Kalandos út. Többször gondoltam rád.
A tömegközlekedés jó ötlet volt.
Mennyi gázolaj maradt a verdában?
	droberto2013-03-16 21:52:31 // 32680
	
Pityukoma2013-03-16 21:46:34 // 32679
	Nem semmi történet. Örülök hogy épségben hazaértél.
	
Dömpi (il dottore)2013-03-16 21:41:31 // 32678
	asszem a választ megkaptad :)
	
Dömpi (il dottore)2013-03-16 21:40:06 // 32677
	Nos, ennek a negyede is elég lett volna az M1-en márc. 14-én. Csak oda, és vissza kellett volna menniük folyamatosan. Akkor nem rekedt volna közel 40 000 ember velem együtt a sztrádán.
Szemét genyó autópályakonzorcium! Csak beszedik a lét, de b@sznak az egészre!
	
Szemét genyó autópályakonzorcium! Csak beszedik a lét, de b@sznak az egészre!
Ruszi2013-03-16 21:30:49 // 32676
	Elolvastam,szomorú történet!!!
	
Dömpi (il dottore)2013-03-16 21:23:18 // 32675
	Sziasztok!
Ma délután szabadultam ki az M1-ről, 12 órás kényszrű fogság és több mint 30 ébren töltött óra elteltével.
A történetet elolvashatjátok a blogomban.
	
Ma délután szabadultam ki az M1-ről, 12 órás kényszrű fogság és több mint 30 ébren töltött óra elteltével.
A történetet elolvashatjátok a blogomban.
Zsolt1552013-03-16 18:43:09 // 32674
	
	
Zsolt1552013-03-16 18:31:56 // 32673
	OFF
Itt van mennyiségi és minőségi gond is. Ilyen esetekben a mennyiség is döntő szempont. Fel kell készülni az extrém időjárási körülményekre is, nem csak arra amikor elég egy autó is.
A 2000-s években kitalálták, hogy a Mentőszolgálatnak nem kell beteget szállítania, azt privatizálni kell. Azért volt annyi mentő, mert annyi kellett arra a lakosszámra ami akkor volt. Amelyik esetkocsi nem végzett mentést (napi munkát), az szállított beteget. De volt egy tartalék amihez szükség esetén nyúlni lehetett.
Aztán 2006. augusztus 20-án volt 3 vagy 4 mentő a fővárosban, mert a többit privatizálták.
Az ötven éves Zil-157-s is sokat segített. Te fényképezted le. :-)))
OFF
	
Itt van mennyiségi és minőségi gond is. Ilyen esetekben a mennyiség is döntő szempont. Fel kell készülni az extrém időjárási körülményekre is, nem csak arra amikor elég egy autó is.
A 2000-s években kitalálták, hogy a Mentőszolgálatnak nem kell beteget szállítania, azt privatizálni kell. Azért volt annyi mentő, mert annyi kellett arra a lakosszámra ami akkor volt. Amelyik esetkocsi nem végzett mentést (napi munkát), az szállított beteget. De volt egy tartalék amihez szükség esetén nyúlni lehetett.
Aztán 2006. augusztus 20-án volt 3 vagy 4 mentő a fővárosban, mert a többit privatizálták.
Az ötven éves Zil-157-s is sokat segített. Te fényképezted le. :-)))
OFF
David | Centocinquantanove2013-03-16 17:57:02 // 32672
	Jajaja a saját kapacitásukigényük mellett, ekkora "feleslegjük" legyen munkagépekből... naná hogy jó sok pénzért ideadtak párat, őnáluk meg mondjuk az utak 95% lesz letakarítva a géphiány miatt, de ennyi pénzért kibírják az a 3 napot amig magától elolvad...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-16 13:12:37 // 32671
	nem vagyunk elmaradva, a városban magánvállalkozók kapnak napi kesst, hogy készenlétben álljanak...innen meg már ismerős a sztori
	
Alfonis2013-03-16 13:04:47 // 32670
	na örülök, hogy lassan mindenki hazaér és túléltük a havat :) Most merre milyen a szitu? 
Holnap indulnom kell vissza AT ba.
Még jó h nem cseréltettem le a téli gumikat :D Csütörtökön azért bizonyított megint a Hankook. Tényleg non jól tapad. Pedig csak sima jég volt az úton kis hó réteggel.
	
Holnap indulnom kell vissza AT ba.
Még jó h nem cseréltettem le a téli gumikat :D Csütörtökön azért bizonyított megint a Hankook. Tényleg non jól tapad. Pedig csak sima jég volt az úton kis hó réteggel.
droberto2013-03-16 12:40:11 // 32669
	Nyilván valóan el vagyunk maradva a gépparkot illetően.
Viszont a kialakult helyzet egy extrém több tíz évente előforduló eset.
Valamennyivel több tolóra és maróra lenne szükség. SZVSZ alapvetően az ilyen helyzetekben inkább a lehívható gépek számát kéne növelni.
	
Viszont a kialakult helyzet egy extrém több tíz évente előforduló eset.
Valamennyivel több tolóra és maróra lenne szükség. SZVSZ alapvetően az ilyen helyzetekben inkább a lehívható gépek számát kéne növelni.
Zsolt1552013-03-16 11:14:04 // 32668
	Azért elgondolkodtató, hogy a saját feladatuk ellátása mellett ekkora szabad kapacitásuk van. :-)
	
Shadin2013-03-16 11:09:01 // 32667
	Pityukoma jóvoltából (köszi!) van egy Paragi PAR209-es kipufogó végem. Ha valaki érez késztetést hozzá, odaadom húsvétra...
	
Frank_Skythe2013-03-16 11:08:52 // 32666
	Sajnos hajnali 1-ig én is a hó fogságában rekedtem... Szerencsére nem a GT-vel. Közben kifogyott a benzin az OFF-ból így a viharos szélben el kellett hagynunk az autót. Szerencsére meleg helyre tudtunk menni, viszont így is csak 24 óra elteltével kerültem haza. Napközben pedig az OFF meg a céges autó kiszbadításaban segítkeztem.
	
droberto2013-03-16 10:01:21 // 32665
	Áhhh, ti a tetősínről diskuráltok... :)
Én inkább festeném. ;) Kivitelezhetőbb mint a fóliázás.
	
Én inkább festeném. ;) Kivitelezhetőbb mint a fóliázás.
droberto2013-03-16 09:59:19 // 32664
	Igazad lehet. :)
	
droberto2013-03-16 09:56:36 // 32663
	Ezt fejtsd ki, mert nem értem mire gondolsz.
A kereszttartó van alumíniumból az összekötő az acél, a burkolata pedig műanyag.
	
A kereszttartó van alumíniumból az összekötő az acél, a burkolata pedig műanyag.
St.Tomi2013-03-16 09:34:24 // 32662
	Az enyém is nagyon gatya állapotban van.
Én arra gondoltam,hogy lefóliáztatom a kocsi színére.
De most a legfontosabb project a nyárigumi vásárlás lesz!
	
Én arra gondoltam,hogy lefóliáztatom a kocsi színére.
De most a legfontosabb project a nyárigumi vásárlás lesz!
Zsolt1552013-03-16 09:09:18 // 32661
	-???
Szerintem ezek segíteni jönnek és nem ilyen oszlopban szórják a sót. :-)))
	
Szerintem ezek segíteni jönnek és nem ilyen oszlopban szórják a sót. :-)))
Norby2013-03-16 08:35:57 // 32660
	Elég ramatyul néz ki a gyári tetőcsomagtartó. Javította már valaki? Alumíniumból van és festve?
	
HátvédRomeo2013-03-15 22:23:13 // 32659
	Közben leszedtem. üzentem Nekik hogy kit keressenek,  de nem jött visszajelzés tutti lemerült a telefonjuk.
	
Pityukoma2013-03-15 22:05:59 // 32658
	
	
Pityukoma2013-03-15 21:52:39 // 32657
	Igen :-) láttam a múltkor rakott róla fel képet.
	
droberto2013-03-15 21:48:31 // 32656
	Ez a kép adja meg a választ arra is, hogy a nyugati, pályás vasak miért oxidálódnak társaiknál sokkal rohamosabban.
	
