Mutasd

>> Egyéb2016-10-04

Szevasztok!

Eladó 4 db. 17 colos 5X108 mm, ET40,Selespeed gyári könnyűfém felni,
4 db. TOYO SNOWPROX S 943 XL, 225/45 R17, 94 H, 2013 évi 29 héten gyártott, alig használt téli gumival.

Besorolása: C, C, 70 dB

Gumi újszerű, szőrös, 7,7 mm-es futófelületű, erősített oldalfalú, két télen át volt használva, Alfa Romeo 166-os szgk-hoz. Felszerelhető a nagy BREMBO fékes járműre is!

Felni használt 17colos gyári könnyűfém, osztókör 5X108 mm, ET40, Felfogatása: 5 csavarral,

A következő jármű típusokra szerelhető fel:
Alfa Romeo 166,
Ciroen Jumpy 2,
Lancia Thesis,
Renault Lagunára 2001-től, Espacere1991-től, Avantime, Kangó Rapid,
Jaguár X-Type,
Fors C-Max, S-Max, Galaxy, Mondeóra 2000-től,
Peugeot, 407,508,607,308 -ra 2014-től,
Fiat Scudó2,
Volvo C30,C70,S40-V50,S60,S80,S90XC70,XC60-ra.


Ára szállítás nélkül: 119 990.-Ft a 4 db. gumi a gyári alu felnivel.
Csere nem érdekel.

Érdeklődni: Földvári Gábornál, a 06-70/524-67-97-es telefonszámon.

 
>> Egyéb2016-08-16

Tisztelt Alfás Tagok, Tisztelt Alfa Amore Fórum!

Elváltam szeretett kocsimtól, ami vegyes érzelmeket hagyott maga után.

Megosztanám veletek azt a pár sort amit a Totalcar.hu ra írtam véleményként a járművemről.


" Imádni valóan gyűlölöm!

Szeretni és gyűlölni lehet egyszerre!

A gyártás során majdnem az utolsó darabok közül kikerülő, egy 2007-es évjáratú, 20 szelepes, 185 LE-s 166-os Alfa Romeóról fogalmazom meg gondolataimat.

Szép forma, nagyon tetszetős beltér, kitűnő kényelem, nagy csomagtér,stabil menettulajdonságok, hatalmasan jó fékek, maximális komfort a beltérben, nem egy átlagos megjelenés és bivaly erős 185 LE-s motor, 380Nm nyomatékkal már egészen alacsony fordulaton is, amit aztán szó szerint kordában kell tartani, mert különben könnyen jön a bírság.
Jó fogyasztás, országúton: 4,5-6,5 között, városban 5,5-8,5 között. A menet sebesség meghatározó, illetve városban az araszolás ideje.

Imádja a család és imádom én is! Ha... és most jön az apraja ami megmérgezi a szeretet.

Bosszantóan sok elektromos probléma, kicsik de ott vannak és váratlanul jönnek elő, többségében kontakt hibák. Így aztán hol ez hol az nem működik.
A korán kikopó bőr, ami nagyon szép fiatalon, de a farmernadrág erősebb nála, elkoptatja. De a kormánybőr is hamar elkopik.

A drága alkatrészek, és tartozékok. Sajnos az utángyártott alkatrészek NAGYON silány minőségűek, beépítés után kevés bírja az egy év strapát.
A magyar utak, de különösen Budapest útjai kegyetlenül megviselik a futóművet, különösen az elsőket.

Itt közzé tenném, hogy az üzemanyag árakba beépített útadóról már elfelejtkeztek az illetékesek!

Csak romlik az utak állaga, az üzemanyagárak meg változóak, de rendszerint drágák, volt már 400 Ft felett is, és akkor is rosszak voltak az utak!

Ezt a kocsit kimondhatjuk: NEM az elhanyagolt kátyús, SOHA SZINTBEN nem lévő aknatetővel teli tűzdelt pesti, illetve nem a magyar utakra készítették!

Most jön amiről a jármű és készítői nem tehetnek: a magyar mentalitás!

Kinyitja az ajtót, bumm lecsapja a szomszéd kocsi oldalát, sebaj, amivel lecsapta az nem érték a másikhoz képest! Nem tud tolatni? Esetleg csak kényelemből nem néz hátra, és megnyomja a másik kocsi lökhárítóját! Nem gond, amivel meglökte azon fényezetlen lökhárító van, azon nem látszik, a többi meg nem érdekes, mert nem látta senki az eseményt.
Borzasztó keserű gondolataim vannak ezekről az emberekről, mert bizony a jármű szépségét, megjelenését teszik tönkre névtelenül sok kis apró eseménnyel. A rendbehozatal gondja meg ott marad a tulajdonos nyakán.
Egy fényezés nem olcsó, ha elkészül és eladásra kínálja az ember a járművét a vevő rögtön azt látja, hogy - mért fényezték le, talán mert törött volt?
Nem! Csak az emberek nem vigyáznak egymás értékeire. Nincs tisztelet a másik jármű megóvása iránt, nincs becsület már az autósok közt egymás iránt.

Elváltam járművemtől békében, sajnáltam, a családom tagjai közül szó szerint megsiratták néhányan.

Talán soha nem lesz ennyire jó kocsim, ami a nagy motor ellenére ilyen jól fogyasztott, ilyen erős, és dinamikus volt, ilyen masszív karosszériával rendelkezne, és a szerviz igényessége sajnos ilyen nagy lenne. Egyszer hagyott cserben, de akkor is az után gyártott alkatrész silány minősége és annak meghibásodása volt az ok."

Bízom benne, hogy gondolataimmal senkit nem sértettem meg, és azzal a realitás talaján maradva korrekt értékelést nyújtottam.

El el fogok ide látogatni, hiszen fiammal azért még tovább is Alfás maradok!

Baráti üdvözlettel,

Földvári Gábor, Föcipapa

 
>> Szerviz2013-10-12

Nagy az öröm!

Elkészült a kocsim 12-én!!!!...


Nagy meló volt, igen nagyon szét lett szedve, és láss csodát van aki össze is tudja rakni a legókat.
Zolinak hála, fő legó szakértő, aki összerakta a gépet!

Főbb vonalakban,
-vezérlés csere,
-kuplung csere+kettős tömegű lendkerék,
-első és hátsó futómű felújítás.

Zolira bíztam mindent, mondván, ha úgy látja cseréljen minden olyan alkatrészt amit most a megbontáskor cserére érettnek ítél.
Kapott még a gép új lég- és olajszűrőt, olajat, ablaktörlő lapátokat.

Persze egyesek nem állhatták meg -Csabika-, hogy ne jegyezze meg- most már jöhet a csapágy csere a futóműben, én meg ugrottam, és el kezdtem ijedtemben tekergetni a futómű csapágyait. persze csak ugratás volt, és persze bejött, jót nevettünk rajta, én meg hajkurásztam a kisördög jelöltet.

Kell egy kis lazítás a nagy stresszre, mert ugye nekem a szétszedett, mondhatnám elemi darabjaira szedett járművem látványa azt okozott.

Ne merje meg kérdezni senki se mennyibe volt, aki kicsit ért a 166-osokhoz az tudja, sejtheti úgy is az előbbi munkák felsorolásaiból.

Zoli mindent elrendezett, elvitte a futóműveshez, aki olyan jól beállította a futóművet, hogy nem húz el a kocsi!
Mert bizony eddig enyhén húzott jobbra és le is nyalta a gumit ahogy kell.

Csak ajánlani tudom Dudás Zoli barátomat aki, segített a mentésben és a kocsi rendbetételében,Ő a Nagy Legó Mester!
Na és a futóművest, XX. Határ ut 82.


Szóval beültem a kocsiba és remegő kézzel fordítottam el az indító kulcsot. Láss csodát elindult, szépen jár a motor, aránylag -dízzel révén- csendes. Vagy mondhatnám úgy is, hogy az eddigi hangok után ítélve csendes. Mert bizony nyáron volt egy időszak amikor olajat akartam cserélni mert a szokottnál hangosabbnak találtam a motor hangját. Így utólag átgondolva lehet, hogy a berágódott vezetőgörgő és vízpumpa valamelyike adhatta az erősebb motor hangot, de akkor még nem hagyott cserben a masina.
A fiam kocsiját használtam egy hétig, megszoktam a váltót, nagyon jó, úgy szintén az alacsonyabb tartományban való húzást. Most hogy átültem az enyémbe rájöttem, hogy a váltó az Opel és egy kicsit karcosabb az érzés váltáskor.
A 20 szelepes nem húz alacsony fordulaton úgy mint a 10 szelepesek.
Viszont a fékje kétszer olyan erős. Egy kicsit hozzáérsz a pedálhoz és már le is ragad az aszfaltra a gumi.

Egy szó mint száz kész van a kicsikém és csodálatos az új futómű és olyan feszes , olyan stabil a gép, hogy ez idáig soha nem éreztem át ezt az érzést.
Szerintem új korában volt talán ilyen.

Összefoglalva a következtetéseim a következők,

1, Ne halaszd el a javítást ha érzed, hogy valami nem stimmel. Különben összegyűlik a
sok kicsi és egyszerre fogja a zsebedet megterhelni.
2, Rendszeresen keresd fel a szerelődet, nem egy pofavizit a legfontosabb, hanem az,
hogy átnézze. Vagy megbeszéld a problémádat vele ha van.
3, Ne építsetek be olyan alkatrészt amire azt mondják , hogy olcsó, de jó.
Olyan nincs!
4, Az alkatrész minősége sorsdöntő lehet, lásd az én esetemet, sokkal rosszabbul is
járhattam volna. Nézd meg a fényképeket, ha még nem láttad.
5, A kocsi olyan mint a NŐ, szertinivaló és törődni kell vele! Sokba kerül, de még többe
is kerülhetne!

Most jön a főpróba, a használat.


Üdvözlök mindenkit aki olvasta a bejegyzéseimet és figyelemmel kísérte sorsunkat.

Föci papa

 
>>