Dömpi (il dottore)2013-09-14 20:24:35 // 40899
Alfonis2013-09-14 20:24:26 // 40898
nekem ez tetszik ...
Alfonis2013-09-14 20:23:49 // 40897
a sok regenerálás tuti lerontja az átlagot...
.....2013-09-14 19:13:11 // 40896
Tab-ot raktál a rádió elé? Hogy van rögzítve?
Szabolcs 1592013-09-14 18:59:49 // 40895
ez igy van autopálya más
Alfonis2013-09-14 18:53:53 // 40894
Ez a radiod helyen van
vagy elotte? :p
vagy elotte? :p
Csabi2013-09-14 18:27:11 // 40893
f.sza! :) EGR helyzet, alap. :)
Norby2013-09-14 18:14:35 // 40892
GTPeti2013-09-14 16:34:23 // 40891
Helyesen SGI. B) Silicon Graphics = Renderelt videó.
Múltkor láttam vhol egy videót, hogy mire képesek ezek manapság. Gyak. csak a színészekre van szükség meg egy jó nagy zöld lepedőre. :)
Múltkor láttam vhol egy videót, hogy mire képesek ezek manapság. Gyak. csak a színészekre van szükség meg egy jó nagy zöld lepedőre. :)
Dömpi (il dottore)2013-09-14 16:30:32 // 40890
wtf CGI?
GTPeti2013-09-14 16:01:52 // 40889
Itt nagyon látszik, hogy CGI. Mint minden manapság. :(
GTPeti2013-09-14 15:59:54 // 40888
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-14 15:36:05 // 40887
minden alkatrészt ott gyártanak :)
Dömpi (il dottore)2013-09-14 15:31:29 // 40886
Dömpi (il dottore)2013-09-14 15:29:50 // 40885
Mondtam a múltkor, hogy hozd le a szerelőmhöz!...továbbra is fenntartom.
Hozzám holnap jön - házhoz!
Hidegen kerreg a 147 - ráhallgat, az arkangyal meg remeg terhelés alatt. Megyünk egy tesztkört, mert azt mondta, amíg nem érzi, nem teszteli, nem fog belehajtani egy féltengelycsukló cserébe.
Na ezt nevezem én lelkiismeretes szerelőnek.
Hozzám holnap jön - házhoz!
Hidegen kerreg a 147 - ráhallgat, az arkangyal meg remeg terhelés alatt. Megyünk egy tesztkört, mert azt mondta, amíg nem érzi, nem teszteli, nem fog belehajtani egy féltengelycsukló cserébe.
Na ezt nevezem én lelkiismeretes szerelőnek.
Shadin2013-09-14 15:24:33 // 40883
Köszi az infókat! Tehát miután szignifikánsan magasabb a fogyasztásom mint a 159 (nem reprezentatív) társadalom többségének, 5leteket kérek mi okozhat nálam túlfogyasztást, persze a lábamon kívül :-) Ugyanazon az útvonalon 2 év alatt egyre többet fogyaszt és egyre gyakrabban regenerál, továbbá Pityukoma szerint anno Komárom felé egyáltalán nem kormolt az autó, múlt héten pedig már a kollégám szerint pamacsokat ereget :-(
Dömpi (il dottore)2013-09-14 14:45:45 // 40882
addig-addig, hogy csak behúztok a csőbe és valami jót találok mondani egy OFFfos-ról
Dömpi (il dottore)2013-09-14 14:28:00 // 40881
kívülről az A5 meg A7 fasza, főleg a ledcsíkok...de belülről egyszerűen nem tudnak szépet alkotni.
Amúgy az audi motorblokkot - értsd az öntvényt - kínában gyártják. Erről ennyit.
Amúgy az audi motorblokkot - értsd az öntvényt - kínában gyártják. Erről ennyit.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-14 14:20:41 // 40880
oudi egy szép van belőle az A6 allroad de csak kívülről a belseje nekem okádék :P
mzo2013-09-14 14:16:31 // 40879
Fogyasztás:
Majdnem 600 km-er városban (Bp), tankolás szerint mérve 8,4 l kijelző szerint 8,3 l
Két hete volt egy sietős Miskolc oda vissza, csak autópálya, zömében 150-160-al tankolás szerint 7,1 kijelző szerint 7,2.
Azelőtt volt ugyanez a miskolci út de akkor tempomattal, óra szerint 140-re állítva 6,3 l
Egy majd másfél tonnás automata váltós autótól ezek sztem nagyon baráti értékek. Legalábbis nekem :)
Majdnem 600 km-er városban (Bp), tankolás szerint mérve 8,4 l kijelző szerint 8,3 l
Két hete volt egy sietős Miskolc oda vissza, csak autópálya, zömében 150-160-al tankolás szerint 7,1 kijelző szerint 7,2.
Azelőtt volt ugyanez a miskolci út de akkor tempomattal, óra szerint 140-re állítva 6,3 l
Egy majd másfél tonnás automata váltós autótól ezek sztem nagyon baráti értékek. Legalábbis nekem :)
Alfonis2013-09-14 14:14:31 // 40878
Azer a szarolesz sem olyan olcso. Amik olcson vannak fent olyanok is... :P Bmw á. Egyik sem tetszik. H h csak bmwk vannak szoban audik nincsenek ? :D
Nalunk anno meg az exeo kombi volt a b variacio :p
Nekem az meg mindig tetszik meg par audi de 59 a legjobb ez teny :D multkor beparkolt mellem ilyen ujfajta A6 osszehasonlitottam es orzltem az 59 nek :)nekem oldalrol tetszika legjobban :D
Nalunk anno meg az exeo kombi volt a b variacio :p
Nekem az meg mindig tetszik meg par audi de 59 a legjobb ez teny :D multkor beparkolt mellem ilyen ujfajta A6 osszehasonlitottam es orzltem az 59 nek :)nekem oldalrol tetszika legjobban :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-14 14:06:59 // 40877
ausztriában 145-150 többel nem merek :P
Alfonis2013-09-14 14:04:02 // 40876
He ha en linz fele autopalyan csak 125 el mennek es nem gyorsitanek ugy ahogy etc... akkor 6 alatt lenne. Mikor tesom vezet akk igy van. :p
Alfonis2013-09-14 14:00:22 // 40875
Kerekmeret shadinnak : 215/60 r16 :) ennel szinte semmit nem csal az ora. A teli 205/55 r16 A fogyasztasban kulonbseg sztem nincs. Viszont azzal joval stabilabb. De le is ert mindenhol. Hjajj melyik ujjad harapd meg :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-14 13:58:47 // 40874
a 2,4 evett ennyit, ha már ott lehet sietni ki is használtuk egyéb iránt a 8V 56-om evett 6 alatt a 16V 6 környékén az 59 mivel nehezebb meg van DPF ezért bő fél-egy lityivel több
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-14 13:58:47 // 40873
a 2,4 evett ennyit, ha már ott lehet sietni ki is használtuk egyéb iránt a 8V 56-om evett 6 alatt a 16V 6 környékén az 59 mivel nehezebb meg van DPF ezért bő fél-egy lityivel több
Alfonis2013-09-14 13:52:04 // 40871
Az ido penz :)
A kerdes az is, h milyen motor!?
1,9 es 8v .. mostanaban egyre tobb a fogy nalam is. :D 150 nel kozel 7 L. Elotte csak 130 al mentem mindig az 6 korul mozog.
A kerdes az is, h milyen motor!?
1,9 es 8v .. mostanaban egyre tobb a fogy nalam is. :D 150 nel kozel 7 L. Elotte csak 130 al mentem mindig az 6 korul mozog.
Liquid2013-09-14 13:50:05 // 40870
kolegákat szoktam havonta vinni Bécsbe, és elférünk pedig van két 190-es is köztük. A fejtér az amit kevesellnek.
Liquid2013-09-14 13:48:19 // 40869
az enyém 150-nél bő 9-et eszik :)
Svéd2013-09-14 13:46:13 // 40868
Nekem,a2.4-el 7.8 az átlag,pedid tolom rendesen.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-14 13:37:29 // 40867
9.6L/100km tartós 200 felett Kasel és Passau között :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-14 13:36:05 // 40866
a fanatizmus zsákutca minden téren az biztos
Dömpi (il dottore)2013-09-14 13:28:47 // 40865
nekem a tankolt vezetve van a blogomban, ott pont 1 lityóval kvesebb a nagyátlag, mint a trip A
Shadin2013-09-14 13:13:41 // 40864
Nekem (is) a pillanatnyi (Trip A és B is) pont annyi mint amit elvárnék, a tankolt viszont pont egy lityivel több. Most direkt másik brand sima nyálát tankoltam kíváncsiságból.
Dömpi (il dottore)2013-09-14 13:08:26 // 40862
Milyen magas vagy? Ha 180 cm felett, akkor mögéd nem nagyon ül be felnőtt. Gondoltam szólok.
Amúgy a 147-hez képest szűkebb az ülés, kicsit merevebb a futómű, és olyan "pragmatikusabb". Nem tudom máshogy megfogalmazni. Ha beülök a 147-be, ott kényelmesen autózom, a 159-ben pedig mintha "bevetésre mennék". Megvan benne minden, minden kézre esik, úgy ülsz benne, mintha oda lennél ragasztva, szóval jó, de nincs meg a 147 "keleti kényelme".
Amúgy a 147-hez képest szűkebb az ülés, kicsit merevebb a futómű, és olyan "pragmatikusabb". Nem tudom máshogy megfogalmazni. Ha beülök a 147-be, ott kényelmesen autózom, a 159-ben pedig mintha "bevetésre mennék". Megvan benne minden, minden kézre esik, úgy ülsz benne, mintha oda lennél ragasztva, szóval jó, de nincs meg a 147 "keleti kényelme".
Dömpi (il dottore)2013-09-14 13:03:34 // 40861
nekem a nagy átlagom 8,4 l (trip A), nullázva kb. 4000 km-el ezelőtt (le kellett vennem az akkusarut, mert szórakozott a zár.
Viszont a pillanatnyi 5-ben 90-100 km/h-nál 4,3-5,2 l/100km, 130-as tempónál, 6-ban 6,2-7,2 l/100km, városban 11,2 l/100km...de ugye az enyém 8V-s felhúzva és 255/35 ZR19-es kerekeken.
Viszont a pillanatnyi 5-ben 90-100 km/h-nál 4,3-5,2 l/100km, 130-as tempónál, 6-ban 6,2-7,2 l/100km, városban 11,2 l/100km...de ugye az enyém 8V-s felhúzva és 255/35 ZR19-es kerekeken.
Shadin2013-09-14 13:01:35 // 40860
Kérem szépen beírni ide a fogyasztásokat. Nem elméletit, a tankoltat. Lehetőleg valós (gps) sebességre szorozva, a különböző kerékméretekből fakadó különbségek miatt. Nálam pl. 16-os gyári kerék (215655R16) az csak ~94%-a a ténylegesnek, a 225/50R17 98%-a stb...
:-)
Unatkozom! Esik az eső és nincs mit szerelnem az autón. Ja és a MY11-es Clarion MP3-as fej sokkal jobban szól mint a Blaupunkt!
:-)
Unatkozom! Esik az eső és nincs mit szerelnem az autón. Ja és a MY11-es Clarion MP3-as fej sokkal jobban szól mint a Blaupunkt!
Shadin2013-09-14 12:54:24 // 40859
Végre! Nem (csak) velem van baj.
Shadin2013-09-14 12:53:37 // 40858
Én sem értem a 8L-t.
Jelentkezzen már valaki más is hasonló fogyasztással :-)
Jelentkezzen már valaki más is hasonló fogyasztással :-)
tdave0082013-09-14 12:22:44 // 40857
Most hívtam fel, már meg sincs neki...
mizooo2013-09-14 12:12:02 // 40856
A deréktámasz nekem is sok, teljesen be van tekerve és még tekernék rajta egy picit, hogy olyan kényelmes legyen mint a 156 :)
tdave0082013-09-14 12:10:02 // 40855
köszönöm a válaszokat.
azt nem egészen értem, hogy hogy tud fogyasztani autópályán 8L-elt. Nekem elég soknak tűnik. Gondolom lábfüggő.
Ezt ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtdm_16v-7181420
azt nem egészen értem, hogy hogy tud fogyasztani autópályán 8L-elt. Nekem elég soknak tűnik. Gondolom lábfüggő.
Ezt ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtdm_16v-7181420
Shadin2013-09-14 11:20:09 // 40854
Elnézést, a Hajdúszoboszló hosszú ú-val van :-( my fault
Shadin2013-09-14 11:18:56 // 40853
Azért azon sem kell csodálkozni, ha mondjuk ~8L körül fogyaszt, bár ez csak nálam fordul elő :-) Napi oda-vissza 60Km ingázás, fele pálya fele BP. mondjuk "nehéz" lábbal, 225/50R17 kerekeken. Enyém 100KW-os belga egy kicsit felhúzva. Full pálya BP-Debrecen (Hajduszoboszló)-BP 130-as átlag(!) szintén ~8. No fene :-)
Kényelmes hosszú távon, de valaki megmondhatná, hogy a deréktámasz mire jó? Nekem tök nullába is sok. Üléslap elég hosszú, állítható, jól támaszt. Tempomat állat.
