SKrisz - főkép
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2004-03-24

2004-03-24 - A 6 hengeres 12 szelepes motor egyik hátránya a csészés szelepmegoldás. Erre nagyon oda kell figyelni és 30.000 Km-enként a szelephézagot nem árt beállítani, ha a csattogós V6-ot el akarjuk kerülni! Ez történt meg tavaszán - Hézagállítás és csészék cseréje. Valamint 100.000Km-nél a szíjak cseréje.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2004-02-21

2004-02-07 - Tavasz (előtti) szervíz. Az első (és ezidáig egyetlen) hibás alaktrész a termosztát cseréje, valamint megkapta az autó a fekete elemek körbefényezését. Ekkor még híre hamva nem volt a Zender kit-nek :)

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2003-06-15

Aznap amikor megvettem első utam, rögtön a Csörgő autószervízbe vezetett, ahol megtörtént az első kötelező lépések egyike. Összes folyadék cseréje. Ezzel egybekötve egy biztonsági (lélekmegnyugatós) felülvizsgálat. Motorikusan hibátlan, fékek OK, futómű OK. Amit már magam is tudtam, hogy a gyári felnin a gumik azok kukásak, de mivel úgyis 17"-esre akartam cserélni ez nem fájt annyira! :)

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2003-06-14

Na akkor szép lassan előtúrom én is a kis memoárjaimat... Kezdjük az első lépéssel:
2003.06.14 - Az első lépés az akutt GTV-éssé válás útján! :) Megvettem az autót! :) Hibátlan full gyári állapot. Minden működik, semmi nem hiányzik, tökéletes összhang.