényeg: a 156 és a 159 esetében is egy újonnan 8-10 milliós autót veszel meg, a hozzá kapcsolódó igényes műszaki megoldásokkal és szervizigénnyel.
Azért olcsóbb használtan, mert ezzel áraztad be az extra kockázatot ami a korából fakad. Ez a kockázat a kopó alkatrészek időszakos cseréjét is jelentheti, nem feltétlen meghibásodás.
Én pl. tudom, hogy a télen 167 ezerrel vett 6 éves autóm, melybe most 186 ezer van, hamarosan vezérlés, turbó, kettőstömegű és kuplung, valamint futómű problémákkal fog találkozni, és a fékbetétek, meg olajak cseréjével mindez 6-700 ezer Ft lesz. De ezek nem hibák, ez karbantartás.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 19:05:07 // 95449
Leöblítettem az autót, mert már nagyon koszos volt. Nekem az a gyanúm, hogy valami viasz réteg, vagy nem tudom én mi lehet ezen, amitől örökké mázgásnak és hologramosnak tűnik. Van valami spéci szer, amivel le lehet tisztítani a lakkot mindenféle viaszrétegtől?
Egy gyors mosás után a teteje annyira ronda, hogy elképesztő. Ablaktisztítót fújtam rá és egy puha tiszta ronggyal egy területet megpróbáltam letakarítani, ahogyan az ablakot, körkörös mozdulatokkal. Na így az a fehéres kiválás először csíkokba rendeződött, majd további törölgetésre fényes hologramos lett a felület. A törlő kendő pedig zöld lett, valamit felszedett ami zöld. Végig olyan érzés, mintha egy rajta lévő réteget kennék ide oda, de az lejönni nem igazán akar.
Vagy vigyem valami profi helyre, ahol letisztítják?
Egy gyors mosás után a teteje annyira ronda, hogy elképesztő. Ablaktisztítót fújtam rá és egy puha tiszta ronggyal egy területet megpróbáltam letakarítani, ahogyan az ablakot, körkörös mozdulatokkal. Na így az a fehéres kiválás először csíkokba rendeződött, majd további törölgetésre fényes hologramos lett a felület. A törlő kendő pedig zöld lett, valamit felszedett ami zöld. Végig olyan érzés, mintha egy rajta lévő réteget kennék ide oda, de az lejönni nem igazán akar.
Vagy vigyem valami profi helyre, ahol letisztítják?
Smith2017-06-01 18:52:30 // 95448
Nincs ilyen pöpec hőmérőm, de kiváncsi lennék én is, mit mutat a cucc. Milyen hőmérő ez? Bár ha vennék, akkor meg nem tudom mire használhatnám még ezen kívül :)
Chianti2017-06-01 18:34:32 // 95447
Ez most hogy került fel kétszer???
Chianti2017-06-01 18:32:49 // 95446
Ennyiért (ill. ennél kevesebbért semmiképpen) talán még az enyémet is odaadnám, de ez már osztrák rendszámos...
Chianti2017-06-01 18:32:49 // 95445
Ennyiért (ill. ennél kevesebbért semmiképpen) talán még az enyémet is odaadnám, de ez már osztrák rendszámos...
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 16:28:55 // 95444
Elsősorban kiírni kell. Csak feltűnt, hogy beindítás után kiírva is csökken a mért levegőmennyiség. Úgyhogy tegnap még gyártottam hozzá egy falazó lemezt. Lehet egyébként rendelni ilyen lemezt eBay-ről, vagy ha Mankyval vagy Föckössel íratod ki programból, nekik van falazó lemez is hozzá.
Morfiusz Cédula2017-06-01 16:02:33 // 95443
Mit csináltál vele? Elég lefalazni, vagy ki is kell írni?
Morfiusz Cédula2017-06-01 16:00:36 // 95442
Ahogy az előttem szólók írták, a bluetooth-os praktikusabb, nekem is olyan van.
Az AlfaOBD demó verziót le tudod tölteni ingyen a Google Play áruházból, ezzel már a lenti paramétereket tudod monitorozni. A full verzió, ami többet is tud, fizetős.
Az AlfaOBD demó verziót le tudod tölteni ingyen a Google Play áruházból, ezzel már a lenti paramétereket tudod monitorozni. A full verzió, ami többet is tud, fizetős.
Smith2017-06-01 15:40:51 // 95441
Na ez nem is tűnik rossz vételnek!
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 15:16:36 // 95440
Most nézem, eladó a hajdani FAM-os tesztautó, amivel megjártuk a Zemplént. Ez tehet róla, hogy most TI-m van :-)


WarbiRunner (Gyuri)2017-06-01 15:10:25 // 95439
500e-nél a 146-ra többet költöttem a 9 év alatt . Lényegesen. Ha csak a javítást nézzük is: Vezérlés cserék, 15 olajcsere, 3 fékgenerál, két kuplungozás és még sorolhatnám az apróbb kopó alkatrészek rendszeres cseréjét. Pedig az nem volt egy nyűgös autó, csak használtam rendesen. Mennyi km-t mész évente?
Egyébként a hahu-n 1.7-től kínálják a kritériumaidnak megfelelő autót. Nagy részük automata, amivel addig nincs is gond, amíg nem tekernek sokat az órán. Egy 400e-t futott autónál fájdalmas meglepetést tartogathat egy automata váltó.
2.2 körül kezdődnek kb amiket én el is indulnék megnézni, de az is látható, hogy nem igazán bőséges a kínálat.
Egyébként a hahu-n 1.7-től kínálják a kritériumaidnak megfelelő autót. Nagy részük automata, amivel addig nincs is gond, amíg nem tekernek sokat az órán. Egy 400e-t futott autónál fájdalmas meglepetést tartogathat egy automata váltó.
2.2 körül kezdődnek kb amiket én el is indulnék megnézni, de az is látható, hogy nem igazán bőséges a kínálat.
Tocke2017-06-01 14:54:26 // 95438
Na igen, az enyém az egyszerűbb felépítésű 8V, Többszörösen leellenőrzött 150ekm-rel vettem szeptemberben, nem kötelező szervíz jellegű kiadásaim eddig meghaladták a 100eHUF-ot, és még kopog a jobb első-felső lengőkarom, valszeg egy váltófelújítás is befigyel és szépen lassan elkezd koppanni a kettőstömegű. Ez barátok között, saját szereléssel is cirka 350-400 ezer.
csokagm2017-06-01 14:21:11 // 95437
Az nem is nagyon van 2 millió alatt.
Liquid2017-06-01 13:56:10 // 95435
Azt azért vedd figyelembe, hogy egy 159-ben lévő dízelmotor némileg "sérülékenyebb"
és komplikáltabb mint a régebbi JTD-k, és a 159 alkatrészárai is egy nagyságrenddel magasabbak a 156-énál, szóval Zolibácsi esete egyáltalán nem extra, és nem elrettentő.
és komplikáltabb mint a régebbi JTD-k, és a 159 alkatrészárai is egy nagyságrenddel magasabbak a 156-énál, szóval Zolibácsi esete egyáltalán nem extra, és nem elrettentő.
ivarro2017-06-01 13:55:23 // 95434
Tudom, hogy lesz baja, de tudomásom szerint jelenleg nincs. A nyáron elég sok kilométer lesz belepakolva és ezért szeretnék vezérlést cserélni, meg a kötelezőket. Ausztriában olyan árajánlatot tettek nekem erre, hogy konkrétan elgyengültem...
sty2017-06-01 13:16:46 // 95433
Ahogy írtam,igen tudom lutri.Vannak elrettentő példák pl.a tied de jókat is ki lehet fogni. Én pl az 56-ra 8 év alatt összesen nem költöttem 500 ezret javításra pedig az már most 14 éves.Ezt mondom úgy hogy kuplung és kettöstömegüt cseréltünk rajta ami közel 200 volt
droberto2017-06-01 12:55:56 // 95432
Liquid2017-06-01 12:44:03 // 95431
Ilyet nem tudok javasolni, sokkal jobban jársz ha elmész egy független specialistához.
Egyrészt sokkal olcsóbb lesz, másrészt szakértelem is több van mint a hivatalos szervízben. Az hogy mivel dolgozik, megegyezés kérdése.
Egyrészt sokkal olcsóbb lesz, másrészt szakértelem is több van mint a hivatalos szervízben. Az hogy mivel dolgozik, megegyezés kérdése.


