Blog >> wheelspacer
Gyárilag nagyon mélyen ültek a gyári 17-es kerekek, régóta terveztem, hogy korrigáljam a mérnökök hibáját. Így került alá másodkézből minőségi alu-mg ötvözet (nem esztergált, dög nehéz acél) NOVITEC (by Eibach) 15 mm-es pogácsa, húsz hosszabb csavarral, melyekhez a 17-es kulcs már nem jó, ezek feje 19-es. Szerencsére a viperás nyomatékos kerékkulccsal egy fordítással mindkettő használható :)
Az autó most néz ki úgy, ahogy ki kellett volna guruljon a gyárból! Az úttartása pedig sokkal, de sokkal jobb lett. ;)
Az utolsó kép akart lenni az előtte-utána változat, de már utólag látom, ebből a szögből pont szinte semmi nem látszik :D Azért az első tengelyen még így az, hogy mennyire bután álltak a kerekek, a hátsónál a gumi hátsó részén a fénytörést érdemes hasonlítani. Pont jó. Előre szerintem a 20-as jobb lenne. Majd legközelebb, de akkor már 18"-os kerekekkel...
1
407
Fórum
Friss topicok
- Mo-i utak helyzete: ele...
- AlfaCity 2024 - június ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Szerelőműhely
- Stelvio