Blog >> futóműállítás >> v6
Úgy kezdődött, hogy összegyűlt egy csomó kisebb-nagyobb apróság, ami zavar az autón. Szerettem volna a Selénia Rally előtt kibogoztatni őket Csörivel, de sajnos betelt az órarendje. A legsürgősebbnek a futóműállítás tűnt, és némi kutakodás után arra jutottam, hogy azt a Kwik Fit is meg tudná oldani. Nosza, telefon, másnap látogatás - aztán kopp. Egy lötyögő gömbfej miatt elúszott az állítgatás, ellenben kaptam egy árajánlatot, amit végül el is fogadtam (hja kérem, működik az üzleti modell). Gond csak az időzítéssel volt: a bakonyi kirándulás előtt nem volt olyan nap, amikor ott tudtam volna hagyni az autót, szóval Selénia Rally utánra maradt a műtét. Ma délelőtt jártam Csepelen, ahol a megbeszéltek szerint zajlott minden. Fillérre pontosan annyit fizettem, amennyi az ajánlatban szerepelt, és egy perccel se tartott tovább. Megint középen áll a kormány, amikor egyenesen megyek.
A többivel még mindig Palotára mennék, ráadásul lassan aktuális lesz egy olajcsere is...
Kilométeróra állása: 175 070
A kormánymű ki-beszerelés miatt kellett egy futóműállítás is.
Alexék nagyon jó munkát végeztek végre nem kopog semmi. Nem hittem, hogy valaha elérjük ezt az állapotot. :) Nagyon korrektek is voltak ár tekintetében, mivel tartották magukat az előzetes árajánlathoz, annak ellenére, hogy előre nem feltétlenül látható dolgok miatt elég sokat szívtak.
0
938
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV