A kuplung munkahenger miatt le kellett venni a szívóág egy részét, így ki lett cserélve a légszűrő is.
Nekiálltam a légszűrő cserének és lebontottam a szívóágat a csonkig, hogy lecseréljem a fojtószelep tömítést ill. megtisztítsam az LMM, fojtószelep, alapjárati motor hármast, mivel pár hónapja voltak alapjárati problémák. Mikor végeztem és összeraktam, akkor derült ki, h szét van repedve a vastag szívócső az LMM és a fojtószelep között. Így ideiglenesen orvosolni kellett. Erre egy megfelelő méretű gyantás zsugorcső szolgált. :) Most sokkal jobb az alapjárat, de lehet ki kellene cserélni a vízhőmérséklet érzékelőt is a termosztátban...
Online tag
1
Vendég1
413
Fórum
Friss topicok
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa tuning
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Filmek
- Félig Off-os autók (egy...
- Forma-1
- Spider
- Junior (Milano)