Futómű alkatrészek drágábbak többit nem tudom. EGR kb. ugyanannyi :-)
Figyelni: indításnál-leállításnál kasztni remeg (erősebben) esetleg csattog elől valami az ~150e, járó motornál tökig kitekert kormánynál "sír" ~130e. vagy 13e. 2000rpm-nál rángat kis gázon ~2580FT vagy végtelen szopás. Vásárlásnál mindenképpen segít(ene) egy alapos vallatás. Utolsó szerviz, regen állapotok, olajcsere, befecsk. korrekciók, hibakódok stb...
Kényelmes hosszú távon, de valaki megmondhatná, hogy a deréktámasz mire jó? Nekem tök nullába is sok. Üléslap elég hosszú, állítható, jól támaszt. Tempomat állat.
Futómű alkatrészek drágábbak többit nem tudom. EGR kb. ugyanannyi :-)
Figyelni: indításnál-leállításnál kasztni remeg (erősebben) esetleg csattog elől valami az ~150e, járó motornál tökig kitekert kormánynál "sír" ~130e. vagy 13e. 2000rpm-nál rángat kis gázon ~2580FT vagy végtelen szopás. Vásárlásnál mindenképpen segít(ene) egy alapos vallatás. Utolsó szerviz, regen állapotok, olajcsere, befecsk. korrekciók, hibakódok stb...
Svéd2013-09-14 09:08:09 // 40852
Jó reggelt,elkezdett "sipolni" a kinyomócsapágyam,egyenlöre még csak hidegen csinálja,kb 2 percig.:/
mizooo2013-09-14 08:38:48 // 40851
Jah és Alfi156-hoz tennék még hozzá, meg kell nézni, hogy az extrák valóban megtalálhatók e az autóban! 80%-uknak fogalma sincs miket írkálnak fel a netre és csak magyarázkodnak utánna, hogy nem is ő töltötte fel stb. Mindent meg kell nézni, ki kell próbálni.
mizooo2013-09-14 08:36:41 // 40850
80% Főút és M0 100-120 Km/h 20%tötymörgés a feltúrt faluban, 450 Km-enként regen -> 6.8 L már egy ideje gyári méretű gumival klímával. 225/45 R17 Gumival ez 6.7 volt.
Persze ha a rövid utakat kiveszem belőle mondhatok 6.2-6.3-as értékeket is mert hosszú távokon elmegy ennyivel, de ha van benne város akkor felnyomja picit az átlagot.
A kuplungot figyelgesd induláskor gáz nélkül, hogyan indul az autó ráz. Indításkor/leállításkor ráz e. Kormányműnél látható e olajsár az ~130 000 Forintos alkualap lehet :). Én vinnék diagnosztikát és ki is olvasnám vétel előtt, de alapvetően látszik egy autón, ha jó állapotban van és akkor a Km annyira nem játszik. A futóművel más gond nem nagyon szokott lenni, csak a kormánymű. Esetleg a kerékcsapágyak szoktak elfogyni egy idő után, azok búghatnak.
Az árak hasonlóak a többi modellhez képest, elég borsos :(
Mennyire kényelmes hosszú távon? Ez az autó hosszú távra van kitalálva. Egyszerűen imádok beülni és elindulni valahova, és már a barátaim is szívesen autókáznak velem. Néha a volánt is átengedem egy jóbarátomnak és jön a mosoly mindig :). Csendben aránylag jó dinamikával kényelmesen falhatod a kanyarokat vele :)
üdv!
Persze ha a rövid utakat kiveszem belőle mondhatok 6.2-6.3-as értékeket is mert hosszú távokon elmegy ennyivel, de ha van benne város akkor felnyomja picit az átlagot.
A kuplungot figyelgesd induláskor gáz nélkül, hogyan indul az autó ráz. Indításkor/leállításkor ráz e. Kormányműnél látható e olajsár az ~130 000 Forintos alkualap lehet :). Én vinnék diagnosztikát és ki is olvasnám vétel előtt, de alapvetően látszik egy autón, ha jó állapotban van és akkor a Km annyira nem játszik. A futóművel más gond nem nagyon szokott lenni, csak a kormánymű. Esetleg a kerékcsapágyak szoktak elfogyni egy idő után, azok búghatnak.
Az árak hasonlóak a többi modellhez képest, elég borsos :(
Mennyire kényelmes hosszú távon? Ez az autó hosszú távra van kitalálva. Egyszerűen imádok beülni és elindulni valahova, és már a barátaim is szívesen autókáznak velem. Néha a volánt is átengedem egy jóbarátomnak és jön a mosoly mindig :). Csendben aránylag jó dinamikával kényelmesen falhatod a kanyarokat vele :)
üdv!