Blog >> 186000km
Nekiestünk az autó hajtáslánc rendbetételének. A szerelő Kovács Tomi, vidéki árakkal, jó minőséggel, amúgy cartársunk is egyben. A betervezett javítások:
- kettős tömegű és kuplung
-váltó (ezt Tomi csak leszedi, Csepi Laci fogja szerelni a 2wd váltójavító műhelyben Vecsésen)
-a kopogó lengőkar megkeresése
-ami még adódik.
A dolgok egész flottul lezajlottak, a váltó javítás is megtörtént, 160.000 volt a teljes csapágyazás cseréjének költsége. Adódott viszont egy anomália, a 4 fokozat szinkronja valahogy elmászott, recsegve vette a 4.-et. Első körben, feszült légkörben váltót újra leszereltük, vissza a specialistához, garanciapapír lobogtat,váltó szétszed... és testvéreim, semmi baja. Sem a váltós, sem én nem hittünk a szemünknek, a szinkrongyűrű mint az új, de mégsem tette a dolgát. Ha már lekerült, és ha már hibás volt legalább kicseréltük egy újra.
A kuplung lendkerék komplett szettet kapott, Valeo gyártású, a lengőkar TWR gyártmány, a jobb felső adta a hangokat. Tamás felfedezett egy gyanús jelet (gázszivárgást érzett), mintha repedt lenne a szívósor, de nem találtuk nyomát végül, így fokozott figyelem mellett marad. Hál istennek minden más a bölcső körül rendben volt, csapágyak telók féltengelyek, lengőkarok, minden ok. Még a bölcső korrózióvédelme sem indokolt, így egy általános alvázvédelem elég lesz.
0
358
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Giulietta
- Adok-veszek
- Giulia
- 159
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Ugyanaz kicsiben
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05