Alvázvédelem 3. etap pipa:
(1. - kerékjárat; 2. - tank felett)


Üregvédelem pipa:




(2 köszöb, 4 hossztartó, 2 hátsó-, 2 első nyúlvány, 1 db pótkerék előtti kereszttartó)
2 év alatt, csak összejött. :)
GTPeti2014-12-21 20:16:15 //
62548
Én is kb. ezt az iskolát követem, de nem ítélem el aki nem.
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
'''''2014-12-21 19:21:05 //
62547
A turbóban lévő kerekeket viszont tudná tuningra cserélni vagy nagyobbra,ha a házat is hozzá maratná.
mzo2014-12-21 19:11:13 //
62546
Akarom mondani ugrott
mzo2014-12-21 19:10:45 //
62545
Nekem is az 1.9 twin turbo urged be ha már turbó okosítás
ebben a formában ez sem igaz...ha tényleg megveszed 0 km-en és cseréled az olajat 15-20e-ként meg oda figyelsz rá simán elmegy 3-400e km-et gond nélkül
mindent lehet...kell egy közbetét
Twinturbo talán jó lenne

Nem tud ,mert az 1,9 nek egyben van a leömlő a turboval
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
Haddel2014-12-21 16:26:50 //
62540
Én két ünnep között fogom cserélni az olajat, idén már harmadjára:-) Tízezrenként.
'''''2014-12-21 16:18:50 //
62539
Tegyél rá mindjárt egy nagyobb turbót!Nem tudom,hogy pl a 2.4-é jó-e rá.
A Selenia 20K arra lett kifejlesztve , h 20ekm ert birjon
Azt az ex Bravonál betartottam,és 210ezernél nem volt számottevő olajfogy vagy kartergáz
Igazabol nem tudom. Egy par honapja talan.
GTPeti2014-12-21 15:27:47 //
62536
Szerintem a 20ekm sok. Egy lízingelt autónál nem számít...
Neked miota sipolt a turbod?
Emlexem mikor itt voltal beszeltuk, hogy a tied is hangos.
Ha megveszed új korában,és 20ekm erenként cserélsz olajat,simán elmennek gond nélkül a mai dieselek 300ekm ert
Nem egy kollégámnak aki németben dolgozik így van,
A használt autóktól ne várd ugyanezt...
Én sajnos a régi dízeleimből indultam ki, abból hogy ezek a nagy gépek, a világból kimennek, ahogy régen a Croma TD. Sajnos ezekre ez már nem igaz. Amikor annak idején a Croma TD-ben kint Olaszországban a Garda-tónál elkezdett szivárogni az egyik vízcső és bevittem az ottani márkaszervizbe, az én közel 400ezres futásteljesítményemet megmosolyogták. A cégnek volt egy ugyanolyan vasa mint az enyém, 600ezer km-el, motorprobléma nélkül. Ma már nem az a cél, hogy olyan autót gyártsanak ami nem igényel beavatkozást.
Az uj hirek h a turbo elhalalozott. Elvileg ennyi.az olaj nem tunt el teljesen,amint vontatin volt es egyeneabe allt
fel alatt volt egy kicsivel a nivon. Most viszik felujitasra. Remelm iden meglesz meg.
pontosítanék...nem ismert "hanyag" előélet az időzített bomba...sajnos rengetegen főleg a cégek szarnak rá az autó állapotára, megveszed a pár éves tutinak tűnő vételt és nem tudsz semmit csak, mint az emberek többsége keresi a szervizkönyvet és már meg is nyugszik áhh mindenhol ott a pecsét ezt rendesen szervizelték...csak mint pl a mi grande evo-nál kérdem én milyen szerviz az olyan aki le sem szedi a motortakarót és vagy nem veszi észre hogy az 1-es 2-es porlasztó kifúj kb 1 éve a dzsuva meg 1cm vastagon áll a porlasztók között?
GTPeti2014-12-20 23:47:01 //
62530
Most már legalább tudjuk, hogy milyen zászlót tűznél ki, ha eljutnál a Holdra. :)
Chianti2014-12-20 23:17:55 //
62529
Gratulálok, irigylésre méltó a fanatizmusod! Egyedi és stílusos módja a figyelemfelkeltésnek az egyszer biztos! Szigorú a póz! :o)
Hát ez a probléma. Megvesszük a vasakat közel 200 ezres futásteljesítménnyel, és időzített bombán ülünk.
Shadin2014-12-20 21:47:06 //
62527
Mikor feltettem nem rázott. Kerekekben ~20 gramm volt, de nem tudom annak mi köze a fékhez.
Shadin2014-12-20 21:42:59 //
62526
Motoron használtam, ott qrva jó volt.
Hallod. Pont tudok ilyeneket lefestett alig használtakat. Ha gondolod leszervezem a cserét. :)
igen letette a névjegyét de a motoros berkekben ott istenkirály...érdekes hogy pl a Ferodo meg az autós berkekben nagyon jó motoros felhasználásban meg gyenge...
azt írta nagy füst és eltűnt az olaj, alapjárton megy ...átugrásnál nincs ilyen ott max csörömpöl a motor meg hülyén jár mivel rossz az ütem...
Csabi2014-12-20 20:38:17 //
62522
Azért az EBC nem egy sufnituning műhely, kétlem h a hőtől deformálódna...Szerintem más lesz a hiba forrása...gumik rendben(futásuk)? Off-os kategóriában jártam úgy, h egy kátyú után kezdett rázni fékezéskor....
forrasr2014-12-20 20:30:49 //
62521
ha nincs helyen a vezérlés de képes még járni a motor azért nem szokott olyan jó lenni az égés hogy ne füstölne. Persze tény,nem jellemző menet közben kisebb eltolódás, vagy jó vagy szakad.
Ha turbó megy tönkre és nem szívta ki az olajat a motorból, akkor át kellene forduljon a motor. Cooleren keresztül nem hiszem, hogy túl nagy darabok jutottak volna az égéstérbe. Ha kikapta az olajat akkor simán "besülhetett" és nem fordul át
az ára van túlmisztifikálva sajnos akkor inkább ATE és azt kimaratni ...vagy akár Ferodo
elugrott vezérlésnél nincs füst...
forrasr2014-12-20 20:14:45 //
62518
a leírt tünetek alapján még egy elugrott vezérlés sem zárható ki
Haddel2014-12-20 20:09:59 //
62517
Én azt hittem brutál a cucc: (
Shadin2014-12-20 20:05:49 //
62516
Én nem érzem. 8-as van benne. Hőterhelés? :-(
Egyetlen előnye, hogy tényleg nem lesz tőle tiszta mocsok az alufelni.
Csabi2014-12-20 20:04:10 //
62515
Melegen sem? Azért ezeknél hangsúlyozva is van , h hidegen úgy fognak mint a mezei betétek...pár száz foknál kezdenek harapni, vagy ez csak vetítés? :)
Csabi2014-12-20 20:00:19 //
62514
Hát eddig egy turbóhalálról sem tudunk itt a topicban (asszem)....talán Rossié az, de azért még nem száz...várjuk ki...
Haddel2014-12-20 19:50:08 //
62513
Kemény vagy druszám :-)
Shadin2014-12-20 19:48:45 //
62512
Ja és lefo.od a bokád amikor "szól" a groove tárcsa. Ez olyan mint a hangos kipufogó esete és a sebesség érzés :-D
Shadin2014-12-20 19:47:26 //
62511
Egy biztos, szerintem(!) túl van misztifikálva az EBC. Semmivel nem fog jobban mint a korábbi LPR és Remsa (gagyi) betétek a Textar tárcsákkal.

