redbull902014-01-26 14:24:29 // 143603
Megtaláltam a hiba okát ereszt a nagynyomású és persze miért is ne alúl ahova aztán hozzá se lehet férni h megnézze az ember.. ezt meg leszereelni akkorka kis fos helyen.... csodás....
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-26 13:10:42 // 143602
Akkor ők :) 5-6 öt teker nekem is, de Alapjáratom mintha ingadozna
Alfa GT-Csaba2014-01-26 12:25:15 // 143601
Én anno 4 évesen vettem a 156 1,6Ts-t 3 évig volt nálam egyszer kapott egy vezérlést ,olaj cserét 12 ezrenként de azon kivül semmit sem költöttem rá ,pedig 54 ezret mentem vele ,és az olajból is 12ezer km-alatt 8 deci fogyott ,egyedül a fogyasztása nem tetszett !
Arslan2014-01-26 11:18:34 // 143600
Ezek szerint nagyon jól jártam a kis TS-emmel. Amore-s cartárstól vettem, és mondhatom, az elmúlt négy hónap alatt ugyan az a gondtalan autózás volt, mint előtte a kis agyonverhetetlen Suzukival, csak természetesen magasabb színvonalon :) 2.0 TS-t akartam, de 1.8 lett ahogy több hozzászólásban olvastam, lehet jobban is jártam. Hidegben is pöccre indul, nem eszi az olajat sem, kaptam hozzá Selenia-t is, de még nem kellett utántöltenem. Többen istenítik itt a környezetemben az 1.9 jtd-t, hogy mennyivel nagyobbat megy, stb. Elvittek egy körre egy 8v 1.9 jtd 147-el, hát nem csapott hátba. Viszont meglepően sima volt a hangja dízelhez képest, egész forgós is volt, a fogyasztással nem lehet vitatkozni. De valahogy csak nem tudom magam rászánni a dízelre, bár ha ilyen megbízható jó kis kocsi marad a mostani jó 6-8 évig le nem cserélem :)
redbull902014-01-26 10:58:28 // 143599
Most volt cserélve gázolaj szűrő, ausztriában meg szlovákiában szoktam tankolni... itthon nagyon ritkán már.. és 1hónapja csinálja csak ezt melegben is első indítás csak gáz nyomkodással indult..... páran mondták nézessem meg a porlasztókat,első hidegen nehezen indul melegen jó... beszéltem apummal is neki volt még ilyen jelenség merci viton... azon porlasztó felújítás volt 300e km után... aztán húszezerrel vettük.. szinte új motor volt.
Azóta semmi baja meg már 450e km van benne..
Enyémbe most van 260 lassan..
Azóta semmi baja meg már 450e km van benne..
Enyémbe most van 260 lassan..
Alfa GT-Csaba2014-01-26 10:39:53 // 143598
Ha ez megnyugtat,elárulom neked hogy az adagolós szívó diesel 29 éves lanciámon kb kettőt fordul a főtengely és már indul is ,a gt-n meg 6-ot!Akkor nekem is szar a porlasztóm :-)???
Hardy2014-01-26 10:39:24 // 143597
Mikor cseréltél gázolajszűrőt, normális helyen tankolsz. Nekünk a teherautóink csinálták nagy hidegbe mert kicsapódott a szűrőbe a parafin.
redbull902014-01-26 10:00:06 // 143596
Amióta nálam van 1hónapja kezdte ezt el ma meg ugye elég hideg volt éjjel is... azt már észre vettem h füstel indul de izzótóra tippeltem aztán lecseréltem de nem maradt abba a jelenség aztán már egyre roszabb mindig csak úgy indul hogy nyomkodtam a gázpedált ez idő alatt de ma már az se vált be... ez az egy hónap egy rémálom.. melegen meg már semmi kínja... meg erő is van benne... ezt a sokat teker ezt már én is észre vettem de ezt már mástól is hallottam.. mikor megvettem új önindító meg új akksit is kapott...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-26 09:45:50 // 143595
Nekem ennyire nem komoly a helyzet. Nem körmök füstöl inditáskor sem, csak szerintem sokat teker mire elindul. Bár nem tudom jtd nèl mi a sok, haver 1.9 szívó berlingója könnyebben bőrödben. Alapjárston meg "buta" hangja van ezért tippelek az injektorokra.
Piritu - 1.000.0002014-01-26 09:09:05 // 143594
erre találták ki a Loudlink-et itt a Cartárrsak. Az tuti jó lesz az Alfához.
Bgabor2014-01-26 09:04:20 // 143593
redbull902014-01-26 08:44:50 // 143592
Ma reggel -9fok 5.ik indítás után feladtam meg már az akksim is merült pont a határon volt már épp beröffent volna jelenség: tütüröf tütüröf tütüröf de nem adta magát egyszerűen nem tudom mire gondoljak... (az izzítók most lettek cserélve.. ) reggel hatalmas füstel szokott indulni.... ilyen még nem is volt h nem indult el, most sírva fakadok....
Piritu - 1.000.0002014-01-26 08:30:54 // 143591
Azt linkeltem be :-P
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-26 05:52:52 // 143590
Rajta vagyunk az ügyön. Akkor mi ha nem csúcs?
mreni2014-01-26 00:49:06 // 143589
nekem csak az a furcsa hogy rajtad kívül más szinte egyáltalán nem panaszkodik a jtdre,nem lehet hogy egyszer egy hozzaertovel at kellene nezetned es rendberakatni?
a hidegen nehezen indulás sok mindentől lehet,de szinte biztos nem csúcs para..
a hidegen nehezen indulás sok mindentől lehet,de szinte biztos nem csúcs para..
Dévid2014-01-25 23:31:33 // 143588
Én is a fogyasztás miatt váltottam. No meg mert anno sikerült egy olyan TS-t vennem (és jó érzékkel rontanom rajta), amiből nekem már sokba kerülne rendes autót építeni, abból a pénzből inkább vettem egy (eddig úgy néz ki) jobb alapot. :D
Hardy2014-01-25 23:09:56 // 143587
Nekem volt TS is és raktam bele km t rendesen. De a mostani kb. fele annyit eszik. Ha csak 4 liter a különbség fogyasztasban az 10000 km n 160000 ft. Szerényen számolva. Ez azért elgondolkodtató.
Zoli852014-01-25 22:22:53 // 143586
múltkor volt itt egy hír, hogy újra megnyitják!
Piritu - 1.000.0002014-01-25 22:21:54 // 143585
Mint említettem zárva van :-(
Zoli852014-01-25 22:20:38 // 143584
nekem 1200 km arese nyíregyházától! :-)
Zoli852014-01-25 22:18:07 // 143583
Akkor jó lenne valamit szervezni oda. Engem főleg a múzeum érdekelne. Bár azt hallottam, hogy már sok legendás darabot elpasszoltak.
Piritu - 1.000.0002014-01-25 22:14:48 // 143582
kicsit = kinyit
Piritu - 1.000.0002014-01-25 22:05:35 // 143581
Zoli852014-01-25 21:43:19 // 143580
Ebbe az Arese-i gyárba nem lehetne szervezni egy ilyen konvojos nagy Alfás kirándulást?????? Én borzasztó kíváncsi lennék a gyárra.
Elindulni több alfával és oda menni, persze leegyeztetve mindent.
Elindulni több alfával és oda menni, persze leegyeztetve mindent.
GTPeti2014-01-25 21:42:09 // 143579
Lehet, ezen a kapun jött ki anno. Igaz, tréleren. :)
Piritu - 1.000.0002014-01-25 21:35:15 // 143578
Liquid2014-01-25 21:32:09 // 143577
hát te tudod, de mi az egyszerűbb, évente veszel bontottat és szopikálsz, meg füstölsz, vagy egyszer megcsináltatod és újabb min,. 150e km-re jó?
Zoli852014-01-25 21:31:48 // 143576
Mondjuk nekem a cél majd valamikor egy 3.0 V6 gtv. Remélem megadatik egyszer.
Habár most láttam, hogy az egyik alfaamore tag eladja a 83 vagy 82-es gtv 2.5 v6-ját, ha nem kéne most a pénz másra, megvenném!
Habár most láttam, hogy az egyik alfaamore tag eladja a 83 vagy 82-es gtv 2.5 v6-ját, ha nem kéne most a pénz másra, megvenném!
GTPeti2014-01-25 21:27:14 // 143575
Ahogy ismerlek be fogod te ezt még pótolni. Kicsit kikormolod a Pókot. :)
Piritu - 1.000.0002014-01-25 21:26:26 // 143574
Anno, amikor arra jártunk még ezt nem tudtam. Ott mentem el a gyár mellett, és nem tudtam, hogy ott készült a vas. Így sajna képem sincs róla. :-(
Egy ilyen képpel még tartozom magamnak...
Egy ilyen képpel még tartozom magamnak...
Piritu - 1.000.0002014-01-25 21:22:26 // 143573
Úgy tudom, hogy a 97-es Spiderem még utolsó típusként Arese-ben készült. A faceliftes 98-tól már Pomigliano d'Arco-ban. És azóta minden.
GTPeti2014-01-25 21:15:50 // 143572
Mint az összes többit tudtommal. De lehet, hogy tévedek.
GTPeti2014-01-25 21:15:04 // 143571
Nincs olyan, hogy utángyártott. Valeo van és passz. A gyári is az. (Max. jobban szelektált.)
Zoli852014-01-25 21:11:28 // 143570
Kössz a választ, igazából én nem tudom, hogy merre is született a 156-om. Mondjuk az ismerősöm szerint tuti nem Areseben, mondjuk nekem mindegy is mert így is szeretem nagyon, még eladni se tudtuk és ebben nagy szerepe volt az asszonynak :-) Igazából Ő mondta, hogy ne adjuk már el :-)
Zoli852014-01-25 21:09:45 // 143569
Ismerősöm 155 2.5 v6-al ami természetesen igazi vadállat Olaszországból jött haza úgy hogy leengedte olaszba az ablakot és szépen lent maradt úgy ment haza. JA és persze patika állapotú verda. Úgy, hogy nem tudott rá haragudni, egy két felhőszakadásba belefutottak.
Bocsi a 155-ért de nem bírtam kihagyni, az ismerősömnek még mindig megvan a kocsi nem tud rá haragudni.
nekem 156-tal volt olyan amit mondasz, amikor elmentem a villamossági mesterhez tt természetesen jó volt. :-)
Bocsi a 155-ért de nem bírtam kihagyni, az ismerősömnek még mindig megvan a kocsi nem tud rá haragudni.
nekem 156-tal volt olyan amit mondasz, amikor elmentem a villamossági mesterhez tt természetesen jó volt. :-)
Piritu - 1.000.0002014-01-25 21:09:07 // 143568
Az enyémet - tudtommal - Pomigliano d'Arco-ban gyártották Nápoly mellett.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-25 21:06:13 // 143567
Igen olvastam hogy az után gyártott vagy "gyári" nem bír annyit (bár ez a lengőkarokra is igaz) ezért is vettem gyári bontott kuplungot 70ekm az nem olyan sok talán bírni fogja egy darabig
Alfa GT-Csaba2014-01-25 21:05:13 // 143566
Lehet jobban jár az ember ha a kettőstömegűt inkább fel újíttatja ,mint hogy vegyen egy utángyártott ,esetleg szart
Bgabor2014-01-25 21:03:47 // 143565
Valakinek van esetleg a biztosítéktábla kiosztásáról leírása, A problémám hogy az első ablakemelő kapcsolókhoz nem jön áram a hátsók tökéletesen működnek .
Zoli852014-01-25 21:02:36 // 143564
Az alfa 156-okat mindegyiket Arese-ben gyártották, amíg a gyárat be nem zárták, vagy hogy is van ez?
Egyik ismerősöm szerint nem Arese-ben gyártották a 2003-as kocsimat.
Válaszotokat előre is köszi!
Egyik ismerősöm szerint nem Arese-ben gyártották a 2003-as kocsimat.
Válaszotokat előre is köszi!
GTPeti2014-01-25 21:00:44 // 143563
Kicsit jobban visszarúg kuplungoláskor mint a gyári. De nem emiatt írtam. Hanem a többi új lendkerekes cartárs tapasztalata miatt. (Ld. Dízeltopic.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-25 20:57:23 // 143562
Amit bele rakattál azzal mi a baj?
GTPeti2014-01-25 20:55:52 // 143561
Igen, 99%, hogy annak semmi baja nem volt.
GTPeti2014-01-25 20:55:18 // 143560
A JTS és a TS sajnos egykutya. Azt leszámítva, hogy a JTS-nél valamivel érzékenyebbek az injektorok (a common-rail rendszer miatt, mert a közvetlen bef. ezt jelenti).
A kifinomult járás és a jó hang természetesen a (J)TS előnye. Megbízhatóságban ettől még _jobb_ egy JTD.
A kifinomult járás és a jó hang természetesen a (J)TS előnye. Megbízhatóságban ettől még _jobb_ egy JTD.
Alfa GT-Csaba2014-01-25 20:53:36 // 143559
szerintem meg a benzinesbe se izzadsz bele 2km-után!Ha pörgeted biztos hamarabb melegszik mint a diesel,de melyik kocsinak tesz jót ha hidegen pörgetik?Ha gy gondolkodunk akkor inkább dieselnél maradok a fogyasztás miatt!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-25 20:52:35 // 143558
Mert a 2tömegű még jó volt? Az enyém már nagyon zörög meg nem csúszik a kuplung csak már hangos, vettem bele egy 70ekm et futott szettet ha ki bírja akkor tavasszal csere ha nem akkor előbb. Az injektorok meg x akta nem kormol az autó csak szarul indul.
Bgabor2014-01-25 20:49:03 // 143557
Megoldás JTS. Nekem a Dieselben két dolog ami zavaró, az egyik a rezonancia, a másik meg hogy elég lassan fűt és sokat megyek rövid távon.
B.László2014-01-25 20:42:47 // 143556
Én am nem tudom miről beszéltek a JTD vel sokkal kevesebb gond van és jobban bírja mint a benzines 1.6 ot szét kell forgatni h meginduljon ... 1.8 az a legkorrektebb választás fogyasztás és teljesítmény téren.. a 2.0 többsége meg halálán van a hajtókarcsapágy miatt ..
Ezen kívül ott van a vez módosító ami beadja a kulcsot 1 idő után ..
Sztem 2 negatívum van a benzinben a hajtókarcsapágy és a vez. módosító a Ts nél
A JTD nél az 1.9 et nem ismerem de nem szalad valami nagyot a 105 115 lovas a 150 es már lehet ezen kívül agyon lehet húzni 1 chippel ezen kívül ami hallottam gondot az a holdpont jeladó szokott rendszeresen meghalni ami 1500 ft .. keveset eszik és a világból kimegy ..
A 2.4 nél a 136 lovasnál ami komfort hiba lehet az mikor a balansztengely csörög de erre is megvan a gond ki kell venni és csók többet nem csörizz . ezen kívül megy mint a bolond és gyönyör a hang nekem amióta megvan semmi gond nincs vele minap -7 ben is simán indúlt kicsit furcsa hangja volt hidegen de ez vele együtt van feszítő szokott még szarakodni de az se nagy gond bár 30 e ft de nem rendszeresen adja be a kulcsot de kevés fogyasztás és 1 kis okosítással 2,5 v6- al vetekedik ..
Sztem jó választás a JTD az enyém eléggé el volt hanyagolva ki tudja milyen olaj volt benne mos Seléni van benne és semmi baja .. a turbóra oda kell figyelni és annyi
Ezen kívül ott van a vez módosító ami beadja a kulcsot 1 idő után ..
Sztem 2 negatívum van a benzinben a hajtókarcsapágy és a vez. módosító a Ts nél
A JTD nél az 1.9 et nem ismerem de nem szalad valami nagyot a 105 115 lovas a 150 es már lehet ezen kívül agyon lehet húzni 1 chippel ezen kívül ami hallottam gondot az a holdpont jeladó szokott rendszeresen meghalni ami 1500 ft .. keveset eszik és a világból kimegy ..
A 2.4 nél a 136 lovasnál ami komfort hiba lehet az mikor a balansztengely csörög de erre is megvan a gond ki kell venni és csók többet nem csörizz . ezen kívül megy mint a bolond és gyönyör a hang nekem amióta megvan semmi gond nincs vele minap -7 ben is simán indúlt kicsit furcsa hangja volt hidegen de ez vele együtt van feszítő szokott még szarakodni de az se nagy gond bár 30 e ft de nem rendszeresen adja be a kulcsot de kevés fogyasztás és 1 kis okosítással 2,5 v6- al vetekedik ..
Sztem jó választás a JTD az enyém eléggé el volt hanyagolva ki tudja milyen olaj volt benne mos Seléni van benne és semmi baja .. a turbóra oda kell figyelni és annyi
GTPeti2014-01-25 20:38:51 // 143555
Mindenből ki lehet fogni sajnos. Többen vagyunk itt akiknek 6-7-8 éve van meg az autója és nem véletlenül nem cseréltük le eddig.
Arra, hogy 200e körül nálam is elszállt a kuplung egy rossz szót nem szóltam. (A szervízdíjat leszámítva, ami horror lett No-ban.) Ez minden autónál így van. Viszont a gyári kettőstömegűt bárcsak bent hagytam volna...
Arra, hogy 200e körül nálam is elszállt a kuplung egy rossz szót nem szóltam. (A szervízdíjat leszámítva, ami horror lett No-ban.) Ez minden autónál így van. Viszont a gyári kettőstömegűt bárcsak bent hagytam volna...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-25 20:35:57 // 143554
Biztos igazad van meg a többi elégedett tulajnak is, csak sajnos engem ez nem vigasztal biztos csak az enyém egy csörgő kígyó hulladék :( Na mindegy saját hibájából tanul az ember :)