Blog >> km
Hiába a télen-nyáron garázsba tartás, kb. 2 hete már elég nehezen indult hidegen a gép, jobbnak láttam még addig cserélni az akkumulátort míg valahol cserben nem hagy.
Úgy gondolom így is nagyon jól bírta a gyári...3 hónap híjján 6 év :)
Most egy 74 Ah-ra esett választás (a gyári csak 60-as volt), Bosch szalagról "nónémesítve" és jóárasítva, 2 év garival :)
Elég gyorsan, röpke 7 hónap alatt belekerült az első tízezer mire észrevettem és félrehúzódtam már sajna át is fordult a számláló:-(
A "nagylány" kinőtte a gyerekbetegségeit remélem ez így is marad az elkövetkező sok 10 ezer kilométeren át!

- Kuplung csere (Valeo)
- Kettőstömegű lendkerék (Valeo)
- Alsó lengőkarok (TRW)
- Olajcsere (Fuchs 10W-40)
- Szűrők (gyári)
A kuplung már cserés volt, 5. fokozatban rendre megcsúszott, a lendkereket ill. a lengőkarokat a szerelésből adó nehézségek ill. egyszerűségek (attól függ melyik irányból közelítjük meg) hozták magukkal. Igaz még pár ezer km-t kibírtak volna, de most kiiktattam ezt a rizikófaktort.
Ma kicseréltem a kiegyenlítő tartályt. Ennyi. Ja, 2000-ért sikerült egyet venni bontottan. Ez így baromi jó ár volt. Egyebet nem mondhatok.
Ilyen is általában csak egyetlen egyszer adódik (0120) - meg ahányszor 'visszatekerjük' az órát ha nem sikerül a kép:)

2
406
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8