GT Ɨ|ѯ2016-12-23 18:32:02 // 147424
	bakkr....még kibírhatott volna 155 ezret...:-)
	
Buksi2016-12-23 15:43:03 // 147423
	Szar olasz! :-DD
	
Buksi2016-12-23 15:42:51 // 147422
	Ja, így most már értem! :-DDD
	
Marklar1552016-12-23 12:02:36 // 147421
	Pff. Tegnap este óta megint alfázom. Szegény Kappa. Már májusban éreztem,hogy nem az igazi a kuplung. Felső munkahenger, pedál nem jön vissza... Akkor meg is vettem azt. A szeptemberi olaj cserénél/ szervíz persze pont jó volt. Azóta egyre szarabb. Másodikára volt előjegyezve a Cs. De tegnapig bírta. Nem is értem, hogy hogy van pofája 342000km után tönkre menni... :D
	
Marklar1552016-12-23 11:52:56 // 147420
	Vagy narancs sárga :P
	
Zsolt1552016-12-22 20:45:35 // 147419
	Ő azt csak veszélyes zöldnek hívja. :-))
	
Buksi2016-12-21 20:57:21 // 147418
	Kivéve mikor nem! :-DDD
	
Buksi2016-12-21 17:59:11 // 147416
	Te még a piros lámpánál sem szoktál! :-DDDDDDD
	
VV62016-12-21 00:55:30 // 147415
	Hát ez volt a baj! Köszi!
	
Marklar1552016-12-20 23:53:48 // 147414
	Kanyarban nem fékezünk. :-DDD
	
Buksi2016-12-20 20:30:56 // 147413
	Nem voltam elég gyors, pedig mondtam volna, hogy inkább ne vitatkozz a GEORGE bratyómmal. :-DDD
	
Kazes☻2016-12-20 18:14:38 // 147412
	Van, hogy szembetalálkozol magaddal...? Néha árnyék nélkül sétálsz... meg ilyenek, mi?! :D
	
GEORGE2016-12-20 17:03:37 // 147411
	Én  nem a fogyasztása miatt vettem meg a 156 20v-t, ezt sokszor "kikértem már magamnak" ha nem azért amit tud. 
Sajnos amikor vettem, akkor egyáltalán nem volt fl-ből 2.5v6 24v. ( 2év 3 hónapos volt mikor vásárláskor )
Még csak 200-202 ezer km mentem vele,és csak ez alapján merem írni a következőket.
Ha gyári a 156 2.5v6 és szintén gyári 2.4 mjet 20v, akkor1 mp jobban katapultál 0-ról 100-ra a 156 v6. A 100-as sprinttől eltekintve, viszont minden jobb a kormos.
40-60-ról vbagy 140-ről megindulva, a végsebességig nem tudja leverni a 156 v6. Amikor már nem megy többet a kormi, akkor szépen elkúszik a 156V6.
A 166 3.0v6 aut is csak 200 felet tudja lenyomni, addig a kormos megy elöl.
Nem egy 156v6-al és nem egy 166 3.0v6 megmérkőztünk meg már az évek alatt.
Egészen addig mindenki tévhitben élt.
Egyszerűen piszkos jó motor a 20V a 156-ba.
Dinamikus alulról húz, ugrik azonnal, nem kell visszaváltani előtte.
pl 5.-ben 70-200-ig vígan húzathatod, hova kéne ettől több?
Zörgő teherautó? Persze nagyon poénosan hat ezt állítani róla, de már fikázásnak is nagyon uncsi. Persze ebből semmi se igaz. Bent ülve, kellemes a tipikus 5 hengeres morgás hallatszik csak.
De az is csak padlógázás kigyorsítások alkalmával.
A 160-170-es utazónál inkább csak szélzaj és gördülési zaj hallható, motorhang szinte semmi.
Fogyasztásról csak annyit, hogy dinamikusan használva nálam nem éri be az itten mások által bearanyozott aprócska számokkal.
Szin tiszta Budapesti lendületes, dinamikus autózással 9.5-10L/100
Mondjuk Tárnok-Bp XIV örs vezértér-tárnok útvonalon, ahol 1/3 autópálya, meg kb annyi araszolás is szokott lenni, vegyesbe 7-8.8-ig bármi.
Hosszútávon autópálya szakaszokkal bőven ellátott utazásaimkor pl Olaszba, Németbe, Görögbe menet tempomat 150-160-al 6.2-6.6 közt szokott szipákolni a tankból.
Szeretem nagyon a 155V6-ot, mert egyszerűen illik egy ilyen kinézetű autóhoz a v6-os hang, ép úgy mint ahogy a 156-hoz is nagyon passzol. De bizony ez a 2,4-es 20 szelepes multijet is nagyon jó párosítás. abszolút nem bántam meg, a mai napig lenyűgöz amit menetdinamika terén előad.
	
Sajnos amikor vettem, akkor egyáltalán nem volt fl-ből 2.5v6 24v. ( 2év 3 hónapos volt mikor vásárláskor )
Még csak 200-202 ezer km mentem vele,és csak ez alapján merem írni a következőket.
Ha gyári a 156 2.5v6 és szintén gyári 2.4 mjet 20v, akkor1 mp jobban katapultál 0-ról 100-ra a 156 v6. A 100-as sprinttől eltekintve, viszont minden jobb a kormos.
40-60-ról vbagy 140-ről megindulva, a végsebességig nem tudja leverni a 156 v6. Amikor már nem megy többet a kormi, akkor szépen elkúszik a 156V6.
A 166 3.0v6 aut is csak 200 felet tudja lenyomni, addig a kormos megy elöl.
Nem egy 156v6-al és nem egy 166 3.0v6 megmérkőztünk meg már az évek alatt.
Egészen addig mindenki tévhitben élt.
Egyszerűen piszkos jó motor a 20V a 156-ba.
Dinamikus alulról húz, ugrik azonnal, nem kell visszaváltani előtte.
pl 5.-ben 70-200-ig vígan húzathatod, hova kéne ettől több?
Zörgő teherautó? Persze nagyon poénosan hat ezt állítani róla, de már fikázásnak is nagyon uncsi. Persze ebből semmi se igaz. Bent ülve, kellemes a tipikus 5 hengeres morgás hallatszik csak.
De az is csak padlógázás kigyorsítások alkalmával.
A 160-170-es utazónál inkább csak szélzaj és gördülési zaj hallható, motorhang szinte semmi.
Fogyasztásról csak annyit, hogy dinamikusan használva nálam nem éri be az itten mások által bearanyozott aprócska számokkal.
Szin tiszta Budapesti lendületes, dinamikus autózással 9.5-10L/100
Mondjuk Tárnok-Bp XIV örs vezértér-tárnok útvonalon, ahol 1/3 autópálya, meg kb annyi araszolás is szokott lenni, vegyesbe 7-8.8-ig bármi.
Hosszútávon autópálya szakaszokkal bőven ellátott utazásaimkor pl Olaszba, Németbe, Görögbe menet tempomat 150-160-al 6.2-6.6 közt szokott szipákolni a tankból.
Szeretem nagyon a 155V6-ot, mert egyszerűen illik egy ilyen kinézetű autóhoz a v6-os hang, ép úgy mint ahogy a 156-hoz is nagyon passzol. De bizony ez a 2,4-es 20 szelepes multijet is nagyon jó párosítás. abszolút nem bántam meg, a mai napig lenyűgöz amit menetdinamika terén előad.
VV62016-12-20 16:13:32 // 147410
	Jó, de ne a 155V6-hoz hasonlítsuk, hanem a párjához, a 156-hoz. Itt láthatod, hogy a kis fordulatos gyorsításokon kívül azt nagyjából nagyjából semmiben sem veri el:
http://www.zeperfs.com/en/duel1207-10.htm
De még ha nem így lenne, akkor sem kellene egy zörgő, büdös teherautó :) Ingyen se.
Elégedjetek meg azzal az örömmel, hogy megspóroltok pár forintot a benzinkúton...
	
http://www.zeperfs.com/en/duel1207-10.htm
De még ha nem így lenne, akkor sem kellene egy zörgő, büdös teherautó :) Ingyen se.
Elégedjetek meg azzal az örömmel, hogy megspóroltok pár forintot a benzinkúton...
VV62016-12-20 16:03:24 // 147409
	Mester, ezt hallgasd meg! Ilyen egy igazi probléma:)
A Dedra fékezés közben nem indexel balra! Ha nincs fékezés, hibátlan az index, villog, kattog, ahogy kell. Fékezés közben jobbra szintén hibátlanul indexel. Csak balra nem!
Mit gondolsz?
	
A Dedra fékezés közben nem indexel balra! Ha nincs fékezés, hibátlan az index, villog, kattog, ahogy kell. Fékezés közben jobbra szintén hibátlanul indexel. Csak balra nem!
Mit gondolsz?
GEORGE2016-12-20 15:40:10 // 147408
	Hidd el, hogy jó ez a 156 2,4 Mjet 20V. Nekem van 155 V6-om is, meg ilyen 156-omis, de sajnos minden tartományban csúnyán elveri a sötét oldal képviselője :-) :-)
Tervben is van a 155-be a 2.5 vagy 3.0 V6 24V :-)
	
Tervben is van a 155-be a 2.5 vagy 3.0 V6 24V :-)
Zsolt1552016-12-20 13:45:04 // 147407
	Mediterrán autó. :-))
	
VKG231!!! (156+75)2016-12-20 07:42:17 // 147406
	Nekem 10 fok alatt nem működik a szervezetem, úgyhogy ha az Alfa csak -2-ben nyifog, még meg is dícsérem.
	
Marklar1552016-12-20 05:01:15 // 147405
	Azért a -2C' még nem vészes. Vagy mégis? :O
	
Marklar1552016-12-20 05:00:12 // 147404
	Néha én se. Követhetettlen vagyok. :D
	
Forró2016-12-19 23:50:56 // 147403
	Szokták mondani, nem erre az éghajlatra van tervezve. Vagy nem tudom mit csináltál benne reggel - ban (bár lehet jobb is). :D
	
Kazes☻2016-12-19 23:02:49 // 147402
	Ezt mos' má' nem lehet követni...! ;)
	
Marklar1552016-12-19 22:39:39 // 147400
	Otthon is vannak 155 cuccok még :D
	
Marklar1552016-12-19 22:38:44 // 147399
	Lancia az nem népi. :P Amúgy most tényleg nem rossz ez a 156 os. De tudom, hogy kéne rá költeni. Van még pár apró nyűgje ennek is...
	
Marklar1552016-12-19 22:37:23 // 147398
	Az csak megerősített benne, hogy olyan, mint a zsiráf.... :D
	
Marklar1552016-12-19 22:32:17 // 147397
	Csak mentem vele 4 napot ;) Azért 2004 ide, vagy oda. Reggel - ban úgy nyiszogott a belseje.!? Majd abba hagyta. :O
	
Forró2016-12-19 18:52:59 // 147396
	Hát igen, az nem árt, ha van. Sok sikert hozzá. :)
	
boxerhang2016-12-19 10:28:44 // 147395
	Sajnos hosszú  a lista, de siekrült Bárdis kedvezményt szerezni, így jött ki ez a szám.:D
	
Forró2016-12-18 14:17:02 // 147394
	"újabb 1-200 ezer" De optimista vagy. :D
A vizsgaidőszakhoz kitartást, nincs is annál jobb a világon.
	
A vizsgaidőszakhoz kitartást, nincs is annál jobb a világon.
boxerhang2016-12-18 14:08:12 // 147393
	Még nem, most a vizsgaidőszak szépségeinek adom át egyelőre magam. Januártól nekiesek az állapotvisszaépítésnek. Addig akár alkuval is eladó, újabb 1-200 ezer ráborítása után végre élvezhetem, onnantól biztosan megmarad.:D
	
Buksi2016-12-18 13:59:15 // 147392
	Jah, nekem is az a bajom vele, hogy nép Alfa! :-DD
	
Ferke2016-12-18 12:36:21 // 147391
	Natessék, milyen jó helyet választottál a fotózásra! :)
	
Kazes☻2016-12-18 10:44:55 // 147390
	Markimark... pl. ;-)
	
Zsolt1552016-12-18 09:45:33 // 147389
	Lassan nicknevet is kellene változtatnia, mert már nyomokban sem tart(-almaz) 155-öt.
:-)))
	
:-)))
enzo2016-12-17 19:30:09 // 147388
	Tudod csak abból lehetett nép autó, amiből sokat adtak el. Annak meg van némi oka is, hogy miért lett annyira népszerű a vásárlók körében!
	
Forró2016-12-17 18:07:02 // 147387
	Mea culpa, igazad van. Egyre jobban vigyázni kell vele. :D
	
Zsolt1552016-12-17 09:18:12 // 147386
	Miért nem ülsz át akkor a nép Lanciából, a nép Alfába? Szerintem nem bánnád meg. Vonóhorgot rá, aztán ... :-)))
	
Kazes☻2016-12-17 08:37:52 // 147385
	Ne felejtsd el, a minap még opelozott is... ;-)
	
Forró2016-12-16 22:55:33 // 147384
	Olajkályha, nép alfa... Hát mi történik itt. :D
	
Marklar1552016-12-16 22:13:22 // 147383
	:D :D Van még 2 benzines. De beszippant a sötét oldal :D
	
VV62016-12-16 21:20:17 // 147382
	Na már rád se lehet számítani. Olajkályha nem lehet jó! Áruló! :D
	
Marklar1552016-12-16 21:06:07 // 147381
	
	
Buksi2016-12-16 11:16:50 // 147380
	175 ló az a 185. ;-)))
Egyébként tudom milyen jól megy, mert anno vezettem a Ferko-ét. Tényleg brutál. :-)))
	
Egyébként tudom milyen jól megy, mert anno vezettem a Ferko-ét. Tényleg brutál. :-)))
Marklar1552016-12-15 22:08:29 // 147379
	Tegnap meg ma vezettem Laciét. 185 lovas SW.  Azért nem szar. 😉6.ban 1500 ról úgy húz, mint sok egyéb 2.ban...
	
Buksi2016-12-15 20:38:13 // 147378
	1,5M. Minimum. És határ a csillagos ég! ;-)
	
VV62016-12-15 20:30:02 // 147377
	Ha lenne egy jó 155 Q4-ünk, az most mennyit érne?
	
Buksi2016-12-15 20:27:53 // 147376
	A te korodban már befolyásolható az ember! :-DDDDDD
	
Marklar1552016-12-15 16:13:49 // 147375
	Asszem igaza volt a Georgének. A 20V JTDm tényleg "sport diesel"  ;)
	



