Kareszka19842012-02-02 18:33:03 // 13937
Ötlet a közelgő ítéletidőre :)
KLIKK
GTPeti2012-02-01 20:15:32 // 13936
Gerjedés. Földhurok okozza.
Szabeee2012-02-01 11:05:36 // 13935
óhh... eddig azt hittem szabványméret és csak azért kell keret, hogy a mágnes elférjen az ajtóban :O
Forsberg2012-02-01 07:44:15 // 13934
Tudja valaki, hogy mi a gyári hangszóró furattávolsága? Arra vagyok kíváncsi, hogy az autóspecifikus hangszórókhoz is kell beépítőkeret, vagy azok mérete jó-e.
Köszi!
Zselé2012-01-31 09:52:37 // 13933
Amit hallasz az a generátor zaj... érdemes átnéz(et)ni a rendszer testeléseit (mindenhol festékmentes felületen jó szorosan csatlakozzon, normális átmérőjű kábelek, stb.), illetve a generátorhoz is be szoktak tenni egy kondit, ami megszünteti ezt a zajt ;)
Vinnie2012-01-29 19:58:38 // 13932
Valahol közel kerülnek, vagy lehet keresztezik is egymást a hangszórókábelek, vagy az RCA kábelek a tápkábeleket. Szerintem.
Helgi2012-01-29 19:48:32 // 13931
Sziasztok.

Szerintetek 146-osban mitől lehet az,hogy ha a kárpit hangszórók erősitőjét olyan 30-40%os kihasználtságra állitom akkor semmi,de ha feljebb állitom olyan 60% vagy többre akkor hallom a motor járását és fordulatát. Azt a vékony sivító hangot halkan.
A kábelek 2 oldalt a küszöb felett mennek hátra és a hátsó ülés alatt futnak a csaomagtérbe. Vagy esetleg a test? Az abs zavarhatja? Vagy a gyertya pipát kéne cserélnem?
droberto2012-01-29 12:27:21 // 13930
Nem a zenét szégyenlem, de ne hallja senki, mit hallgatok. Nálam ez ilyen berögzöttség! Az ablakot sem szeretem a letekerni, ha élvezkedem!
GTVili2012-01-28 12:51:55 // 13929
http://www.gulacsigalery.hu/

A Zoli-hoz is benézhetsz....bár általában dudig van munkával....
Zselé2012-01-28 12:13:45 // 13928
Nekem ki van szigetelve az ajtóm eléggé, de így is kihallatszik, ha nagyon hajtom... viszont legalább tisztán hallatszik ki (a magas persze orrhangon), nem a lemezek rezegnek :D
A szigetelés persze mindenképp ajánlott, sőt, komolyabb rendszerek első lépése szerintem, de a célja a rezgés elnyelés és fázisjavítás, tehát ha ilyen problémád van, azt nem biztos, hogy elfedi..
Piritu - 1.000.0002012-01-28 11:45:06 // 13927
Még nem is figyeltem hogy kihallatszik-e a zene. Eddig nem tűnt fel.
Miért baj ha kihallatszik? Szégyelled a zenét, amit hallgatsz? :-DD
Piritu - 1.000.0002012-01-28 11:42:01 // 13926
Hely van bőven, csak egy kicsit messzebb. A B&M-t az anyós lábához raktam, a középkonzol kárpitját ha leszeded látszik.
A rádió ez az árkategória, azért szól így :-((
Elég sokat írtam a témáról a blogomba, pl itt
droberto2012-01-28 09:34:55 // 13925
Apropó! Még egy dolog! Valaki szigetelt már 59 ajtókat? Egyszerűen borzalmas, hogy kihallatszik a zene! (A magas is) 5-ös hangerőn, normál utcai zajban tisztán kihallatszik az énekhang! Sokszor már szégyenlem felhangosítani a fejet a városban közlekedve! A régi autóm ebből a szempontból bitang jó volt! Bár, ott a műszerfalban volt elhelyezve mind a magas, mind pedig a 13 cm-es mélyközép. Ja, mindkettő a vezető felé fordítva! Kitűnő színpadképe, és még kitűnőbb zajszigetelése volt! Kívül, full hangerőn is csak a 200 Hz alatti hangokat eresztette ki szolidan. Büszke voltam erre!
Remélem az ajtó szigetelése megoldja eme problémám!
droberto2012-01-28 09:10:38 // 13924
Majd, ha meglesz a rádió code-om, akkor kiszedem ás kipróbálom az AVX-1-el! Nem akarom elhinni, hogy a Marelli ekkora tréh...
Egyenlőre marad a gyári bent biztos, mert most viszi a pénzt a nyári kerék!
Az mp3 miatt, viszont, emulátort keresek az 59-be, de olcsón! Lehet használt is! Csak az hova tudnám rakni? Hely az semmi!
A mély(láda) nekem is hiányzik! De legjobban a magas zavar. Akarom mondani, nem zavar, mert, mint olyan, kompletten hiányzik a színpadról! Szerintem 16-17k Hz a plafon! Viccc! GRRR!!!
