Blog >> mito
DZ-nél volt időpontom ma, volt 1 kis égett olajszag néha az utastérben 1 fél percig, aztán elmúlt, hát a Mester megtalálta az okát, Bosch holtponti jeladó / ugyan mi más.../ sziliikongyűrűje elfáradt és ott nyomott ki néha 1 kis olajat ami rácsöppent a blokkra majd a kipufogóra és már adta is be az utastérbe az illatot, kicserélte 1 újra és porszárazság van ismét, semmi szivárgás, szokásos kaja, kv is megvolt minden ok, hazafelé csipkedtük a lábainkat. Beálltam, itthon is porszáraz a blokk.







Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia WR Forward olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
- Üzemanyagszűrő
Km. : 39 802 km
DZ-nél ma megejtve, megvan végre a rendes olasz olaj:-)
Pakelo Krypton XT SAE 5w40.
Gyertyák is csere érettek voltak Ricambi Originali-t kaptak, Zoli szerzett egy erősített fényű H7-es izzópárt is kicserélve az is, szedte a lábát hazafelé.
Tavaszig rendben vagyunk.








Elkészítettem végre ezt is és ma kihasználva a napsütést pikk-pakk kicseréltem a gyári sima műanyag burkolatot illetve a 2 ablakvezérlőt is / mert a ragacsos bevonat elindult oszlásnak, a kivett párt lecsiszoltam matt fekete kezelést kapott spray formájában/ , ez valamivel szebb:-)
Következik még a hátsó lökös betétje és elkészül lassan a méregzsák.





Brembo tárcsák TRW betétek elől cserélve, galvanizált tanktartó cserélve, donor motortértető átalakítva, fényezéshez előkészítve, profi lakatos és szerelőmunka, köszönet érte a FeZso '18-nak. A szállásért a kajáért meg mindenért is:-) / sprint83 /












Színre fújva végre, a fényezők nem kapkodnak...., karbonbevonat az alsó terelő szárnyra kész, 2 óra alatt felszereltem, alakul, már nem sok van hátra:-)







Kicserélve ma ez is, mégiscsak szebb mint a műanyag:-)
/ Kissé rá volt gyógyulva a még gyárban rászerelt de közel 1 óra után megadta magát csapágylehúzó és egyéb szerkezeteim által, grafitzsírral a menetet megkentem most már szerelhető. /

