Fórum >> Típusok >> 145-146

0Balazs2012-02-21 16:57:52 // 127611
Sziasztok. 146ban 16,5cm a hangszórók átmérője elől-hátul?

Másik: A meleg motornál ingadozó alapjárat, nehezen indulós, rángatós dologra valakinek valami ötlet? Diagnosztika keverésillesztés hibát dobott, de azt megszüntettük egy másik légtömegmérővel, hiba maradt, hibakód megszűnt, ha nyomom neki jobban megy. Kitakarítottam a pillangószelepet (egy szerelő ismerős tanácsára) ez sem ért sokat. Gázpedál szenzorjel is jó. Diagnosztikát figyelve alapjáratnál amikor elkezd leesni a fordulat akkor az előgyújtás +irányba megy el, utána mikor felpörög kicsit akkor visszább jön -ba.

http://www.youtube.com/watch?v=bF6ohEIu85s
pb_2012-02-21 15:41:41 // 127610
Nem hát, van aki xeri legóra költeni.)
WarbiRunner (Gyuri)2012-02-21 08:38:54 // 127609
Ha beleszólhatok csendben...olyan tuningolás nem nagyon van amire ne kéne egy valag pénzt rászánni. Szívómotornál főleg nincs. Ha komoly különbség a cél, el kell adni a vasat, és venni egy erősebbet. Olcsóbb lesz, és esélyes hogy üzembiztosabb. És nem lesz szívás minden műszaki.
Én egy motorcserés tuningon túl vagyok, jó móka volt, de soha az életben mégegyszer nem csinálnám. Pedig nekem még könnyű dolgom volt, hisz 59 lóról, majd motorcsere után 75 lóról indult a sztori, 8 szelep, nem nagy kompresszió, semmi ECU. Innen megvolt kb a 90 paci, és egy nagyon egyedi autó. Meg több mint 1 milla amibe került. Utólag nem mondom hogy bánom, mert nagyon szerettem azt a vasat, de ennyiből már egy gurulóképes régi GTV V6 is lehetett volna alattam. Amire persze csorogna a pénz még most is, nade ha a kontrasztot nézzük....
Szóval autócsere a megoldás. Ha elég egy QV szintje, venni kell egy QV-t, piszokul rendberakni gyári állapotra.
Engem is mindíg elcsábít a tuningolás, lásd a jtd-t is megpiszkáltam kicsit, de egy gyári állapotú makulátlan régi autónál jobb fíling nincs, csak erre akkor jön rá az ember, ha már fiatalon bohól elköltött egy raklap pénzt kvázi hülyeségre..:-)
mreni2012-02-21 07:18:43 // 127608
csak nem mindegy mire költöd a pénzt,szerintem
Axl Trans2012-02-20 23:50:52 // 127607
Az marad...D
G-Burt2012-02-20 23:47:37 // 127606
A Trans jobban cseng:D
Axl Trans2012-02-20 23:35:26 // 127605
Axl fater hö-höD
pb_2012-02-20 23:13:19 // 127604
Vagyis a körbe bezárult, és visszajutottunk oda, ahonnan indultunk.)
G-Burt2012-02-20 23:12:44 // 127603
Akár fater is lehetnél:) A bicajt nekem is ő őrizte meg
Axl Trans2012-02-20 23:08:03 // 127602
Stimmt. Nem vagyok mai gyerek...D
G-Burt2012-02-20 23:03:00 // 127601
kb 5-6 évesen örököltem egy kerékpárt a garázsból, amin pepperoni matrica volt. meg csao:D
G-Burt2012-02-20 23:00:50 // 127600
Szerintem jó autó volt. Arra, h megtanuljak vezetni:D De ki fizetne egy ilyen csúnya, szőrös hölgynek mint te?:D
Vikking 3112012-02-20 23:00:35 // 127599
Fú az nem tegnap volt...... :D

Tacskó bringa a legjobb! :D
Vikking 3112012-02-20 22:59:52 // 127598
Jaja... :P

(Na léptem, jóéjt mindenkinek! :D )
Axl Trans2012-02-20 22:59:47 // 127597
Sajnos nem maradt fönt. Akkoriban még Fecske és Favorit biciklik voltak és Pajtás fényképezőgép:DD
Vikking 3112012-02-20 22:59:18 // 127596
Egy picit... :D

De remélem, hogy nem eszik meg egy bölénycsordát.... :D
G-Burt2012-02-20 22:59:16 // 127595
A boxerrel meg elég alapjáraton elindulni:P
G-Burt2012-02-20 22:58:15 // 127594
De attól még fosol a +50kg-tól:D
Vikking 3112012-02-20 22:58:14 // 127593
Fú az hogy néz ki? :D Ké-pet! Ké-pet! :D
Vikking 3112012-02-20 22:57:57 // 127592
Az is elég büntetés ... :D

Meg sem próbálom... :DDDD

Ó dehogynem... :D Borntubíívááájd... :D
Axl Trans2012-02-20 22:56:52 // 127591
Biciklire meg a "Pepperoni" matrica volt a menő, egészen zsenge koromban. De az nagyon régen volt...:D Fogalmunk nem volt mit jelent:D
G-Burt2012-02-20 22:56:40 // 127590
Nekem inkább Pug 205 jutott babetta helyett:P De ha a hsz elejét dekódolod, töltök az egészségedre is egy agancsoskólát:D A fóti szemétégető mellet nem buknak a motorokra a kuncsaftok:D:D
Vikking 3112012-02-20 22:56:05 // 127589
Nekem meg nem kell, mert olyan szívóhangja van a fiftifájvnak, hogy a szakmunkásba járó kisgyerekek mindig forognak ha 3000-ig elforgatom... :D
Vikking 3112012-02-20 22:55:05 // 127588
:D Fiktív esetről beszélünk, az asszony versenysúlyban van.. :D És nem súlyemelő-versenysúlyban :D
Vikking 3112012-02-20 22:54:22 // 127587
Ó én pont most gondolkodom egy jó s51b beszerzésén... Munkaeszköznek... :DD

A Babettával kapcsolatban meg be tudnék szólni, de inkább neeeem... :D
G-Burt2012-02-20 22:54:08 // 127586
Nekem is van direktszűrőm, de csak a hang miatt:D még élvezkedős fázisban tartok az autóval:D
G-Burt2012-02-20 22:53:12 // 127585
Én össze se szedtem volna a helyedben:D:P
Vikking 3112012-02-20 22:53:08 // 127584
Szerintem ha kiállok a bringán, akkor dombon lefelé 40-ig én is tartom vele a lépést... :DDD (Jóó, lehet, hogy csak 35-ig, ha van rajta direktszűrő nekem meg van a kulacsban víz... :D )
G-Burt2012-02-20 22:52:16 // 127583
-:"P" sokat mester oktatott ma jeget!:D Simson, babetta, lassan egybefolyik:D
Vikking 3112012-02-20 22:51:32 // 127582
Naugye! :DD Hegymászócucc+machete, mert ki tudja mi vár..... :DDD

Bár azért ha ezt én venném észre, akkor megmondanám neki ,hogy három hét múlva találkozunk mondjuk Nyíregyházán, addig fussál bébe! :D
G-Burt2012-02-20 22:51:07 // 127581
Az 1.4 75 lovas trikót még én is lenyomom egy kis szerencsével:D A sztrítrészing meg kiváltja az ódivatú matricákat:D
Vikking 3112012-02-20 22:50:27 // 127580
Pláne hogy a simpson az egy mese... :DDDDD Az a kemény! :DDDD

nelásskirács rulZ!!! :D Azt akármikor láttam kisebb koromban, sosem értettem... :D
G-Burt2012-02-20 22:49:32 // 127579
Hát ha az 50 kilós csajomon van +50 kiló, akkor azt nem realizálom, hanem hegymászócuccban közelítem:D Vagy rácsapok és a 3. hullámon belovagolok:D:D
Vikking 3112012-02-20 22:49:26 // 127578
És a streetracing-es matricák ? :D Van itt a városban egy 1.4 75lovas új Polo (már nem a dupla kereklámpás, de még nem a legújabb), azon legalább két méter hosszú és harmincöt centi magas a sztírrészing matrica :D Nem egyszer szopattam meg a 45-tel... :D Pedig nem is volt szándékos... :D

