Itt van a Junior magyarországi árlistája!

2024-06-20  Alfa Amore
Már Magyarországon is rendelhető az Alfa Romeo Junior. A benzines alapmodell 10.990.000 millió forintottól indul!
Hírek >> 2024  

Nem egészen 11 millió forintról indul az Alfa Romeo Junior magyarországi árlistája. Nagyjából jól tippeltünk az új modellt bemutató videóinkban, amikor a hazai árakról beszéltünk. 

Az Alfa Romeo magyarországi forgalmazója, az F-Automobil Kft. június 20-án kiküldte a kereskedőknek a Junior árlistáját, így végre tudjuk, hogy milyen áron rendelhetünk Juniort. 

JUNIOR IBRIDA

A Junior mild hibrid motorral szerelt alapváltozatának (CORE) árát sikerül nagyon alacsonyan tartani, 10.990.000 forintról indul. Az 1,2 literes, változó geometriájú turbófeltöltős motort egy 48 Voltos akkumulátor segíti, 6 sebességes automataváltóval szerelik és egyelőre csak elsőkerék-hajtású változatban rendelhető. A SPECIALE felszereltséggel ugyanez a modell 11.790.000 forinttól indul.



JUNIOR ELETTRICA

De az igazán érdekes, hogy mennyibe kerül az első, teljesen elektromos Alfa Romeo Magyarországon. A Junior Elettrica 156 lóerős, elsőkerékhajtásos modellje 14.990.000 forinttól indul. Ebből a csúcsváltozat, a Veloce lesz, 240 lóerővel (szintén elsőkerék hajtással), és ennek az árát is bőven 20 millió alatt tudták tartani: egészen pontosan 18.490.000 forintról indul.

FRISSÍTÉS: időközben az Alfa Romeo váratlanul bejelentette, hogy találtak még pár lóerőt: a Veloce csúcsmodell 280 lóerős lesz, nyomatéka pedig 345 Nm.

A csúcsomodell gyártása viszont csak év végén kezdődik, így aki most rendel Velocét, az jövőre veheti majd át autóját.

Mivel a Junior is ugyanarra a platformra és hajtásra épül, mint a Fiat 600 és a Jeep Avenger, érdemes megnézni ezeknek a modelleknek a magyarországi árait. Az elektromos Fiat 600 13.990.000 forintról, az elektromos Jeep Avenger pedig 14.990.000 forintról indul (csakúgy, mint a Junior.)



JUNIOR EXTRÁK

Nagyon kevés olyan extra van, ami külön ikszelhető be az árlistán, gyakorlatilag csomagok közül kell választanunk.
De például az elektromos napfénytető 650.000 forintba kerül majd, a 18"-as felnik ára 370.000 forint. 

Az egyebek között táblafelismerő rendszert, első-hátsó radart és tolatókamerát, és a vezeték nélküli telefontöltőt tartalmazó TECH csomag 1.300.000 forintba kerül, a brutálisan menő Sabelt sportüléseket is tartalmazó SPORT csomag pedig 1.400.000 forintba kerül, de ezt az ülést két másik, sokkal drágább csomaggal is választhatjuk.

MILYEN GYORS A JUNIOR?

Az árlistából végre azt is megtudhattuk, amit eddig nem nagyon közölt még a gyártó, azaz azt, hogy hogyan gyorsul a Junior.

A 136 lóerős mild hibrid 8,9 mp alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. Végsebessége 206 km/óra. Súlya 1305 kg. 
A 156 lóerős elektromos 9 másodperc alatt éri el a 100-at. Végsebességét 150 km/órában maximálták. Súlya 1545 kg.
Az árlista szerint a 240 lóerős elektromos Junior 5,9 másodperc alatt van 100-on, végsebességét pedig 200 km/órában maximálták. Ennek a változatnak az össztömege 1560 kilogramm.

Ilyet sem írtunk még le soha Alfa Romeo kapcsán: az akkumulátorokra az Alfa Romeo 8 év / 160.000 km garanciát vállal.


Nézd meg a Juniort élőben! Június 29-én AlfaCityben lesz látható először Magyarországon a vadonatúj Alfa Romeo!

A teljes árlistát itt tudod letölteni!



 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Junior (Milano)

Az utolsó 3 hozzászólás:

Halesz2024-07-17 23:24:49 // 326
Ez egy városi elektromos autó. Milyen külső sáv? :) Az elektromos Mininél és a többinél is ezt mindig mindenhová odaírod? :)

Ott mész a Giuliáddal, a városban pedig ezzel.

Az a célközönség, aki megengedhet magának egy második vagy harmadik autót, ami már villanyautó, és szerintem sokan vannak olyanok, akik szívesen vettek volna villany Alfát is a meglévő benzinesük mellé, de eddig offos márkákat kellett keresgélniük.

Amúgy meg van hibrid is belőle.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-17 22:40:00 // 325
19 milláért 110-zel a külső sávban? Vagy 19 milláért autó anyunak. Lehet jó a vezethetőség, de ki a célközönség?
Halesz2024-07-17 20:40:55 // 324
Ha csak annyit elkönyvelhet, hogy a legjobban vezethető elsőkerekes villanyautó, már jó!
Én is csupa jót olvasok a vezethetőségéről, halálra dicsérik a legtöbb videóban!