Bár nem biztos hog érdekel bárkit is,gondoltam megosztom mik történnek:
- a tegnap 200 ezres ajánlós tag visszaírt, hogy ha lejön hétvégén vagy jövőhéten, de előtte ha rámszól, akkor összerakom-e az elejét? és járóképes? és napi használatra alkalmas?
Na bazz, írtam pár sort hogy ha nem elhivatott és nem igazán van képbe hogy mi ez, akkor inkább ne akarja megvenni, ill. finoman értésére adtam hogy 200ért rakja össze ő az elejét miután tréleren elszállította, és rendberakta rajta amit kell..
Viszont tegnap este is hívtak, egy alfás tag, nem regisztrált tag itt, de egy 2.4 156-osa van okosítva, és a mellé keresne egy "hétvéginek" valót. Fényező, alfás, ért az autókhoz, nem napi használatra keresi. Pont ilyennek való ez a kocsi, így lenne belőle valami.
Csak finoman, érzéssel alkudott, de tudtára adtam hogy lehet, és nagyjából mennyit.
Biztató kezdet.. :)
Longman2011-12-07 10:46:37 // 119473
afri2011-12-07 01:18:30 // 119472
ezt a pihent agyuakból csórtam!!!
Alfa 155 RC drift!!! qrva jóóóó!!! :-))
Alfa 155 RC drift!!! qrva jóóóó!!! :-))
Marklar1552011-12-06 23:19:16 // 119470
áááá
Mondom Szaszánál van. Ha még nem festették le, akkor kaphat helyette pirosat....
Ééérted? :)
Mondom Szaszánál van. Ha még nem festették le, akkor kaphat helyette pirosat....
Ééérted? :)
Marklar1552011-12-06 23:18:11 // 119469
-Nem rontani Marklar bácsi boltját.
-Neki ilyenje is van, csak...
-Azt még rádobhatod a gumikra, akár vissza is adhatom a gumikat... ;)
-Neki ilyenje is van, csak...
-Azt még rádobhatod a gumikra, akár vissza is adhatom a gumikat... ;)
Svéd2011-12-06 20:39:38 // 119468
az szivás:(ződ kell.
Fairlane2011-12-06 19:27:01 // 119467
Hát ez gáz....
Ádi, ha rám hallgatsz, megveszed tőlem olcsón a plüss garnitúrát.... :)
Ádi, ha rám hallgatsz, megveszed tőlem olcsón a plüss garnitúrát.... :)
katbal2011-12-06 18:44:24 // 119466
Próbáltam már, biztos, csak világít a befecskendező kontroll-lámpája, ha lehúzom a kopogásérzékelőt. Amúgy indul, meg megy is.....
Viszont ameddig nem kap jelet a fordulatjeladótól, addig se szikra, se befecskendezés nincs. Talán a szikrát a legkönnyebb ellenőrizni, főleg így sötétben. Ha nincs, akkor szerintem tuti a fordulatjeladó, ha van, akkor lehet valami üzemanyag-ellátási gond is.
Viszont ameddig nem kap jelet a fordulatjeladótól, addig se szikra, se befecskendezés nincs. Talán a szikrát a legkönnyebb ellenőrizni, főleg így sötétben. Ha nincs, akkor szerintem tuti a fordulatjeladó, ha van, akkor lehet valami üzemanyag-ellátási gond is.
Marklar1552011-12-06 18:10:36 // 119465
Szerinted? ;) Már Szasza911 nél figyel. Ha mákod van, akkor még nem ezüst, s elboltolhatod vele. Már csak 1db peros van ami épp.
Svéd2011-12-06 16:28:52 // 119464
megvan még a zöld mocitető?
Marklar1552011-12-06 16:09:32 // 119463
Majd, ha ADI megvette... :)
süsnye2011-12-06 16:03:47 // 119462
most miért nem mered bevallani, h a kettő közé pisáltál és fújt a szél? :P :))
Marklar1552011-12-06 15:55:40 // 119461
Marklar1552011-12-06 15:52:54 // 119460
Marklar1552011-12-06 15:48:22 // 119459
Nahh igen... :) Mondjuk anno az Escortom elég sokára vitték el. Meg macera volt hirdetni is. Még nem volt net, s hetente feladni a hírdetést..:) Az elképzelésemhez képest -90k lett a vége.
Longman2011-12-06 15:46:45 // 119458
ááá, az ilyen szvsz bepróbálkozik egy nagyon árral, de ha megkapja, akkor sem érdekli.. :))
süsnye2011-12-06 15:42:04 // 119457
sztem várj pár napot, hátha jön még jobb ajánlat.. ha meg nem, akkor vigye.. hacsak nem az lesz a köv mail, h részletre fizetne.. :))
süsnye2011-12-06 15:39:49 // 119456
emléxem, anno, mikor a Tipo-t hirdettem, a csóka telefonban meg akart győzni, h hát irreális, h 260ért akarom eladni, ő ad érte 200k-t, annál többet senki nem fog adni érte, ő biztos benne..
mondom ez hülye b+.. azt értem, h alkudni akar, de ne nézzen má' hülyének :)) mondtam, neki pár perc után, h ne raboljuk egymás idejét, 260 az ár, ilyen felhajtás után már csak azért sem engedek belőle.. de azért nyomatta, h meg fogom bánni bla-bla-bla..
aztán eladtam 260ért + az alufelnik.. :)
mondom ez hülye b+.. azt értem, h alkudni akar, de ne nézzen má' hülyének :)) mondtam, neki pár perc után, h ne raboljuk egymás idejét, 260 az ár, ilyen felhajtás után már csak azért sem engedek belőle.. de azért nyomatta, h meg fogom bánni bla-bla-bla..
aztán eladtam 260ért + az alufelnik.. :)
Longman2011-12-06 15:35:36 // 119455
:)))))))))) Jah, azt válaszoltam hogy igen..:) hehe
A 270 nagyon alkuképes, én 200-250 között gondolkodom, de ha valaki kapásból kirak 200-at az vigye...
Szomorú de ez van :)
A poén az iromány stílusa volt, na meg ez most. :DD
A 270 nagyon alkuképes, én 200-250 között gondolkodom, de ha valaki kapásból kirak 200-at az vigye...
Szomorú de ez van :)
A poén az iromány stílusa volt, na meg ez most. :DD
Marklar1552011-12-06 15:33:55 // 119454
Ilyesmi nekem is volt. Komolytalannak ítéltem és nem válaszoltam:)
mreni2011-12-06 15:32:13 // 119453
írd vissza neki,hogy motor nélkül viheti :D
süsnye2011-12-06 15:31:14 // 119452
az "értelmes alku" tág fogalom.. ;))
Longman2011-12-06 15:23:50 // 119451
Kíváncsi leszek mennyi ilyen lesz, mai email:
hali, 200ért adod az alfát?
ennyi, egyszerű, lényegretörő.. :)
hali, 200ért adod az alfát?
ennyi, egyszerű, lényegretörő.. :)
süsnye2011-12-06 13:35:33 // 119449
nemtom, az eper robbantott ábrát ill. a manual-t néztem, de nem igazán sikerült rájönnöm azok alapján, h hogyan is van az rögzítve és mennyire hozzáférhető..
Tentacle2011-12-06 12:02:11 // 119447
Indukció az ilyen, gyors változas - nagy feszültség :)
De amúgy én is sokkal kisebb feszültségre tippeltem volna.
De amúgy én is sokkal kisebb feszültségre tippeltem volna.
Fairlane2011-12-06 11:31:24 // 119446
Nincs...
Valami nagy imbuszkulcsos dugó mögött van, hátulról, nem?
Valami nagy imbuszkulcsos dugó mögött van, hátulról, nem?
süsnye2011-12-06 11:05:35 // 119445
OK.. nem én csinálom, hanem szerelő, remélem megoldja.. :)
G-Burt2011-12-06 11:01:17 // 119444
Lehet leszedés nélkül is, de nem egyszerű
süsnye2011-12-06 10:38:12 // 119443
láncfeszítővel nincs tapasztalatod? :)
a cseréhez le kell vajh szedni a HF-et?
a cseréhez le kell vajh szedni a HF-et?