Mondjuk a két oldali matricával a küszöbökön elvileg ugye +10-10 ló, már azért a sarkamban kellett, hogy járjon, csak ezt sose vettem észre amikor találkoztunk és csikorgó kerekekkel elindult :DD

(Jóóó, a nófíres matrinya menő volt 16 éve... :D )
G-Burt2012-02-20 22:47:55 // 127577
Sőt, a nelásskirács, vagy egyes területeken a mosódeszka 15-20 ló is lehet, de a vonószemre akasztott villámhárító ezt még fokozza is. A történelem során született olyan feljegyzés, h az így tuningolt telepi zsigulátor legyorsulta a simpsont... ami hátramenetben voltXD :D
G-Burt2012-02-20 22:45:02 // 127576
A NoFear pedig 5-öt, de csak ha a hátsó szélvédőn van egy O'neill matrica, ami szintén 5 lovat jelent. De ha a 2 matrica egy autón van, akkor összesen 12,398 lovat hoz, ami nem elhanyagolható

:D:D
Vikking 3112012-02-20 22:42:30 // 127575
Azért az attól függ, ha a csajodon van +50 kiló, azt azért realizálod... :D Főleg amikor elkékül a hátad :D
Vikking 3112012-02-20 22:41:54 // 127574
Pedig régi Alfás tapasztalat, hogy a kígyó az index alatt - felett hoz 5-5 lóerőt! :)

A "nagy" CS.hu matrica pedg 10-et... :)))
mreni2012-02-20 22:23:24 // 127573
én átnéztem alul felül mielőtt beraktam,ezt bárki megteheti... az sem baj ha nem megy el jó lesz még ez később...olcsóbban biztos,hogy nem hozza ki senki
mreni2012-02-20 22:22:17 // 127572
mint minden más motorra
pb_2012-02-20 22:21:33 // 127571
Tehát magyarul simán rá lehet még borítani a csillagos eget is.
mreni2012-02-20 22:15:12 // 127570
csak nem mindegy hogy nyomatékról vagy lóerőről beszélünk,ha egy jó vti volt és nyomtad,végigforgattad rendesen akkor lényeges különbségnek kell lennie...

1.6 TS nél amúgy is el kell felejteni a nyomatékot
G-Burt2012-02-20 22:12:33 // 127569
A 141 lovas 2.0 55ből átülve egy egy 160 lovas 1.6 vti-be a tapasztalat az volt, h az 55 megy jobban. Utána megnéztük a nyomatékgörbét is, és megértettük, h miért. Pedig összefüggés van. A legjobb tuning a köbcenti tuning. Viszont azt nem tagadom, h ha a vti 2.0 lenne (vagyis lenne súlya a mozgó alkatrészeknek), akkor bőven érezhető lenne a különbség. (Mondjuk ez is csak azonos elven működő motorokra igaz, de még egy szívó 16v és 8v között is óriási különbségek vannak. Egy turbós motor teljesen más kategória mint egy szívó)
mreni2012-02-20 22:06:40 // 127568
végülis igen,45höz való bakokkal csövezésekkel,kipuffal,coupe váltóval egyedi féltengelyekkel stb...
pb_2012-02-20 22:05:31 // 127567
Akkor ezek xerint 1 gyári lancia kappat hirdetsz?)
BalintDkny2012-02-20 22:03:43 // 127566
igen, az volt a legelső ötlet, h 2.0 blokk, csak arról lebeszéltek mindenkit. de még azért reménykedem, h felbukkan egy ismert előéletű blokk, amire nem kéne rákölteni egyből még egy valag pénzt, az lenne a legjobb...
mreni2012-02-20 21:59:57 // 127565
most per pill gyári konfig,coupe váltóval ami rövidebb is...
pb_2012-02-20 21:57:42 // 127564
Jah a gyári konfigban, azóta + nem mutattott semmit.
Csak megyünk feljebb, és dobálózunk a 100kkal.))
mreni2012-02-20 21:54:52 // 127563
ha nem érzed a 15-20lovat akkor nagy para van,ez az amivel könnyű dobálózni de padon mérve 3-4lóért is megizzad az ember :))
pb_2012-02-20 21:51:59 // 127562
A tuning alapelve.)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak