Sajna a lszűrő ház egyik rögzítő füle hiányzik, aminek következtében az LMM valsz elég sokat mozgott fel-le menetközben. Kicseréltem és már megszűnt az alapjárati és hidegen dadogás problémája, viszont most kicsi melegedés után 2500-3000 környéként dadog be durván, de szerencsére nem tart sokáig. KIcseréltem a fojtószelep potit is, de nem hozott változást. Úgy tűnik muszáj lesz leszedni a szívócsonkot :( (köszönet Bandinak a cuccokért :) )
Miután a lambda szonda beszerelése után nem oldódott meg az hidegindítás utáni alapjárat bizonytalanság ill. az 1600-1800rpm közti megtorpanás, kimértem az LMM-et a gyári szervíz leírás alapján. Az egyik érték igen messze volt a leírásban szereplőtől, de miután kimértem még 3db bontott LMM-et, melyek nagyságrendileg ugyanezeket az értékeket adták, így kicsit elbizonytalanodtam a szervíz leírásban szereplő értékek helyességében...
1
369
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Tonale
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Motorsport
- Giulietta
- Adok-veszek
- 159
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05