Fairlane2011-12-06 10:32:51 // 119442
Már az enyém? Ja, azóta nincs vele gond, nem szökik a lé sem...
süsnye2011-12-06 10:22:52 // 119441
azt mondd inkább, h jó lett-e a felőjított szervócső? :)
Fairlane2011-12-06 10:19:22 // 119440
Okoska, azt írtam, hogy "ezekben" a drótokban :)
A műszerfal alatt rohangálókra értettem :)
Egyébként pl egy ívhegesztő is ilyen 10-30V közti feszültséggel megy...
A műszerfal alatt rohangálókra értettem :)
Egyébként pl egy ívhegesztő is ilyen 10-30V közti feszültséggel megy...
süsnye2011-12-06 09:22:28 // 119439
pl. gyertya szikrához sovány lenne a 12V.. :P :)
Longman2011-12-06 09:02:36 // 119438
Jól van köszönöm szépen, majd én is megnézem ma a manualban.
Longman2011-12-06 09:01:20 // 119437
Egészen pontosan gyújtásra csak egy impulzust 12V-t küld a relé a pumpának, kb. 1mp, azzal "feltölti" a rendszert, és amikor indítózok akkor kezd folyamatosan működni. Gondolom azt szakítja meg.
Vagy gyújtásjelet nem küld. Lehet ez kiderül a manualból, a Motronic kapcs. rajzból, majd megnézem azt is.
Tudom hogy a jeladó és a csati között is lehet gond, a biztonság kedvéért leellenőrzöm majd, de messze a csati után már a tűzfalhoz közel mozgattam a kábelt, akkor jelentkezett a hiba.
Hozzáteszem, ha a jeladó vezetékével lenne gond annak jobban örülnék, mert abból van másik.
Vagy gyújtásjelet nem küld. Lehet ez kiderül a manualból, a Motronic kapcs. rajzból, majd megnézem azt is.
Tudom hogy a jeladó és a csati között is lehet gond, a biztonság kedvéért leellenőrzöm majd, de messze a csati után már a tűzfalhoz közel mozgattam a kábelt, akkor jelentkezett a hiba.
Hozzáteszem, ha a jeladó vezetékével lenne gond annak jobban örülnék, mert abból van másik.
Longman2011-12-06 08:49:58 // 119436
Ez tuti? Mert akkor örülünk Vincent.. :)) Csak egy problémára kell koncentrálnom..
Fairlane2011-12-05 23:40:38 // 119435
Ez a 28V most tökre meglepett.
Esküdni mertem volna, hogy 12V-nál nincs nagyobb fesz ezekben a drautokban :S
Esküdni mertem volna, hogy 12V-nál nincs nagyobb fesz ezekben a drautokban :S
Fairlane2011-12-05 23:38:58 // 119434
Hagyd, nem érdekes, elhiszem.
katbal2011-12-05 19:43:16 // 119433
Kopogásérzékelő nélkül indulnia kell! Inkább a fordulatjeladó lesz a bibi.
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-05 18:23:05 // 119432
Okos ötlet! :-D Addigra remélem ki lesz kapalálva és rendbe lesz hozva fotózható állapotra. :-)
mreni2011-12-05 17:45:41 // 119431
Tehát az ecu csatin a 67-es 68as láb a főtengely pozíció szenzoré.
A 67esen indítózáskor 4.2V, alapjáraton 11V, 3000 fordulaton 28 V feszültségnek kell lennie.68-as lábon gyujtáson 0V a fesz.
De előbb csinálj egy szakadás vizsgálatot.
A 67esen indítózáskor 4.2V, alapjáraton 11V, 3000 fordulaton 28 V feszültségnek kell lennie.68-as lábon gyujtáson 0V a fesz.
De előbb csinálj egy szakadás vizsgálatot.
mreni2011-12-05 17:39:10 // 119430
ja tényleg,mert neked gyujtásra indítja az AC-t ugye?
de a motorba nem fecskendezi be ha rossz a jeladód. A jeladó és a csati között is lehet gond,nem feltétlen csak a csati és ecu között.
de a motorba nem fecskendezi be ha rossz a jeladód. A jeladó és a csati között is lehet gond,nem feltétlen csak a csati és ecu között.
Longman2011-12-05 17:17:41 // 119429
az ac relé behúz, az biztos.
megnézem majd én is a manualban, de ha gondolod megnézheted te is, több szem többet lát..
annyi hogy a 164 3.0 24V-t nézd AR66301
kicserélem majd a jeladót is, de biztos h nem az a gondja, hiszen a kábel mozgatására kezdett így reagálni..
és az is biztos hogy ez nem újkeletű probléma..
a vezérlés oldali kopogás érzékelőt is ki kéne cserélni a csatlakozó miatt, de lehetetlen hozzáférni magához a jeladóhoz azoldalt.. :S
És az a baj hogy ezeknek a csatlakozóját sem tudom cserélni, hiszen ilyen árnyékolt, olyan mint a koax kábel..
Vagy ismeri esetleg valaki ennek a trükkjét??
megnézem majd én is a manualban, de ha gondolod megnézheted te is, több szem többet lát..
annyi hogy a 164 3.0 24V-t nézd AR66301
kicserélem majd a jeladót is, de biztos h nem az a gondja, hiszen a kábel mozgatására kezdett így reagálni..
és az is biztos hogy ez nem újkeletű probléma..
a vezérlés oldali kopogás érzékelőt is ki kéne cserélni a csatlakozó miatt, de lehetetlen hozzáférni magához a jeladóhoz azoldalt.. :S
És az a baj hogy ezeknek a csatlakozóját sem tudom cserélni, hiszen ilyen árnyékolt, olyan mint a koax kábel..
Vagy ismeri esetleg valaki ennek a trükkjét??
mreni2011-12-05 16:23:22 // 119428
ki kell mérni a csati és a vezérlő között,hogy van-e szakadás,ha gondolod megkeresem mely lábakon megy a jel az ecu csatijához,illetve a jeladót is ki lehet mérni,hogy mekkora az ellenállása. ha gondolod megnézem a konkrét adatokat hogy mit kell mutatnia.
a főtengely jeladótól nem indul,ha az nincs se gyujtás se befecskendezés,általában.
a főtengely jeladótól nem indul,ha az nincs se gyujtás se befecskendezés,általában.
RoliQ42011-12-05 15:46:52 // 119427
Hugomét (1évig tud visszamenni) átküldöm ha kell... ezt csak kivágtam hogy lehessen látni... ha nem ért volna oda akkor visszajött volna... de nem jött!
Fairlane2011-12-05 15:36:54 // 119426
Sajnos a cibnél nem lehet online hat hónapnál régebbre visszakeresni...
Mindazonáltal tényleg tökre nem rémlik, hogy befutott volna, vagy hogy jött volna róla sms.
Mindazonáltal tényleg tökre nem rémlik, hogy befutott volna, vagy hogy jött volna róla sms.
Fairlane2011-12-05 13:59:18 // 119424
Hmm...
Nekem még az elején volt egy vízfelforrásom, aminek következtében mint utóbb kiderült beázott a főtengely jeladó csatlakozója. Akkor valami olyan akármilyen jelet adott az ecunak, aminek következtében az kipurcant. Olyan 3000-nél tovább nem engedte pörgetni az motort...
Elvittem villanyászhoz, az megcsinálta, meg elmesélte, hogy ilyen beázásos, menet közben széthúzásos, kontaktos esetekben eljuthat valami olyan tüske-szerű impulzus a vezérlőhöz, amitől az behal....
Lehet, hogy nálad is ilyesmi... de persze lehet, hogy nem...
Van másik, csere vezérlőd?
Szerintem vas áron lenne csak vevő egy éppen vilanyhibás, épített, tizenéves V6os alfára...
Nekem még az elején volt egy vízfelforrásom, aminek következtében mint utóbb kiderült beázott a főtengely jeladó csatlakozója. Akkor valami olyan akármilyen jelet adott az ecunak, aminek következtében az kipurcant. Olyan 3000-nél tovább nem engedte pörgetni az motort...
Elvittem villanyászhoz, az megcsinálta, meg elmesélte, hogy ilyen beázásos, menet közben széthúzásos, kontaktos esetekben eljuthat valami olyan tüske-szerű impulzus a vezérlőhöz, amitől az behal....
Lehet, hogy nálad is ilyesmi... de persze lehet, hogy nem...
Van másik, csere vezérlőd?
Szerintem vas áron lenne csak vevő egy éppen vilanyhibás, épített, tizenéves V6os alfára...