Pityukoma2013-03-15 21:47:20 // 32655
	Az a vízszintes rész a nyereg helyén az egy tömör vastömb. Azt hittük elég lesz nehezéknek -tévedtünk. Még rá kellett tenni mögé azt a nagy "kockát". Az egy raklap méretű  betonnal tele öntött faláda. Enélkül használhatatlan volt. A hólánc viszont így is kell rá. A hátuljára vettünk egy használt műtrágyaszórót. Azt hittük hogy sózásra is jó lesz -ismét tévedtünk. A belső csúszda esését átalakítva viszont már használható lett az is.
	
droberto2013-03-15 21:45:47 // 32654
	
	
HátvédRomeo2013-03-15 21:42:22 // 32653
	BOCS AZ OFF-ÉRT!  EGY ALFÁS CARTÁRS NAGY BAJBAN. ÚTON REKEDT 5 HÓNAPOST BABÁJÁVAL! AZÉRT IDE ÍROK MERT EZT A LEGFRISSEBB TOPIC.
Komáromi alfások?
Van valakinek ismeröse Komáromban??????
Sürgősen kellene segítség, nincs fűtésünk, se melegvizünk, 5 hónapos a babánk, nem tudunk hová menni, az egyetlen lehetőségünk meghiúsult! Egy vizsla kutyust is vinnünk kell, nem maradhat kint a hidegben, megfagyna! SEGÍTSETEK KÉRLEK! Telefon: 70/3153-111
	
Komáromi alfások?
Van valakinek ismeröse Komáromban??????
Sürgősen kellene segítség, nincs fűtésünk, se melegvizünk, 5 hónapos a babánk, nem tudunk hová menni, az egyetlen lehetőségünk meghiúsult! Egy vizsla kutyust is vinnünk kell, nem maradhat kint a hidegben, megfagyna! SEGÍTSETEK KÉRLEK! Telefon: 70/3153-111
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-15 21:40:22 // 32652
	naná hát segítenek vazzeg :P
	
droberto2013-03-15 21:39:21 // 32651
	Te is megkaptad a Pintér Sanyi SMS-ét? :)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-15 21:20:27 // 32650
	mi lenne, ha kifogy az üzemanyag beülhet egy A8-ba akár :)))
	
droberto2013-03-15 20:44:35 // 32649
	Ma én is gondoltam rá!
Sajnos egy munkatársam is Oroszlányban ragadt. Egész héten fent volt és most jött volna haza a családjához. :(
Legalább nem az utakon vesztegel...
	
Sajnos egy munkatársam is Oroszlányban ragadt. Egész héten fent volt és most jött volna haza a családjához. :(
Legalább nem az utakon vesztegel...
droberto2013-03-15 20:42:18 // 32648
	Egyébként baró a verda, legalább annyira mint az Alfa159 cartársunké. :)
	
droberto2013-03-15 20:41:06 // 32647
	Unokatesóm a közútnál dolgozik. :)
Már ezer éve könyörögtem neki, hogy egyszer szóljon amikor komoly a helyzet. Hát most volt mindenben részünk. :)
Csak az volt a bajom, hogy a hómaró előttünk ment nem sokkal és az útvonal végére előztük meg. :( ...de így is kellet gépészkedni rendesen (3/4-ig volt a puttony).
	
Már ezer éve könyörögtem neki, hogy egyszer szóljon amikor komoly a helyzet. Hát most volt mindenben részünk. :)
Csak az volt a bajom, hogy a hómaró előttünk ment nem sokkal és az útvonal végére előztük meg. :( ...de így is kellet gépészkedni rendesen (3/4-ig volt a puttony).
Zsolt1552013-03-15 20:31:17 // 32646
	Kiváncsi vagyok, hogy Dömpinek mi lesz a véleménye a hóhelyzetről, ha egyszer hazaér. :-)))
	
imi1562013-03-15 20:12:47 // 32644
	Érdekes "öszvér":-)!
	
GTPeti2013-03-15 19:50:44 // 32643
	"Egy borult totálos, forgalomból végleg kivont tatrtálykocsiból csinálták a lakatosaink kizárólag belső használatra"
Ez mindenképpen tiszteletreméltó dolog!! (A főnökség részéről is.)
	
Ez mindenképpen tiszteletreméltó dolog!! (A főnökség részéről is.)
Pityukoma2013-03-15 19:40:10 // 32642
	OFF:
Jó kis kalandod volt. Hogy kerültél a hókotróra?
Én ezzel szoktam csapatni néha:


Amolyan "házi" gyártmány. Egy borult totálos, forgalomból végleg kivont tatrtálykocsiból csinálták a lakatosaink kizárólag belső használatra. Azért néha kimegyünk és a cégünk utcáját eltúrjuk. Messzebb nem lehet, mert közúton nem közlekedhet.
ON.
	
Jó kis kalandod volt. Hogy kerültél a hókotróra?
Én ezzel szoktam csapatni néha:


Amolyan "házi" gyártmány. Egy borult totálos, forgalomból végleg kivont tatrtálykocsiból csinálták a lakatosaink kizárólag belső használatra. Azért néha kimegyünk és a cégünk utcáját eltúrjuk. Messzebb nem lehet, mert közúton nem közlekedhet.
ON.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-15 18:38:12 // 32641
	inkább nem kommentálom...kívánom egyszer akadj el én is írok okosakat majd :P
	
droberto2013-03-15 18:37:32 // 32640
	Valószínűleg a főutakat sózták...
Az autó amit mutattam tegnap kora délután óta, amióta leesett a hó folyamatosan mozgásban van.
Persze lehetne hatékonyabb a tisztítás, de ilyenkor mindenki egyből okos lesz.
	
Az autó amit mutattam tegnap kora délután óta, amióta leesett a hó folyamatosan mozgásban van.
Persze lehetne hatékonyabb a tisztítás, de ilyenkor mindenki egyből okos lesz.
droberto2013-03-15 18:31:01 // 32639
	Részvét, mielőbbi jobbulást!
(Az okokat, majd publikáld légyszíves.)
	
(Az okokat, majd publikáld légyszíves.)
droberto2013-03-15 18:28:28 // 32638
	Főleg az 50! éves hómaró! :)
	
Norby2013-03-15 18:27:34 // 32637
	Lehetne sokkal rosszabb is!
Csak pozitívan :)
	
Csak pozitívan :)
droberto2013-03-15 18:27:29 // 32636
	A sónak nincs semmi értelme, ha száraz az útburkolat. Mire leesett volna a hó, a szél elfújta volna a sót.
"kis sem kellett volna menni az utakra nekik, holnap után 14 fok lesz...az ingyé van" - Utazásom alatt ez is felmerült volna mint lehetőség. (Na akkor szabadalt volna el a pokol....)
Egyébként meg tök mindegy, annyi idióta van az utakon, hogy így is hamar összejön egy nagyobb torlódás. A száraz részen mennek 90-el, aztán rámennek a hóátfúvásos részre ami megdobja őket, elszállnak, aztán még ők duzzognak.
A másik, meg, hogy a média világosan elmondta, hogy csak az keljen útra, akinek tényleg fontos. Egy srác, aki berakta a Bravo-ját az árokba, azt felelte arra a kérdésre, hogy miért kelt útra: Csak meg akartam nézni a barátaimat. No Comment!
(Holnap én is Pestre akartam menni.)
	
"kis sem kellett volna menni az utakra nekik, holnap után 14 fok lesz...az ingyé van" - Utazásom alatt ez is felmerült volna mint lehetőség. (Na akkor szabadalt volna el a pokol....)
Egyébként meg tök mindegy, annyi idióta van az utakon, hogy így is hamar összejön egy nagyobb torlódás. A száraz részen mennek 90-el, aztán rámennek a hóátfúvásos részre ami megdobja őket, elszállnak, aztán még ők duzzognak.
A másik, meg, hogy a média világosan elmondta, hogy csak az keljen útra, akinek tényleg fontos. Egy srác, aki berakta a Bravo-ját az árokba, azt felelte arra a kérdésre, hogy miért kelt útra: Csak meg akartam nézni a barátaimat. No Comment!
(Holnap én is Pestre akartam menni.)
Norby2013-03-15 18:26:59 // 32635
	Nem, vagíis nem látszott semmi rajta.
	
'''''2013-03-15 18:24:28 // 32634
	Nincs nagy szerencséd!
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-15 18:22:59 // 32633
	hogyan tud eltörni egyetlen szelep? átugrott a vezérlés?
	
Norby2013-03-15 18:21:30 // 32632
	Meglett a hiba okozója. A 2. hengerben eltört az egyik szelep és beesett az égéstérbe, és emiatt állt meg a motor. Még nem kaptam meg a cserélendők listáját, de dugattyút azt bitosra mondták.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-15 18:16:39 // 32631
	pontosítok akkor sem sóztak...semmit sem csináltak konkrétan
	