A többi az "Alfás cuccok kiegészítők" topikban :-)
Haddel2014-12-20 18:10:14 //
62509
Most ez hogy van? Én is akartam Ebc féket venni.Tényleg ütnek? Nekem a Brembo is üt, azért is akarom lecserélni,pedig a vastagsága még teljesen jó.
GTPeti2014-12-20 17:27:04 //
62508
Engem az érdekelne, hogy akinek meghalt a turbója, milyen olajat használt?
(Kiváncsi lennék a statisztikára, hogy hányban volt 5W30.)
Az en turbom is futyul de csak hidegen kb 2-3 percig.
Elegge lehangolo, hogy mostanaban egyre tobb itt az ilyen halalozas....
Reszvetem.:(
mizooo2014-12-20 14:07:52 //
62505
Sziasztok :) mobilrol megy csak az amore. Otthonrol egyik geprol sem :(. Sajnalattal hallom a turbo problemarol. Az enyem is futyulget hidegen, lassan megvan a 230000 km . Jovore lerakom egy turbo felujitasra amig nem lesz nagy baj. Amugy teljesen hibamentes a gep imadom. A manky program teszi a dolgat 320d-k es 2.0tdi-k szepen maradnak le :)
Ezek a tuning cuccok ilyenek,
Kétes a minőségük,
az ATE fék az rendben van
A loudlink nagyon rendben van,hangos,kristály tiszta hang,sd kártya és aux in van rajta
De Van bluetooth os verzió is
Én használtan vettem ebayon harmadáron,de csak azért mert megtartom a gyári navit és a Bose t,az új árát viszont sokallom a loudl nek
Ebay on kapható yatour és társai nem szólnak elég hangosan a minőségük is rossz
Marcox2014-12-20 13:02:07 //
62502
Köszönöm a javaslatokat, szépen sorra veszem mindet :) Aztán meglátjuk mint dob a szerencse.
Egy alkatrész bolt webshopjában találtam 22 950-ért újat. Lehet meglepem magam vele karácsonyra. Bár én szem.szerint a Vemo márkát nem ismerem.
Beszerzési forrásra van esetleg javaslatod?
szerintem vegyél komplett fejegységet egy navis, 2 dines usb-s, sd-kártyás 60-70e ft... ezek a cd tárra emulált cuccoknak nem olyan jó a minősége, amelyiknek meg igen 40 rugó....