Majd velük beszélek! Jelenleg ők tűnnek a piacon a legkomplexebbeknek! Árban is tűrhetőek!
Piritu - 1.000.0002012-01-24 19:02:36 // 13923
A gyárit felejtsd el, a dizájn jó, de utólag jobbat csak aftersale ad. Nekem 1 DIN-es van benne, a blogomban megtalálod a keretet is. (Szerintem illik, főleg, mert piros a Blau világítása és nyertem egy plusz fiókot is.)
A kormányról való távvezérlés szintén megoldható, nekem is van adapterem (blog), csak a csatalakozó kábelt kell az adott rádióhoz megvenni.
Már csak olyan rádiót kell keresni, ami távvezérelhető. Sajna én benéztem és a Blaum nem olyan, a régi, amit Bilux megvett működött. A mostani előbb-utóbb cserés lesz, megy a Spiderbe.
A 159 kínai hangszóróinál BÁRMI jobb. Se mélye, se magasa nincs. Mintha egy háromutas rendszerben csak a középsugárzó lenne benne. Ezt ellensúlyozandó a gyári rádió hatalmas mély és magas emelést tartalmaz alapban. A Blau rádió loudnessel szólt úgy a gyári hangszórókkal, mint az eredeti rádió alapban.
Szóval, keresni kell egy távvezérelhető jó rádiót, piros világítással. Kell egy kormányillesztő, mint az enyém és ahhoz egy rádióspecifikus csati. Egy pár 16-os hangszóró és minden kiderül. Szerintem már hallgatható lesz a rendszer.
Nekem sajna KELL a mélyláda, mélyfüggő vagyok :-(
droberto2012-01-24 08:16:10 // 13922
Hello hifisek!
159-esemen fejleszteni szeretnék! Alap Marelli van benne, Blue&Me nélkül! Még az MP3-at sem viszi!
A problémám az, hogy nem tudom, merre induljak el! Alap megtartása + emulátor, vagy B&M + Nav (kábelek?), vagy Aftersale? Szívem, a gyári beépítését preferálja (nem akarok már barkácsolni + belső enteriőr), de az eszem azt mondja, hogy az Aftersale-lel minden tekintetben jobban járnék. Funkciók, bővíthetőség, korszerűség. Talán még árban is beljebb lennék.
Az emulátort kizárnám. Vele, álmaimhoz nem kerülnék közelebb!
A gyári megoldás, meg még lóg a levegőben. A bontóban a márkakereskedőhöz irányítottak - a felelősséget letolva magukról -, a kereskedők pedig azt mondják, hogy utólag nem lehet beépíteni! Szóval nevüket ők sem adnák a projekthez. Viszont, ajánlatukban meg kiajánlottak mindent. Még a kábel köteget is! Leginkább ettől tartok. A kábelektől.
Ha ezt választanám, kéne egy B&M doboz, egy USB stekker a kesztűtartóba, és egy gyári nagy kijelzős fej, no meg a hozzá tartozó GPS antenna. Ez biztos. A kormányomon ott figyelnek a vezérlő gombok!
Viszont a kábelek...??? Elő vannak készítve autómban? (Szét még nem szedtem...) Lehet még a compot is kéne írni...?! Sok a kérdés!
A másik út az aftersale! Most ezt venném. Jelenleg ez a legjobb ár/szolgáltatás, minőség arányú parrot BT-s multi fej, amiben igo Primo van. Két hátránya azonban ennek is van. Kék a gombok fénye, nem állítható pirosra (legalábbis jelenlegi infóim alapján), illetve nem levehető előlapos, ami egy ilyen kategóriás terméknél szerintem alapfelszereltség kéne, hogy legyen. Ehhez kéne egy 2DIN-es beépítőkeret, amik szerintem gagyik és rondák (amiatt is, hogy a nyílás sarkai lekerekítettek a fej meg sarkos). Miért csak offos autókhoz adnak csak gyári helyükre beillő fullos fejeket! GRRR! Ezért is kéne lobbiznunk! :) + még kéne kábel, ami a kormánygombokat és a kijelzőt is működőképessé teszi! Ezzel is vannak fenntartásaim, hogy minden megfelelően működne-e?!
Ha ilyet vennék, akkor később vehetnék egy korrekt 16-os komponens szettet, meg erősítőt ládával. Kérdés itt az, hogy a jelenlegi rendszerben mi a szűk keresztmetszet? A fej, vagy a hangszórók! Raktam már VW beta fejhez középkategóriás Impulse komponens szettet hangváltóval, de nem szólt nagyságrendekkel jobban, mint a gyári VW hangszóró szett. Erősítővel biztos ég és föld miatt lenne a különbség, de mint mondtam nem szeretnék barkácsolni! Efféle hajlamaimat már kiéltem. Legalábbis azt hiszem!
Tanács? Vélemény?