Fórum >> Típusok >> 155

afri2013-01-06 19:57:22 // 129515
de biztos van itt olyan kedves tag, aki kivesézi neked a réz- és alu hűtő előnyeit, ill. hátrányait!
GEORGE2013-01-06 19:52:38 // 129514
Nem tervezem feladni. Fényezésre, lakatos munkára elméletileg meg van a pálya...... a jvő héten egyeztetünk a lakatossal aki kijön hozzám megnézni a donort. Átbeszéljük a dolgokat és úgy egyáltalán véleményt fog mondani, hogy vállalja-e vagy sem. ( kaszni állapot függő ) Viszont apránként nem fogok neki állni. Folyamatában akarok haladni. Az idén várok egy kisebb pénzmagot és akkor indul is a átépítés.
afri2013-01-06 19:50:46 // 129513
az alu sokkal sérülékenyebb egyébként, kicsit megnyomod, vagy megütöd, annak ott is marad a helye!
réz esetében sztem ez a rész jobb!
afri2013-01-06 19:47:26 // 129512
nem tudom, lenne-e különbség a réz és az alu között! :-(
ha esetleg feladnád a reményt, és elkap az idegbaj, nekiállsz apró darabkákra szedni az autót és szarni fogsz az egészre, akkor amikor leadod a M.É.H.-be az alkatrészeket, a rézre ugye többet fizetnek kilónként, azzal akkor jól jársz! :-DDD DE NE ÍGY LEGYEN!!
ISTEN MENTS!! ;-)
komolyra fordítva a szót, az egyik lada-tuningos ismerős esküszik az alu hűtőkre ...
nekem is az van a ladában
így az alfában is!
GEORGE2013-01-06 19:44:51 // 129511
Most már neki kezdtem, legalább is a gyűjtésnek. Plusz 2db 155-ös áll az udvarban.
Van sport belső kárpitokkal, egy vödör csavar, patent, egy komplett gyári napfénytetős nagytető, kárpitok, kédergumik......stb stb.
Februárban legkésőbb a nevemre íratom és kezdőzhet a bontás.


Hűtő témában vélemény?
afri2013-01-06 19:33:33 // 129510
én 2011 okt.végén fogtam hozzá, és most 2012 dec.7én használtam ujra először!
néha-néha én is eléggé elkeseredtem! de nem szabad feladni!!!!
de megfogadtam, soha többé nem fogok ilyen autó-felújítgatásokba!
inkább eladom óccsóé, ha olyan, de sok energia (pénz és idő) az ilyen projekt! :-((((
GEORGE2013-01-06 19:33:30 // 129509
Szerinted érdemes a rézre annyit áldozni? vagy teljesen jó az a megoldás amit te választottál.
Természetesen a végösszeg nekem se mindegy, de apránként lehet áldoznék egy-egy jobb részességre, még ha drágább is.
afri2013-01-06 19:30:52 // 129508
Valeo hűtő! alu :-)
a réz az 35-40 körül lett volna! ez meg csak 14e körül!
:-)
ok
GEORGE2013-01-06 19:27:06 // 129507
Néztem a képeid. Betyár jól rendbe tetted a verdát! Gratulálok.
Hűtő milyen van benne?

Per pill. úgy érzem az enyém sose lesz kész. . . . . . .
Lehet lesznek még kérdéseim hozzád.
afri2013-01-06 19:14:24 // 129506
lájkolom!
:-DDD
Zolika1552013-01-06 19:06:02 // 129505
hatalmas írás......... :))))))
GEORGE2013-01-06 19:01:37 // 129504
Vidd, a nevemet se szégyenlem mellé :-)
Zolika1552013-01-06 18:57:46 // 129503
Ne haragudj, de ezt muszáj lopnom fészbukra! :D Persze neved nem teszem közzé :P
Zsolt1552013-01-06 18:48:49 // 129502
Fiatal az még, hogy eladósorba kerüljön. :-)))) ... ha megérett rá akkor szólok. :-)))
GEORGE2013-01-06 18:46:26 // 129501
Oda se neki, hogy mit gondol rólunk egy olyan agresszív nép mint az Orosz :-)
A Youtube-on millió feltöltött esetkamera felvétel van, ahol a legkisebb konfliktusra "fatest" ápolóval vascsövekkel verik egymást és az autókat.. . . . . . .
GEORGE2013-01-06 18:12:59 // 129500
Lehet, hogy nem volt több 100 oldalas a 155 katalógusa, de annyira kurta se volt.

Azért 92-ben elég nagy számban digit klímával volt szerelve a 155, legalább is ritkább volt a hagyományos klíma vezérléssel.

Egynéhány alap verziót leszámítva, általában motoros tükrökkel, elöl motoros ablakokkal, centrálzárral, állítható magasságú vezetőüléssel, kartámasszal elöl-hátul, 4 db fejtámla, szerintem ma viszonylatokban mérve is igényesebb anyagokkal bélelték ki a belsejét. Olajnyomás, olajhőfok, olajszint, világítás hiba visszajelző, küszöb spoiler, ködlámpa mind benne voltak. Akkoriban a 2.0-es motorokkal 142 lovat tudtak mozgósítani, mikor a VW és az Opel 110-115 lovakat préselt ki magából 2.0 motor esetében. Vagy ott az 1.8 TS 8V 129 lóerővel a "delfinorrú" passatban meg 75 lovas 1.8-as volt.

Igazából az extra ( majd kiegészíti valaki ha kihagytam valami fontosat ) a hátsó elektromos ablak, motoros napfénytető, sport belső, bőr belső, csomagtartóra szárny, motor ülés.
GEORGE2013-01-06 17:55:41 // 129498
Szerintem fotóshop....hátsóajtónál nem folytatódik a hézag, stb stb
GT Ɨ|ѯ2013-01-06 17:43:59 // 129497
ez az 1, slussz...:-)
Zsolt1552013-01-06 17:35:02 // 129496
Parádé!!! :-))) Esetleg több kép???
Fater (Norbi)2013-01-06 17:26:21 // 129494
Elvileg a Fiat a népautó, a Lancia az elegancia és a sportos az Alfa. Kár hogy kimaradt a sorból...
Marklar1552013-01-06 17:11:54 // 129493
Gondolom abban az időben nem volt rá még akkora kereslet. Pedig a padlólemezen belül ott volt a Dedra/ Tempra... Akinek ilyen kellett vegyen, gondolhatták?.. A 155 meg még nem volt olyan "tömeg" ALFA, mint a 156... Sőt, ha végig gondoljuk a 155 motor választékát, felszereltségi listáját, rendelhető extráit. Azért nem volt több száz oldalas az a katalógus...
Fairlane2013-01-06 17:07:47 // 129492
A prototipusig eljutottak.

Valszinüleg a fiat nem akart ebbe pénzt ölni, meg a saját kombijainak konkurenciát.
A vócvágen meg népautó volt még akkor :)
Marklar1552013-01-06 17:07:38 // 129491
Sajnos a mai autó gyártásban nem ez a fő szempont... Persze, ha lenne olyan statisztika ahol xxxmillió HDI ből mennyinek milyen bajai voltak/ vannak... Lehet nem is olyan rossz? Végűl is a franciák régen tudtak Dieselt gyártani. Az Escortokban Sierrákban is PSA Diesel volt már 2x éve is... ;) Itt már beszélhetünk hagyományokról... ;)
Marklar1552013-01-06 17:02:38 // 129490
Sok ilyen is van. A kapcsolat (nem csak W900 :)))m ) mindig is (szerintem mindenhol) fontos. Ha én akarok valamit, akkor az ismerősöknél kezdem... :)
Marklar1552013-01-06 17:00:03 // 129489
Ezt ki nem tudta? ;) Meg a Dedrában is van ilyen motor, Cupéban, Barchettában, Bravo/Bravaban...
Marklar1552013-01-06 16:58:53 // 129488
Nahh, akkor amit Thomika akar, meg amit nézegettem én is. Az akár jó is lehet. Külföldről behozott. 16V T? Az a kombi baszogatja a csőröm :)
Fater (Norbi)2013-01-06 16:48:00 // 129487
Visszatérve az autókhoz, ne tudja valaki mi volt az oka annak, hogy a 155-ből nem készítettek kombit a piacra? Csak egy kis off, hogy a passatok 60%-a abban az időben már kombiként talált gazdára...
GT Ɨ|ѯ2013-01-06 16:28:28 // 129486
Erre a sorra írtam::

' itt az nézik a másiknak milye van és piszok irigyek; '
Fater (Norbi)2013-01-06 16:27:57 // 129485
Igen mi is ezért vettünk inkább harcsaszájút, mert azzal már kevesebb bibi volt elektronikailag.
Fater (Norbi)2013-01-06 16:26:26 // 129484
Igen, de a lehetőség csak keveseknek jutott... minden negyedik magyar a szegénységi küszöb alatt él
Zsolt1552013-01-06 16:24:21 // 129483
Konkrétan a típust írtam, nem a motort. Főleg az első egy-két évben gyártottak voltak problémásak. Viszont használhatóság szempontjából elég jó autók voltak.
De amikor a HDi motoros autók bejöttek azokkal is sok gond volt. Főleg az elektronikával.
Fater (Norbi)2013-01-06 16:22:33 // 129482
Miután megismerkedtem a párommal a szülei azt mondták neki, hogy egy magyar cigánnyal szeretnél együtt élni? Ez sokat elmondott arról, hogy vélekednek rólunk külföldön... :(


Ha nagyon szemezel a Q4-el, akkor szóljál és rábeszélem az asszonyt, hogy ismét egy 155-ös legyen a családban (a z 1997-es szürkére gondoltam, ha eladod)
GT Ɨ|ѯ2013-01-06 16:22:12 // 129481
Szerencsére van(nak) kivételek, nem is kevesen:-)
Zsolt1552013-01-06 16:13:34 // 129480
Röviden és (sajnos) tökéletesen megfogalmaztad.
Fater (Norbi)2013-01-06 15:48:48 // 129479
Annyira lerombolta a hdi, hogy beépítették a volvokba és a fordokba is...
Fater (Norbi)2013-01-06 15:46:26 // 129478
Mind igaz, de az országunkat anno a török hódoltság idején sikerült darabokra szedni és azóta a magyarokban nincs meg a nemzeti öntudatot megalapozó összetartozás.
Amikor a párom átjött oroszból meg is jegyezte, hogy itt az nézik a másiknak milye van és piszok irigyek; pedig jobb lenne az, ha inkább ő is összeszedné a lehetőségeit és a sopánkodás helyett élne velük. Igaz ma Mo-on kevés lehetőség van, de azokhoz is kapcsolat kell.
Zsolt1552013-01-06 15:14:19 // 129477
Meg a másikéból ajánlgatni. A napraforgó kedves(?) szomszédokról meg ne beszéljünk.
Alfás Theo2013-01-06 14:44:08 // 129476
A delta 1.8 131 LE motorja és az alfa 1773 TS motorjában azonos a blokk, csak a hengerfej más? 4 vs 8 gyertya?
Alfás Theo2013-01-06 14:39:17 // 129475
Majd 120.000 km, 6 év kappázás 4 kappa. Van pici tapasztalatom.
1. Ha valaki 20V turbóson gondolkodik, az kb olyan,mintha 155Q4 lestrapált verziót venne. Dől bele a pénz.
2.Td jtd nagyon jó választás, de itthon nagyon kevés jó gép van, lassan 20 évesek legalább 200.000 kmer van bennük.
3. sok a kontárjavítás, próbálgatás a kappákban is.
Thomika2013-01-06 14:28:42 // 129473
Ok. Arra biztosan elég lesz, hogy több szem többet lát alapon, valamint Kappa tulajként észre vegyen olyasmit, amit én esetleg nem. Bár most, hogy nem feltétlen "kell", vszeg én is máshogy állok majd a dologhoz!
Marklar1552013-01-06 14:15:28 // 129472
Azért a 18-20 év az 18-20 év... ;)
Mivel rohad (Ti mondtátok) akkor mentek is vele...
Marklar1552013-01-06 14:14:07 // 129471
Roli tegnap is "jött" kasznit nézni...
Marklar1552013-01-06 14:13:25 // 129470
Sajna a kasztni sem kis piskóta:)
Marklar1552013-01-06 14:12:27 // 129469
Tavaszig minden Kappás "kretén volt" szerinte. ;-P Most meg ki sem akarok szállni belőle... :-PPP Van 10e km tapasztalata (tunk) ozt annyi. Granturismot Ő már rutinos Kappás. Vagy Theot is... Itt vagy az indexen... ;) Vagy olvass az Indexen...
Thomika2013-01-06 14:05:04 // 129468
Az elvileg rendben van, csont gyári!
Thomika2013-01-06 14:04:33 // 129467
Roli agyalt rajta a múltkor, de nem tudom, elment-e megnézni alaposabban. Renden volt a tulaj srác, mert viszonylag részletes tájékoztatást adott telefonon keresztül is!
Zolika1552013-01-06 13:59:29 // 129466
az még a kisebbik gond, a motorja meg a hajtás legyen rendbe :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak